Umiejętności
negocjacje handlowe
Umiejętności analityczne
zdolności organizacyjne
samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy
umiejętność pracy w warunkach stresu i presji czasu
zdolności interpersonalne
Biegła obługa komputera
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Przedstawiciel Handlowy
Fabryka Wódek Kopernik
-negocjowanie warunków współpracy z lokalnymi sieciami handlowymi
-planowanie, organizacja i budżetowanie lokalnych aktywności promocyjnych
-egzekucja ustaleń centralnych w punktach sprzedaży krajowych i międzynarodowych sieci handlowych
-nadzorowanie pracy merchandiserów i hostess
-pozyskiwanie i utrzymywanie długofalowych relacji z hurtowniami
-współpraca z siłami sprzedaży dystrybutorów
-odpowiedzialność za wykonanie celów sprzedażowych i dystrybucyjnych na terenie woj. kujawsko-pomorskiego, pomorskiego, zachodniopomorskiego, wielkopolskiego i lubuskiego
-raportowanie podjętych aktywności oraz efektywności ich realizacji
-planowanie, organizacja i budżetowanie lokalnych aktywności promocyjnych
-egzekucja ustaleń centralnych w punktach sprzedaży krajowych i międzynarodowych sieci handlowych
-nadzorowanie pracy merchandiserów i hostess
-pozyskiwanie i utrzymywanie długofalowych relacji z hurtowniami
-współpraca z siłami sprzedaży dystrybutorów
-odpowiedzialność za wykonanie celów sprzedażowych i dystrybucyjnych na terenie woj. kujawsko-pomorskiego, pomorskiego, zachodniopomorskiego, wielkopolskiego i lubuskiego
-raportowanie podjętych aktywności oraz efektywności ich realizacji
Przedstawiciel Handlowy ds. Sieci
-współpraca z największymi międzynarodowymi sieciami handlowymi
-odpowiedzialność za wykonanie celów sprzedażowych i dystrybucyjnych
-skuteczna egzekucja ustaleń centralnych
-planowanie, organizacja i budżetowanie lokalnych działań promocyjnych
-nadzorowanie pracy merchandiserów
-odpowiedzialność za wykonanie celów sprzedażowych i dystrybucyjnych
-skuteczna egzekucja ustaleń centralnych
-planowanie, organizacja i budżetowanie lokalnych działań promocyjnych
-nadzorowanie pracy merchandiserów
Przedstawiciel Handlowy
-pełna odpowiedzialność za wolumen i rozwój dystrybucji u klientów hurtowych, sieciowych i detalicznych
-merchandising
-monitoring należności
-merchandising
-monitoring należności
Specjalizacje
Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe.
Zarekomendować siebie lub kogoś.
Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe
http://www.goldenline.pl/grupa/networker