Umiejętności
Microsoft Office
rekrutacja
praca pod presją czasu
Prawo jazdy kat B
Sprzedaż B2B
praca w zespole
Szkolenia sprzedażowe
Techniki sprzedaży i negocjacji
prowadzenie szkoleń i warsztatów
szkolenie produktowe
Wystąpienia publiczne i prowadzenie prezentacji
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik regionalny
• Zarządzanie podległym zespołem – grupa 9 przedstawicieli techniczno-handlowych (rekrutacja, wdrażanie do obowiązków, coaching, analiza skuteczności działań)
• Zarządzanie sprzedażą w regionie (rejon województwa wielkopolskiego, lubuskiego i zachodniopomorskiego)
• Realizacja celów sprzedażowych i marketingowych
• Współpraca z kluczowymi klientami
• Współpraca w opracowywaniu i wdrażaniu działań zabezpieczających wykorzystanie potencjału rynku
• Zarządzanie sprzedażą w regionie (rejon województwa wielkopolskiego, lubuskiego i zachodniopomorskiego)
• Realizacja celów sprzedażowych i marketingowych
• Współpraca z kluczowymi klientami
• Współpraca w opracowywaniu i wdrażaniu działań zabezpieczających wykorzystanie potencjału rynku
Regionalny kierownik sprzedaży
EPURO POLSKA INDUSTRIAL WATER Sp. z o.o.
Odpowiedzialność za:
- Opracowywanie strategii oraz jej implementację
- Planowanie i realizację rocznych planów Regionu
- Prowadzenie negocjacji z partnerami biznesowymi na szczeblu krajowym
- Organizację i nadzór sieci oraz dystrybucji
Kluczowe zadania
• Realizacja przyjętych planów Spółki
- Udział w opracowywaniu planów (sprzedaż, marża )
- Współpraca z wszystkimi komórkami organizacyjnymi w ramach Spółki
- Opracowywanie analiz, sporządzanie sprawozdawczości
• Budowanie relacji z klientami biznesowymi
- Udział w negocjowaniu i opracowywaniu umów handlowych
- Dokonywanie oceny kontrahentów (wiarygodność, wypłacalność)
- Typowanie dystrybutorów, monitorowanie realizacji umów
- Obsługa kontraktów
• Nadzorowanie działań promocyjnych Regionu
- Wyznaczanie zadań, koordynowanie, monitorowanie realizacji
- Opracowywanie strategii oraz jej implementację
- Planowanie i realizację rocznych planów Regionu
- Prowadzenie negocjacji z partnerami biznesowymi na szczeblu krajowym
- Organizację i nadzór sieci oraz dystrybucji
Kluczowe zadania
• Realizacja przyjętych planów Spółki
- Udział w opracowywaniu planów (sprzedaż, marża )
- Współpraca z wszystkimi komórkami organizacyjnymi w ramach Spółki
- Opracowywanie analiz, sporządzanie sprawozdawczości
• Budowanie relacji z klientami biznesowymi
- Udział w negocjowaniu i opracowywaniu umów handlowych
- Dokonywanie oceny kontrahentów (wiarygodność, wypłacalność)
- Typowanie dystrybutorów, monitorowanie realizacji umów
- Obsługa kontraktów
• Nadzorowanie działań promocyjnych Regionu
- Wyznaczanie zadań, koordynowanie, monitorowanie realizacji
Dyrektor handlowy
Bodo Polska
Raportowanie: Zarząd Spółki
Bezpośrednia odpowiedzialność za:
• Realizację przyjętych planów sprzedaży
• Optymalizację stanów produktów
• Wdrażania założeń marketingowych
• Efektywne zarządzanie zespołem
Kluczowe zadania
• Budowanie relacji biznesowych z kluczowymi klientami.
• Nadzór i realizacja postępowań przetargowych
• Kontakty i negocjacje kontraktów z Partnerami Biznesowymi
• Udział przygotowywaniu rocznych planów
• Wdrażanie założeń marketingowych
- Promocja i wprowadzanie nowych produktów
• Tworzenie sieci dystrybucyjnych
- Monitorowanie realizacji przyjętych założeń
- Kontrolowanie stanów magazynowych
• Współtworzenie i nadzór nad systemem CRM
• Współtworzenie systemów motywacyjnych.
Kluczowe efekty
• Wzrosty sprzedaży rok do roku ilości maszyn
• Wzrost udziałów w rynku
• Utworzenie od podstaw efektywnej grupy przedstawicieli handlowych
Bezpośrednia odpowiedzialność za:
• Realizację przyjętych planów sprzedaży
• Optymalizację stanów produktów
• Wdrażania założeń marketingowych
• Efektywne zarządzanie zespołem
Kluczowe zadania
• Budowanie relacji biznesowych z kluczowymi klientami.
• Nadzór i realizacja postępowań przetargowych
• Kontakty i negocjacje kontraktów z Partnerami Biznesowymi
• Udział przygotowywaniu rocznych planów
• Wdrażanie założeń marketingowych
- Promocja i wprowadzanie nowych produktów
• Tworzenie sieci dystrybucyjnych
- Monitorowanie realizacji przyjętych założeń
- Kontrolowanie stanów magazynowych
• Współtworzenie i nadzór nad systemem CRM
• Współtworzenie systemów motywacyjnych.
Kluczowe efekty
• Wzrosty sprzedaży rok do roku ilości maszyn
• Wzrost udziałów w rynku
• Utworzenie od podstaw efektywnej grupy przedstawicieli handlowych
Przedstawiciel handlowy
Bezpośrednia odpowiedzialność za:
1. Realizację przyjętych planów sprzedaży
2. budowanie i rozwijanie stałej współpracy z partnerami firmy
3. penetrowanie rynku i wyszukiwanie potencjalnych klientów firmy monitorowanie oraz analizowanie danych rynkowych dotyczących segmentu, klientów i działań konkurencji,
4. budowanie i rozwijanie stałej współpracy z partnerami firmy
1. Realizację przyjętych planów sprzedaży
2. budowanie i rozwijanie stałej współpracy z partnerami firmy
3. penetrowanie rynku i wyszukiwanie potencjalnych klientów firmy monitorowanie oraz analizowanie danych rynkowych dotyczących segmentu, klientów i działań konkurencji,
4. budowanie i rozwijanie stałej współpracy z partnerami firmy
Przedstawiciel handlowy
Raportowanie : Kierownik Regionu
• Bezpośrednia odpowiedzialność za:
1. nawiązywanie, utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami na podległym obszarze oraz potencjalnymi klientami firmy,
2. przygotowywanie i prezentowanie oferty handlowej i umów dla klientów,
3. pozyskiwanie nowych klientów,
4. obsługa sprzedaży produktów:
• Bezpośrednia odpowiedzialność za:
1. nawiązywanie, utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami na podległym obszarze oraz potencjalnymi klientami firmy,
2. przygotowywanie i prezentowanie oferty handlowej i umów dla klientów,
3. pozyskiwanie nowych klientów,
4. obsługa sprzedaży produktów:
Specjalista ds. transportu i agrotechniki
Raportowanie : Dyrektor Działu
• Bezpośrednia odpowiedzialność za:
1. nadzorowanie pracy laboratorium surowcowego,
2. nadzorowanie pracy zespołu pracowników wykonujących analizy chemiczne,
3. składanie raportów
• Bezpośrednia odpowiedzialność za:
1. rozwijanie przynależnego rynku klientów,
2. utrzymywanie stałego kontaktu z klientami i dostawcami,
3. ustalanie planów transportowych i agrotechnicznych,
4. koordynowanie i monitorowanie realizacji planów transportowych i agrotechnicznych,
5. nadzorowanie transportu,
raportowanie, sprawdzanie i kompletowanie dokumentacji
• Bezpośrednia odpowiedzialność za:
1. nadzorowanie pracy laboratorium surowcowego,
2. nadzorowanie pracy zespołu pracowników wykonujących analizy chemiczne,
3. składanie raportów
• Bezpośrednia odpowiedzialność za:
1. rozwijanie przynależnego rynku klientów,
2. utrzymywanie stałego kontaktu z klientami i dostawcami,
3. ustalanie planów transportowych i agrotechnicznych,
4. koordynowanie i monitorowanie realizacji planów transportowych i agrotechnicznych,
5. nadzorowanie transportu,
raportowanie, sprawdzanie i kompletowanie dokumentacji
Szkolenia i kursy
• „DEVELOPMENT KICK OFF” w ramach projektu „ENABLING SALES LEADERS” dotyczącego wzmocnienia kompetencji menadżerskich w grupie Berner prowadzonego przez firmę doradczą PROFIL M BERATUNG FUR HUMAN RESOURCES MANAGEMENT GMBH&CO.KG
• „Development Centre” dla liderów sprzedaży
• Rekrutacja i zwalnianie pracowników - szkolenie wewnętrzne Bodo Polska
• Motywacja i budowanie zespołu sprzedaży - szkolenie wewnętrzne Bodo Polska
• Couching – bezpośredni trening sprzedawców - szkolenie wewnętrzne Bodo Polska
• Profesjonalne Techniki Sprzedaży - Centrum Kształcenia Specjalistycznego Polskiej Korporacji
Biznesu
• Certyfikat Audytora Wewnętrznego Systemu jakości ISO serii 9000-2000 - Instytut Chemicznej
Technologii Żywności
• Szkolenie w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy - Ośrodek Szkolenia Kadr i Usług
Socjalnych Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej
• „Development Centre” dla liderów sprzedaży
• Rekrutacja i zwalnianie pracowników - szkolenie wewnętrzne Bodo Polska
• Motywacja i budowanie zespołu sprzedaży - szkolenie wewnętrzne Bodo Polska
• Couching – bezpośredni trening sprzedawców - szkolenie wewnętrzne Bodo Polska
• Profesjonalne Techniki Sprzedaży - Centrum Kształcenia Specjalistycznego Polskiej Korporacji
Biznesu
• Certyfikat Audytora Wewnętrznego Systemu jakości ISO serii 9000-2000 - Instytut Chemicznej
Technologii Żywności
• Szkolenie w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy - Ośrodek Szkolenia Kadr i Usług
Socjalnych Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca w terenie
Zainteresowania
Sport - rower; Hobby - tworzenie przedmiotów użytkowych