Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Oddziału
zarządzanie sprzedażą i jakością,
zarządzanie kapitałem ludzkim,
aktywne pozyskiwanie klientów grupy docelowej,
współpraca z siecią sprzedaży, partnerami biznesowymi i firmami zewnętrznymi.
zarządzanie kapitałem ludzkim,
aktywne pozyskiwanie klientów grupy docelowej,
współpraca z siecią sprzedaży, partnerami biznesowymi i firmami zewnętrznymi.
Dyrektor Regionalny
zarządzanie sprzedażą - 10 Biur Obsługi Klienta,
sprzedaż produktów finansowych: kredytów samochodowych, mieszkaniowych i ubezpieczeń,
badanie rynku i analizy marketingowe,
doradztwo, prowadzenie szkoleń.
sprzedaż produktów finansowych: kredytów samochodowych, mieszkaniowych i ubezpieczeń,
badanie rynku i analizy marketingowe,
doradztwo, prowadzenie szkoleń.
Dyrektor Makroregionu/Dyrektor Regionu
zarządzanie Agencjami Usług Finansowych, ( 25 Agencji)
zarządzanie zasobami ludzkimi w tym rekrutacja i dobór pracowników na stanowiska, odpowiedzialność za planowanie kariery i rozwój pracowników,
zarządzanie budżetem regionalnym,
organizowanie i projektowanie działań reklamowych i marketingowych,
kierowanie komórką windykacji należności,
opracowywanie planów i analiz sprzedaży,
sprzedaż produktów finansowych: kredyt gotówkowy, ratalny, mieszkaniowy, w zakładach pracy,
opracowywanie systemu wynagrodzeń prowizyjnych dla pracowników,
projektowanie i wdrażanie produktów finansowych.
zarządzanie zasobami ludzkimi w tym rekrutacja i dobór pracowników na stanowiska, odpowiedzialność za planowanie kariery i rozwój pracowników,
zarządzanie budżetem regionalnym,
organizowanie i projektowanie działań reklamowych i marketingowych,
kierowanie komórką windykacji należności,
opracowywanie planów i analiz sprzedaży,
sprzedaż produktów finansowych: kredyt gotówkowy, ratalny, mieszkaniowy, w zakładach pracy,
opracowywanie systemu wynagrodzeń prowizyjnych dla pracowników,
projektowanie i wdrażanie produktów finansowych.
Kierownik Regionu Pomorze/Główny Broker/koordynator ds. sprzedazy
kierowanie zespołem przedstawicieli handlowych,
budowa sieci sprzedaży, otwieranie Agencji Sprzedaży Ratalnej i Punktów Obsługi klienta, ( wynajęcie i adaptacja lokalu )
organizowanie i prowadzenie wewnętrznych szkoleń dla sprzedawców,
prowadzenie spotkań, konferencji informacyjnych dla kontrahentów,
obsługa i pozyskiwanie klientów strategicznych.
budowa sieci sprzedaży, otwieranie Agencji Sprzedaży Ratalnej i Punktów Obsługi klienta, ( wynajęcie i adaptacja lokalu )
organizowanie i prowadzenie wewnętrznych szkoleń dla sprzedawców,
prowadzenie spotkań, konferencji informacyjnych dla kontrahentów,
obsługa i pozyskiwanie klientów strategicznych.
Szkolenia i kursy
2013 rok Szkolenie menadżerskie „SL II -Przywództwo sytuacyjne” ( Certyfikat House of Skills )
2012 rok Szkolenie wewnętrzne „Rekrutacja i selekcja pracowników” ( Certyfikat BRE Bank )
2012 rok Kurs Doradcy Inwestycyjnego w ramach oferty BRE Banku. ( Certyfikat BRE Bank )
2010\11 rok Kurs menadżerski – Standard menadżera ( wieloetapowy dotacje UE )
2007 rok Proces oceny pracowników ( Nowe Motywacje )
2006 rok System Zarządzania kompetencjami, Kurs zarządzania projektami ( Akademia Zarządzania )
2005 rok Zarządzanie przez Coaching - Projekt Executive Coaching, ( Certyfikat STS ), Diagnoza ról pełnionych w zespole, przywództwo, współpraca, komunikacja ( Certyfikat Nowe Motywacje )
2012 rok Szkolenie wewnętrzne „Rekrutacja i selekcja pracowników” ( Certyfikat BRE Bank )
2012 rok Kurs Doradcy Inwestycyjnego w ramach oferty BRE Banku. ( Certyfikat BRE Bank )
2010\11 rok Kurs menadżerski – Standard menadżera ( wieloetapowy dotacje UE )
2007 rok Proces oceny pracowników ( Nowe Motywacje )
2006 rok System Zarządzania kompetencjami, Kurs zarządzania projektami ( Akademia Zarządzania )
2005 rok Zarządzanie przez Coaching - Projekt Executive Coaching, ( Certyfikat STS ), Diagnoza ról pełnionych w zespole, przywództwo, współpraca, komunikacja ( Certyfikat Nowe Motywacje )
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Zainteresowania
Psychologia i filozofia człowieka, ulubiony autor James Hillman