Robert Dąbrowski

Koordynator ds. Rynku Nowoczesnego
Żyrardów, mazowieckie

Umiejętności

Systemy raportowania Prawo jazdy kat B Pakiet MS Offiece

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Lodziarnie Firmowe Sp. z o.o. S.K.A Grycan Lody od pokoleń
Kierownik ds. Sił Sprzedaży - Rynek Nowoczesny
• Zarządzam zespołem sił sprzedaży na terenie całego kraju (21 osób) – wyznaczam i rozliczam cele oraz zadania podległym pracownikom
• Rekrutuję i wdrażam nowych pracowników
• Współtworzę plan aktywności dla sił sprzedaży, tworzę planogramy
• Współtworzę strategię dla działu sił sprzedaży
• Analizuję bieżące wyniki i wdrażam rozwiązania w oparciu o dostępne dane i raporty
• Zarządzam budżetem przeznaczonym na wsparcie sprzedaży
• Ściśle współpracuje z KAM-em i Kierownikiem ds. rynku tradycyjnego
• Współpracuję z działem marketingu (tworzenie materiałów POS i etc.)
• Rozbudowałem system raportowania i analizy wyników dla sił sprzedaży (SolLab)
• Aktywnie pozyskiwałem klientów i negocjowałem warunki handlowe z kupcami w sieciach lokalnych między innymi Lewiatan, Chata Polska, Merco, Nasz Sklep, Topaz, Chorten, Kropla, etc.
Lodziarnie Firmowe Sp. z o.o. S.K.A Grycan Lody od pokoleń
Koordynator ds. Rynku Nowoczesnego
• Praca w województwach: mazowieckie, łódzkie i kujawsko-pomorskie
• Byłem odpowiedzialny za optymalizację sprzedaży (hipermarkety, supermarkety, C&C),
• Budowałem i rozwijałem relacje z klientami firmy na poziomie sklepu
• Monitorowałem rynek oraz działania konkurencji
• Planowałem i organizowałem akcje promocyjne wspierające sprzedaż oraz analizowałem ich efektywność, zarządzałem powierzonym budżetem na rozwój sprzedaży
• Wdrażałem nowych Koordynatorów

Osiągnięcia:
• Otrzymałem awans na stanowisko Kierownika dzięki najwyższej jakości relacji budowanych z klientami i współpracownikami
Kruger Polska sp. z o.o.
Key Account Representative
• Praca na terenie województw: mazowieckie, podlaskie i kujawsko-pomorskie
• Byłem odpowiedzialny za sprzedaż dla klientów w rynku nowoczesnym, utrzymywałem i rozwijałem relacje z klientami na poziomie sklepu
• Monitorowałem rynek oraz działania konkurencji
• Planowałem i organizowałem akcje promocyjne wspierające sprzedaż oraz analizowałem ich efektywność
• Zarządzałem powierzonym budżetem na rozwój sprzedaży
• Nadzorowałem pracę serwisantów i wdrażałem nowych pracowników

Osiągnięcia:
• Zdobyłem nagrodę Handlowca roku w 2009
Kramel
Van Seller
• Praca na terenie województwa mazowieckiego
• Zbudowałem bazę klientów na podległym obszarze
• Aktywnie poszukiwałem potencjalnych Klientów i utrzymywałem relacje
z pozyskanymi klientami
• Monitorowałem rynek oraz działania konkurencji
• Merchandising
Ramsat S.A.
Kierownik salonu
• Planowałem i organizowałem sprzedaż zgodnie z polityką firmy, realizowałem określone budżety sprzedaży
• Organizowałem pracę podległego zespołu, delegowałem zadania, dokonywałem okresowej oceny pracy, wyznaczałem i rozliczałem cele, rekrutowałem i wdrażałem nowych pracowników
• Obsługiwałem kluczowych klientów i dbałem o relacje ze strategicznymi odbiorcami i dostawcami
• Raportowałem do przełożonych

Osiągnięcia:
• Zdobyłem ocenę Gold za prowadzenie salonu sprzedaży i utrzymałem ją przez wszystkie kwartały

Szkolenia i kursy

Budowanie trwałych relacji we współpracy z klientami rynku nowoczesnego i tradycyjnego, Psychologia szefa, szef do zawód przez Kontrakt OSH, Planowanie wyniku w negocjacjach przez McHayes Steward Group, Szkolenie z prowadzonych rozmów handlowych, Sales Angels

Edukacja

Logo
Stosunki Międzynarodowe, licencjackie
Wyższa Szkoła Cła i Logistyki

Specjalizacje

Sprzedaż
Motoryzacja/Transport
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Sprzedaż - Sieci handlowe
Inne

Zainteresowania

sport (koszykówka-czynnie)
podróże
nowości techniczne

Inne

bardzo dobre zdolności interpersonalne w kontaktach z klientami i współpracownikami, umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji pod presją czasu, kreatywność, konsekwencja w działaniu, odporność na stres

Grupy

Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
FMCG Sprzedaż nowoczesna
FMCG Sprzedaż nowoczesna
Grupa skupiająca osoby pracujące w [b]firmach FMCG[/b], które są odpowiedzialne za sprzedaż do [b]sieci handlowych[/b].
MICE
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.
Praca w FMCG
Praca w FMCG
branża artykułów spożywczych, alkoholowych, tytniowych - oferty pracy, opinie, poglądy