Robert Gawiński

xP Pozytywizm i Profesjonalizm
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

RUCH S.A.
Kierownik Zespołu Infrastruktury IT i HelpDesk
Biuro IT
RUCH S.A.
Administrator Bezpieczeństwa Systemów Informatycznych
Logo
Członek Zarządu
WM JNJ7
RUCH S.A.
Inżynier TELCO
Następnie: Specjalista ds. Umów i Rozliczeń IT

Dział IT
Logo
Przewodniczący RN
WM JNJ7
MCX Telecom Sp. z o.o.
Specjalista ds. sprzedaży
Sprzedaż pośrednia
MCX Systems
Specjalista ds. sprzedaży
Sprzedaż pośrednia
TelePolska sp. z o.o.
Kierownik ds. sprzedaży
Orange Polska S.A.
Kierownik sprzedaży
Pion Klientów Biznesowych

w TP S.A. od 1996 roku tj. bez miesiąca 10 lat :) od Działu Technicznego do Obsługi Biznesu, sprzedaży i zarządzania.

Szkolenia i kursy

MAIL: robertg@wp.eu

Kursy i szkolenia

2007 - 2010 Liczne szkolenia wewnętrzne: produktowe i sprzedażowe min.:

PABX NeXspan/Aastra, NEC/Philips, TeltriX IP, Mitel, wideokonferencja Tanberg i LifeSize, CRM – SWS, terminale i aplikacje kartowe,
e-formularze, e-faktura, system DSS - AdLive, monitoringu floty

VI.2010 Unified Communications - zunifikowana komunikacja w nowoczesnej firmie FMCG
2008/09/10 Kurs języka angielskiego
VII.2008 Budowanie relacji w sprzedaży na rynku Business to Business – Kalkstein
VI.2007 Nowa Gospodarka: Hiperkonkurencja i narodziny nowego Klienta – SGH – Piotr Płoszajski
1997 - 2006 Liczne szkolenia wewnętrzne: produktowe i sprzedażowe
XII.2005 Oferta ORANGE – certyfikacja - PTK Centertel
X.2005 Warsztaty produktowi dla SSPE
X.2005 Marketing Info
X.2004
Konferencja TP/Centertel Biura Kluczowych Klientów – IDEA i TP
IX.2004 Oferta CENTERTELA dla Klientów Biznesowych – D.S. PTK Centertel

VIII.2004
Nowe Prawo Telekomunikacyjne
VI.2004 Proces Sprzedaży Doradczej – TP
IX.2003 Misja, Wartości – zasada strategiczna GK
XI.2002 Coaching w PKB /Techniki sprzedaży/ - dwudniowa praca w terenie z handlowcem i konsultantem z firmy Greń Communications
X.2002 „Manager trenerem sprzedaży – techniki coachingowe” - Greń Communications
X.2002 „Techniki sprzedaży – trening” - Greń Communication
IX.2002
Szkolenie marketingowe PÓŁNOC TROPHY „Praktyczne aspekty komunikacji międzyludzkiej” - Doradca; Stryków 2002
V.2002 Szkolenie dt. Wdrożenia ankiety procesowej – TP
IV.2002 Konferencja "Stąd do doskonałości" - Planowanie – Zegrze, 15-16.04.2003
III.2002 „Negocjacje handlowe jako gra – debiuty, trudny klient” Szkolenie dla sprzedawców PKB – Ośrodek Szkolenia Handlowców, Jastarnia 2002
2002 Szkolenie z zakresu sprzedaży „Prowadzenie spotkań z Klientem” – DS TP S.A., Warszawa
2001 „Szkolenie z zakresu segmentacji Rynku Klienta TP S.A.”, TP S.A. Warszawa
2001 „Techniczne aspekty tworzenia i świadczenia usług telekomunikacyjnych”, Warszawa – Centrum Szkoleniowe SIEMENS
IX.2001 „Obsługa Klientów w warunkach rosnącej konkurencji na lokalnych rynkach biznesowych TP S.A.”, Warszawa Centrum Doskonalenia Kadr
II.2001 „Techniki negocjacji - warsztaty”, Warszawa Centrum Doskonalenia Kadr
I.2000 „Służby techniczne – obsługa dokumentów ewidencyjnych” – ComArch
X.1998 „Sieci cyfrowe z integracją usług – ISDN” – Główny Ośrodek Szkoleniowy TP S.A. w Poznaniu
1997 + 2005 Kurs w zakresie BHP – TP S.A. Warszawa

Specjalizacje

Sprzedaż
Inne

Inne

- Pytania prosze kierować na maila -

Grupy

17 wszystkich wypowiedzi
1 plus
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Account Manager
Account Manager
Grupa skupiająca osoby pracujące jako Account Manager.
Akademia Coachów Wewnętrznych
Akademia Coachów Wewnętrznych
Akademia Coachów Wewnętrznych
Bizner Club
Bizner Club
Bizner Club, w skrócie BC, to nieformalny klub biznesowy, który skupia swoją działalność na wsparciu działań marketingowych i sprzedażowych (networking).
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Business IT
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Centrale telefoniczne
Centrale telefoniczne
Triki na centralkach telefonicznych Alcatel, Avaya, Siemens, Panasonic.... Sieciowanie centralek i usług
coaching
coaching
Coaching to wyjątkowa i skuteczna forma pracy na różnych obszarów i osób które oczekują ,,czegoś" od zycia co pozwoli ,,złąpać wiatr w żagle" by móc dotrzeć tam gdzie czują się spełnieni i
Coaching sztuką możliwości
Coaching sztuką możliwości
Czym jest coaching? Tutaj się tego dowiesz i podniesiesz efektywność swoich działań :)
Doradztwo Telekomunikacyjne
Doradztwo Telekomunikacyjne
Optymalizowanie kosztów teleinformatycznych
E-Handel
E-Handel
Dla wszystkich, którzy Internet traktują jako narzędzie do robienia biznesu. Tych, którzy nie widzą możliwości by zignorować to medium