Umiejętności
Call Center
Zarządzanie
Microsoft Office
Negocjacje
Public Relations
Publikacje
Sales
Doświadczenie zawodowe
Koordynator ds Sprzedaży i Dystrybucji , p.o. Menadżer Makroregionu Północnego
Zakres obowiązków: współpraca z kluczowymi, kontraktowymi klientami regionalnymi. Odpowiedzialny za planowanie sprzedaży, ustalanie celów sprzedażowych dystrybucyjnych dla dystrybutorów, szkolenia i prezentację dla przedstawicieli handlowych hurtowni, analizę rynku, budowanie i wdrażanie programów wspierających sprzedaż. Budowanie, współpraca z sieciami lokalnymi ( Lewiatan, Merco, Detal Pomorze, DWM Olsztyn, PSS )
Menadżer Sprzedaży Makroregionu Północnego
Odpowiedzialny za kreowanie polityki Makroregionalnej , współpraca kluczowymi klientami Makroregionu ( Dystrybutorzy , C&C ) , Ustalanie planów sprzedaży dla zespołu PH , motywowanie oraz szkolenia pracowników . Odpowiedzialny za wyniki własne , Makroregionu oraz Zespołu.
Regionalny przedstawiciel Handlowy ds Hurt
współpraca z kluczowymi klientami kontraktowymi ( dystrybutorami ) , podhurtem , halami C&C oraz najważniejszymi sieciami lokalnymi . Odpowiedzialny za planowanie sprzedaży, ustalanie celów sprzedażowych, odsprzedażowych i dystrybucyjnych dla podległych przedstawicieli handlowych Strauss Cafe oraz dystrybutorów. Analiza rynku kreowanie i wdrażanie programów wspierających sprzedaż.
Regionalny przedstawiciel handlowy
pozyskiwanie oraz współpraca z klientami detalicznymi, sieciami lokalnymi regionu pomorskiego. Odpowiedzialny za realizację indywidualnych planów sprzedaży oraz utrzymywaniu standardów firmy
Przedstawiciel handlowy
pozyskiwanie oraz współpraca z klientami detalicznymi na obsługiwanym terenie.
Szkolenia i kursy
1. MARKETINGOWE I PSYCHOLPGICZNE TECHNIKI SPRZEDAŻY ( Instytut Business Consulting) - 23.11.2000r
2. WZMACNIANIE ZESPOŁOWOŚCI JAKO PODSTAWY DO PODEJMOWANIE ODWANYCH KROKÓW I PRZYJMOWANIA NOWYCH WYZWAŃ ( Integra ) - 3.09.2005
3. BUDOWANIE EFEKTYWNEJ RELACJI HANDLOWEJ Z KLIENTEM JAKO SPOSÓB MAKSYMALIZOWANIA EFEKTÓW SPRZEDAŻY ( Integra ) 30.06.206
4. EFEKTYWNA ARGUMENTACJA W SPRZEDAŻY ( Kalkstein ) 3.10.2008
5. ZARZĄDZANIE CZASEM W SPRZEDAŻY ( Kalkstein ) 18.09.2009
6. MS EXCEL , EX 02 - SIŁA WYDAJNOŚCI W CODZIENNEJ PRACY ( Altkom ) 7.09.2012
7. STANDARDY WIZYTY HANDLOWEJ ( Marschall ) 8-9.09.2014
8. BUDOWANIE ZESPOŁÓW ORAZ SKUTECZNE ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM ( Marschal ) 13-14.05.2015
9. ŚWIADOMOŚC BIZNESOWA - ZARZĄDZANIE PODLEGŁYM TERENEM ( Marschal ) 14-15.09.2015
10. WDRAŻANIE KULTURY COACHINGOWEJ ( Marschal ) 6.11.2015
11. SPRZEDAŻ POPRZEZ RELACJE BIZNESOWE ( Marschal ) 1-2.12.2015
12. JAK WSPÓŁGRAĆ W ZESPOLE - EFEKTYWNOŚC, KOMUNIKACJA-RELACJE ( Akademie Leona Koźmińskiego ) - 21.12.2016
13. STYLE MYŚLENIE ( Fris )
14. JAK MYŚLĘ I REAGUJĘ NA NOWE SYTUACJE , NA EMOCJE W STRESIE ( Fris )
15. UDZIELANIE INFORMACJI ZWROTNEJ ( Dale Carnegie ) - 13.01.2017
2. WZMACNIANIE ZESPOŁOWOŚCI JAKO PODSTAWY DO PODEJMOWANIE ODWANYCH KROKÓW I PRZYJMOWANIA NOWYCH WYZWAŃ ( Integra ) - 3.09.2005
3. BUDOWANIE EFEKTYWNEJ RELACJI HANDLOWEJ Z KLIENTEM JAKO SPOSÓB MAKSYMALIZOWANIA EFEKTÓW SPRZEDAŻY ( Integra ) 30.06.206
4. EFEKTYWNA ARGUMENTACJA W SPRZEDAŻY ( Kalkstein ) 3.10.2008
5. ZARZĄDZANIE CZASEM W SPRZEDAŻY ( Kalkstein ) 18.09.2009
6. MS EXCEL , EX 02 - SIŁA WYDAJNOŚCI W CODZIENNEJ PRACY ( Altkom ) 7.09.2012
7. STANDARDY WIZYTY HANDLOWEJ ( Marschall ) 8-9.09.2014
8. BUDOWANIE ZESPOŁÓW ORAZ SKUTECZNE ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM ( Marschal ) 13-14.05.2015
9. ŚWIADOMOŚC BIZNESOWA - ZARZĄDZANIE PODLEGŁYM TERENEM ( Marschal ) 14-15.09.2015
10. WDRAŻANIE KULTURY COACHINGOWEJ ( Marschal ) 6.11.2015
11. SPRZEDAŻ POPRZEZ RELACJE BIZNESOWE ( Marschal ) 1-2.12.2015
12. JAK WSPÓŁGRAĆ W ZESPOLE - EFEKTYWNOŚC, KOMUNIKACJA-RELACJE ( Akademie Leona Koźmińskiego ) - 21.12.2016
13. STYLE MYŚLENIE ( Fris )
14. JAK MYŚLĘ I REAGUJĘ NA NOWE SYTUACJE , NA EMOCJE W STRESIE ( Fris )
15. UDZIELANIE INFORMACJI ZWROTNEJ ( Dale Carnegie ) - 13.01.2017
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń