Robert Czarnecki

Dyrektor Handlowy

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

FOTO-HURT Sp. z o.o.
Z-ca Dyrektora Handlowego
zarządzanie grupą ok. 100 osób (przedstawiciele handlowi, sprzedawcy, menedżerowie działów, kierownicy regionów, kierowcy), kontrolowanie i motywowanie zespołu handlowego, coaching, kształtowanie polityki handlowej firmy na terenie Polski, utrzymywanie relacji z kluczowymi dystrybutorami, hurtowniami, sieciami, negocjacje z dostawcami, budowanie nowych kanałów sprzedaży, koordynowanie akcji promocyjnych w sektorze BTL, rekrutacja pracowników.
GERMANOS SP.Z.O.O.
District Manager
koordynowanie polityki sprzedażowej w regionie Polski północnej ( karty prepaid, baterie Toshiba i inne), budowanie działu handlowego, koordynowanie pracy podległych przedstawicieli handlowych, wprowadzanie na rynek nowego produktu (baterie Toshiba), budowanie dystrybucji, kontakt z klientami hurtowymi, przygotowywanie działań promocyjnych, uczestniczenie w rekrutacjach, przygotowywanie raportów sprzedaży dla Zarządu
TZMO SA
Przedstawiciel Handlowy ds. Kluczowych Klientów
sprzedaż produktów higienicznych marki Bella, obsługa klientów detalicznych i hurtowych
Logo
Account Manager
ASTORIA GROUP
opracowywanie, organizowanie, koordynowanie kampanii promocyjnych w komunikacji BTL i ATL, działania field marketingowe, kontakt z kluczowymi klientami,
koordynowanie działań logistycznych, produkcja materiałów reklamowych, przygotowywanie materiałów POS, rekrutacje pracowników, szkolenie osób
Logo
Specjalista ds. Marketingu i PR
UFTEC (Kanadyjsko-Polska Fundacja na Rzecz Pomocy i Kształcenia Dzieci)
odpowiedzialny za PR Fundacji, utrzymywanie kontaktu z mediami,organizowanie i koordynowanie akcji charytatywnych, poszukiwanie sponsorów
RI Consultancy Services Poland
Właściciel
własna działalność gospodarcza, mała poligrafia, usługi
ksero, wyrób pieczątek, wizytówek, przygotowanie do druku, usługi komputerowe

Szkolenia i kursy

• kurs „Techniki asertywności”
• kurs „Utrzymywanie Relacji z Klientami”- firma Integra
• kurs „ Techniki Marketingu i PR w organizacjach pozarządowych”
• seminarium „ Zarządzanie zespołem sprzedażowym”- firmaWYG International
• prawo jazdy kategorii B

Edukacja

Logo
Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze i Polityczne, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Sprzedaż
Inne

Zainteresowania

• kulturalne: starożytne cywilizacje
• sportowe: tenis, narty

Inne

• bardzo dobra znajomość programów: pakiet Microsoft Office, Corel Draw, Corel Photo, Hermes NG

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie