Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Strategia biznesowa
Zarządzanie kluczowymi klientami
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Negocjacje
New Business Development
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager
Budowanie i utrzymywanie relacji z Klientami korporacyjnymi, prowadzenie negocjacji handlowych, odpowiadanie na nowe potrzeby Klientów, pozyskiwanie nowych klientów dla firmy, tworzenie oraz prowadzenie prezentacji, sporządzanie ofert handlowych, czuwanie nad prawidłowym przebiegiem realizacji podpisanych kontraktów, koordynacja działań wdrożeniowych nowych projektów handlowych, aktywna współpraca z innymi działami w firmie ( Marketing, Finanse, Dział Operacyjny itd ).
Kierownik
Organizowanie i przeprowadzanie rekrutacji konsultantów, monitorowanie i ocena efektywności i jakości pracy zespołu konsultantów - prowadzenie systemu ocen okresowych, prowadzenie wewnętrznych auditów, sporządzanie procedur, raportów i sprawozdań operacyjnych, kontakty z klientami instytucjonalnymi.
Inspektor Call -Center
Prowadzenie projektu kompleksowej obsługi klienta dla jednego z wiodących producentów samochodowych, koordynowanie projektów telefonicznych w ruchu przychodzącym i wychodzącym, monitorowanie i ocena pracy konsultantów, sporządzanie raportów wewnętrznych i zewnętrznych.
Specjalizacje
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia majątkowe
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie
Ubezpieczenia
Inne
Grupy
MedicalAssistance
Grupa ma za zadanie nawiązywania współpracy pomiędzy usługodawcami oraz usługobiorcami w usługach medycznych. Współdziałanie w koordynowaniu w opiece zdrowotnej oraz wzajemnej pomocy.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.