Wypowiedzi
-
14. marca 2008 (piątek):
Polonia Bytom - Korona Kielce 0:1
15. marca 2008 (sobota):
Ruch Chorzów - Widzew Łódź 2:0
ŁKS Łódź - Groclin Dyskobolia 0:1
Jagiellonia Białystok - Zagłębie Sosnowiec 0:1
Cracovia Kraków - Górnik Zabrze 0:1
Lech Poznań - Wisła Kraków 1:1
16. marca 2008 (niedziela):
Odra Wodzisław - GKS Bełchatów 0:0
Legia Warszawa - Zagłębie Lubin 1:0 -
Wisła Kraków -:- GKS Bełchatów 2:0
Widzew Łódź -:- Lech Poznań 0:1
Zagłębie Lubin -:- Odra Wodzisław 2:1
Korona Kielce -:- Ruch Chorzów 1:0
Zagłębie Sosnowiec -:- Legia Warszawa 0:4
Groclin Grodzisk Wlkp. -:- Polonia Bytom 2:0
Górnik Zabrze -:- Jagiellonia Białystok 2:1
ŁKS Łódź -:- Cracovia Kraków 0:0 -
po urlopie :)
Polonia Bytom - Zagłębie Sosnowiec 1:0
Lech Poznań - KGHM Zagłębie Lubin 0:0
Odra Wodzisław - Kolporter Korona Kielce 0:2
Legia Warszawa - ŁKS 3:0
PGE GKS Bełchatów - Groclin Grodzisk Wielkopolski 1:0
Jagiellonia Białystok - Cracovia 0:0
Wisła Kraków - Widzew Łódź 2:0
Ruch Chorzów - Górnik Zabrze 1:2 -
ŁKS Łódź -:- Jagiellonia Białystok 0:0
Korona Kielce -:- Wisła Kraków 0:2
Widzew Łódź -:- Odra Wodzisław 0:0
Cracovia -:- Polonia Bytom 2:0
Groclin Dyskobolia -:- Legia Warszawa 0:2
Zagłębie Sosnowiec -:- Ruch Chorzów 0:3
Górnik Zabrze -:- Lech Poznań 2:1
Zagłębie Lubin -:- GKS Bełchatów 1:0
pozdr
robert -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Telekomunikacja Polska
-
Witam,
Mysle ze nie...
Optymalizowac mozna na wiele sposobów:
1. Analiza usług pod względem abonamentów i ruchu
2. Analiza i odpowiedni dobór usług do potrzeb
3. Analiza i odpowiedni dobór sprzętu i rozwiązań pozwalajacy w sposób efektywny wykorzystac dzisiejsze lepsze i wydajniejsze a co przelozy sie na tansze i szybsze rozwiazania
4. Analiz kosztów stałych niezwazanych z usługami i sprzętem a które to mozna zamienic na mniejsze koszty w innych sektorach:
np. drogie wyjazdy sluzbowe, hotele, podróże, szkolenia itd - tensze rozwiazanie wideokonferencji zastepujące inne droższe koszty
5. Wydajniejsze i nowoczesniejsze rozwiazania IT (usługi, sprzęt/ przekładające sie na zwiększenie efektywności i czasu realizacji w firmie a przez to na zmniejszenie kosztów
6. inne... ale to wlasnie zalezy od analizy funkcjonowania firmy
Kazdy z szybko wymienionych punktów powinien szybciej lub wolniej przyniesc oszczedności i optymalizacje kosztów w okreslonym czasie jednak idealnym byłoby zastosowanie wszystkich w/w srodkow
pozdr
rg -
Witam,
Czy orientujecie sie Panstwo jak dlugi okres czasu od Absolutorium mam na podjecie sie obrony Pracy Dyplomowej. Bylo troche zawirowan z tym zwiazanych ale czas pomyslec o powrocie do pomyslu
pozdr
robert -
Ciezko bylo na to patrzec, oj ciezko. A jaki wstyd...Sytuacja w grupie sie dla nas kaplikuje bo musimy wygrywac z najlepszymi przegrywajac z najgorszymi. Mysle ze widac najbardziej bylo brak sil a u Armeni wielka chec pokazania sie, no i niestety dla nas sie pokazali. Zawsze mielismy slabsza wiosne lepsza jesien i z tym przekonaniem czekajmy na ostatnie mecze.
pozdr
r. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
upss
Stara prawda i zasada zawsze sie sprawdza ze TP udaje sie uniknac placenia kar, choc nawet ja sam nie do konca jestem przekonany co do slusznosci wszystkich nakladanych kar. Jednym slowem wygrywaja prawnicy majacy z tego tytulu calkiem pewnie niezle gaze. -
Ani ze mnie terrorysta ani pokerzysta :) pytania raczej moje kierowane sa wewnetrzna ciekawoscia a nie obawa :) choc podgladanie przez skype to argument za wykonaniem: uninstall
pozdr
r. -
czyli jesli mam swoj fon i jestem pewien ze nikt nie zrobil modyfikacji firmware telefonu to moge spac spokojnie, co innego telefon sluzbowy gdzie zazwyczaj nie zna sie jego wczesniejszej historii. Chyba ze sie myle i wszystko mozna zrobic zdalnie, bez wiedzy uzytkownika itp. Moze jeszcze mozna wlaczyc kamerke i przejsc w tryb rejestracji obrazu... wtedy mamy nasluch multimedialny :-) Mysle ze to bardzo ciekawy temat i na czasie :)
pozdr
r. -
Panie Arkadiuszu,
Jak powstanie artykul to prosze sie podzielic informacja kiedy sie ukaze.
Osobiscie mnie interesuje temat dlaczego przy spotkaniach "bardzo biznesowych" zalecane jest wylaczanie telefonu i wyjmowanie baterii, i czy nie jest to sf?
pozdrawiam
robert -
Witam,
Bylem / jestem jeszcze* testerem ich uslug. Moze nie mialem czasu i ochoty pisac blogow, ale pod wzgledem tel i wap sprawdzalem ich siec. Roaming krajowy nie zawsze dzialal ok i zdazalo sie ze nie udalo sie nawiazac polaczenia, strona wap troszke wiala cienizna ale dla mnie nie jest to najwazniejsze. Obsluga Klienta istne nowum na rynku mieli mnie za swojego kumpla. Moze jest ten ich marketing zrealizowany tak jak oni to zalozyli jednak do mnie nie trafil wogole. Przez te 2 miesiace nie zbudowali u mnie zaciekawienia, a marka i jej otoczka mnie nie zachwycily jako Klienta. Pewnie slabo mieszcze sie w grupie docelowej a moze spodziewalem sie troszke czegos innego, a moze to dobra strategia bo w moich oczach sie powyzszym wyroznili. Jednak zycze im dobrze bo wieksza konkurencja powoduje lepsza jakosc uslug przy relatywnie mniejszych cenach
pozdr -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Przedstawiciel Handlowy
-
witam,
od dzis biore udzial w testach wiec narazie nic ciekawego nie jestem w stanie napisac ale jak bedzie zainteresowanie to w niedlugim czasie moge sie podzielic wrazeniami
pozdro
r. -
Witam,
Moim zdaniem to właśnie brak większych różnic pomiędzy 3 graczami / operatorami na rynku. Sytuacja powinna sie zmienić po wejściu 4 operatora P4 lub agresywnych wirtualnych operatorów. Jednak by tak sie stało musza oni zaproponować szeroka gamę usług po niższych cenach i wyróżnić się na tle istniejącej konkurencji. Będzie to tym trudniejsze ze 3 dotychczasowych operatorów posiada m/w 1/3 rynku /który powoli dochodzi do nasycenia/ każdy i jednym z głównych priorytetów dla nich jest utrzymanie dotychczasowych Klientów i przychodów przy jednoczesnej sprzedaży nowych rozwiązań. W sektorze prepaid mogą zaistnieć większe alokacje Klientów po wejściu na rynek większej liczby operatorów wirtualnych z niższymi cenami. Klienci generujący większe przychody będą poszukiwać połączenia usług telekomunikacyjnych z innymi dziedzinami ułatwiającymi „życie” i czas /np. usługi bankowe, zakupy itp./. Niedługo wiec może nas czekać większy ruch na rynku operatorów i Klientów jak również wprowadzanie coraz to nowych rozwiązań w poszukiwaniu nowych przychodów.