Robert Dworowski

Kierownik Biura Obsługi Sprzedaży, Midas Małgorzata Wesołowska

Doświadczenie zawodowe

Midas Małgorzata Wesołowska
Kierownik Biura Obsługi Sprzedaży
Zarządzanie Biurem Obsługi Klienta.
Zarządzanie Procedurą Reklamacyjną.
Analizy wyników pozyskiwania zamówień.
Rozwiązywanie problemów z "trudnym klientem".
Przygotowywanie ofert sprzedażowych.
Prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu obsługi klienta.

Szkolenia i kursy

Październik 2009 - szkolenie "Obsługa Reklamacji" w firmie B&O Navigator.
Październik 2009 - szkolenie "Prawne Aspekty Obsługi Reklamacji" w firmie B&O Navigator.

Październik 2006 - szkolenie "Team Management - Zarządzanie Zespołem Produkcyjnym" w firmie European Training Center"

Styczeń 2006 - szkolenie "Trening interpersonalny" w firmie Adviser

Styczeń 2004 - szkolenie "Profesjonalne Negocjacje Handlowe" w firmie PATOR

Styczeń 2003 - szkolenie "Profesjonalna Obsługa Klienta" w firmie PATOR

Styczeń 2002- szkolenie "Profesjonalna Sztuka Sprzedaży" w firmie PATOR

Edukacja

Logo
Pedagogika z resocjalizacją., licencjackie
Wszechnica Świętokrzyska w Kielcach - Wydział Humanistyczno-Pedagogiczny

Zainteresowania

Jazz
Kolekcjonowanie płyt z jazzem
Gra na gitarze
Sprzęt audio (w rozumieniu audiofil i meloman).
Sport siłowy (regularne uczęszczanie na siłownię).
Kino
Jazda rowerem
NLP
W wolnych chwilach pisanie tekstów, wierszy.
Tematyka związana z ekologią (jestem ekomanem).
Sztuka (malarstwo).

Inne

Zarządzanie zapasami klienta u dostawcy - system VMI

Obsługa biznesowej platformy integracyjnej EDInet w zakresie komunikacji elektronicznej.

Obsługa profesjonalnej aplikacji eLeader w zakresie komunikacji inteligentnych telefonów.

Doskonała znajomość specjalistycznego programu Hermes SQL.

Obsługa profesjonalnego narzędzia Business intelligence do raportowania QlikView.

Zarządzanie, od strony handlowej, sklepem internetowym oraz sprzedażą na portalach handlowych.

Przeszkolenie z zakresu "Kontrola Zapasu" prowadzone przez firmę Logi - Solve.

Grupy

Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.