Umiejętności
Systemy raportowania
Prawo jazdy kat B
Pakiet MS Offiece
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Sił Sprzedaży - Rynek Nowoczesny
• Zarządzam zespołem sił sprzedaży na terenie całego kraju (21 osób) – wyznaczam i rozliczam cele oraz zadania podległym pracownikom
• Rekrutuję i wdrażam nowych pracowników
• Współtworzę plan aktywności dla sił sprzedaży, tworzę planogramy
• Współtworzę strategię dla działu sił sprzedaży
• Analizuję bieżące wyniki i wdrażam rozwiązania w oparciu o dostępne dane i raporty
• Zarządzam budżetem przeznaczonym na wsparcie sprzedaży
• Ściśle współpracuje z KAM-em i Kierownikiem ds. rynku tradycyjnego
• Współpracuję z działem marketingu (tworzenie materiałów POS i etc.)
• Rozbudowałem system raportowania i analizy wyników dla sił sprzedaży (SolLab)
• Aktywnie pozyskiwałem klientów i negocjowałem warunki handlowe z kupcami w sieciach lokalnych między innymi Lewiatan, Chata Polska, Merco, Nasz Sklep, Topaz, Chorten, Kropla, etc.
• Rekrutuję i wdrażam nowych pracowników
• Współtworzę plan aktywności dla sił sprzedaży, tworzę planogramy
• Współtworzę strategię dla działu sił sprzedaży
• Analizuję bieżące wyniki i wdrażam rozwiązania w oparciu o dostępne dane i raporty
• Zarządzam budżetem przeznaczonym na wsparcie sprzedaży
• Ściśle współpracuje z KAM-em i Kierownikiem ds. rynku tradycyjnego
• Współpracuję z działem marketingu (tworzenie materiałów POS i etc.)
• Rozbudowałem system raportowania i analizy wyników dla sił sprzedaży (SolLab)
• Aktywnie pozyskiwałem klientów i negocjowałem warunki handlowe z kupcami w sieciach lokalnych między innymi Lewiatan, Chata Polska, Merco, Nasz Sklep, Topaz, Chorten, Kropla, etc.
Koordynator ds. Rynku Nowoczesnego
• Praca w województwach: mazowieckie, łódzkie i kujawsko-pomorskie
• Byłem odpowiedzialny za optymalizację sprzedaży (hipermarkety, supermarkety, C&C),
• Budowałem i rozwijałem relacje z klientami firmy na poziomie sklepu
• Monitorowałem rynek oraz działania konkurencji
• Planowałem i organizowałem akcje promocyjne wspierające sprzedaż oraz analizowałem ich efektywność, zarządzałem powierzonym budżetem na rozwój sprzedaży
• Wdrażałem nowych Koordynatorów
Osiągnięcia:
• Otrzymałem awans na stanowisko Kierownika dzięki najwyższej jakości relacji budowanych z klientami i współpracownikami
• Byłem odpowiedzialny za optymalizację sprzedaży (hipermarkety, supermarkety, C&C),
• Budowałem i rozwijałem relacje z klientami firmy na poziomie sklepu
• Monitorowałem rynek oraz działania konkurencji
• Planowałem i organizowałem akcje promocyjne wspierające sprzedaż oraz analizowałem ich efektywność, zarządzałem powierzonym budżetem na rozwój sprzedaży
• Wdrażałem nowych Koordynatorów
Osiągnięcia:
• Otrzymałem awans na stanowisko Kierownika dzięki najwyższej jakości relacji budowanych z klientami i współpracownikami
Key Account Representative
• Praca na terenie województw: mazowieckie, podlaskie i kujawsko-pomorskie
• Byłem odpowiedzialny za sprzedaż dla klientów w rynku nowoczesnym, utrzymywałem i rozwijałem relacje z klientami na poziomie sklepu
• Monitorowałem rynek oraz działania konkurencji
• Planowałem i organizowałem akcje promocyjne wspierające sprzedaż oraz analizowałem ich efektywność
• Zarządzałem powierzonym budżetem na rozwój sprzedaży
• Nadzorowałem pracę serwisantów i wdrażałem nowych pracowników
Osiągnięcia:
• Zdobyłem nagrodę Handlowca roku w 2009
• Byłem odpowiedzialny za sprzedaż dla klientów w rynku nowoczesnym, utrzymywałem i rozwijałem relacje z klientami na poziomie sklepu
• Monitorowałem rynek oraz działania konkurencji
• Planowałem i organizowałem akcje promocyjne wspierające sprzedaż oraz analizowałem ich efektywność
• Zarządzałem powierzonym budżetem na rozwój sprzedaży
• Nadzorowałem pracę serwisantów i wdrażałem nowych pracowników
Osiągnięcia:
• Zdobyłem nagrodę Handlowca roku w 2009
Van Seller
• Praca na terenie województwa mazowieckiego
• Zbudowałem bazę klientów na podległym obszarze
• Aktywnie poszukiwałem potencjalnych Klientów i utrzymywałem relacje
z pozyskanymi klientami
• Monitorowałem rynek oraz działania konkurencji
• Merchandising
• Zbudowałem bazę klientów na podległym obszarze
• Aktywnie poszukiwałem potencjalnych Klientów i utrzymywałem relacje
z pozyskanymi klientami
• Monitorowałem rynek oraz działania konkurencji
• Merchandising
Kierownik salonu
• Planowałem i organizowałem sprzedaż zgodnie z polityką firmy, realizowałem określone budżety sprzedaży
• Organizowałem pracę podległego zespołu, delegowałem zadania, dokonywałem okresowej oceny pracy, wyznaczałem i rozliczałem cele, rekrutowałem i wdrażałem nowych pracowników
• Obsługiwałem kluczowych klientów i dbałem o relacje ze strategicznymi odbiorcami i dostawcami
• Raportowałem do przełożonych
Osiągnięcia:
• Zdobyłem ocenę Gold za prowadzenie salonu sprzedaży i utrzymałem ją przez wszystkie kwartały
• Organizowałem pracę podległego zespołu, delegowałem zadania, dokonywałem okresowej oceny pracy, wyznaczałem i rozliczałem cele, rekrutowałem i wdrażałem nowych pracowników
• Obsługiwałem kluczowych klientów i dbałem o relacje ze strategicznymi odbiorcami i dostawcami
• Raportowałem do przełożonych
Osiągnięcia:
• Zdobyłem ocenę Gold za prowadzenie salonu sprzedaży i utrzymałem ją przez wszystkie kwartały
Szkolenia i kursy
Budowanie trwałych relacji we współpracy z klientami rynku nowoczesnego i tradycyjnego, Psychologia szefa, szef do zawód przez Kontrakt OSH, Planowanie wyniku w negocjacjach przez McHayes Steward Group, Szkolenie z prowadzonych rozmów handlowych, Sales Angels
Specjalizacje
Sprzedaż
Motoryzacja/Transport
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Sprzedaż - Sieci handlowe
Inne
Zainteresowania
sport (koszykówka-czynnie)
podróże
nowości techniczne
podróże
nowości techniczne
Inne
bardzo dobre zdolności interpersonalne w kontaktach z klientami i współpracownikami, umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji pod presją czasu, kreatywność, konsekwencja w działaniu, odporność na stres
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
FMCG Sprzedaż nowoczesna
Grupa skupiająca osoby pracujące w [b]firmach FMCG[/b], które są odpowiedzialne za sprzedaż do [b]sieci handlowych[/b].
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.