Robert Całka

Dyrektor ds Operacyjnych
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie wydajnością Zarządzanie zmianą Zarządzanie zapasami Zarządzanie logistyczne Negocjacje zarządzanie operacyjne Zarządzanie jakością Zarządzanie zasobami Handel SAP Zarządzanie łańcuchem dostaw Zarządzanie magazynem Magazynowanie Zarządzanie zespołem Transport

Języki

angielski
biegły
rosyjski
dobry
czeski
podstawowy
słowacki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Mekom Polska Sp. z o.o.
Dyrektor ds Operacyjnych - Członek Zarządu
Logo
właściciel
własna działalność konultingowo-szkoleniowa
Interim Management w zakresie zarządzania dystrybucją, logistyką
Grupa Agora
Project Manager
Projekt optymalizacji transportu Działu Kolportażu.
MGL METRO Group Logistics Polska
Kierownik Działu Logistyki Dystrybucji Chilled
Zarządzanie Platformą Logistyczną Produktów Chłodniczych dla sieci handlowej real,- i Makro Cash and Carry, koordynowanie prac działu, koordynowanie prac operatora logistycznego w zakresie procesów operacyjnych i transportu, koordynowane prac magazynu dystrybucyjnego, prowadzenie sprawozdawczości finansowej i operacyjnej, nadzór nad przestrzeganiem zasad jakościowych (HACCP) i wewnętrznych procedur sieci handlowych, współpraca z działami Supply Chain poszczególnych sieci i działami kupieckimi sieci, współpraca z dostawcami.
Danone sp. z o.o.
Kierownik Centrum Dystrybucji Błonie
Zarządzanie Centrum Dystrybucji w Błoniu, koordynowanie prac operatora logistycznego i transportu, koordynowane prac Magazynu Centralnego, koordynowanie prac Działu Transportu w regionie północnym, prowadzenie sprawozdawczości finansowej i operacyjnej, nadzór nad przestrzeganiem zasad jakościowych (HACCP).
Olympus Polska Sp. z o.o.
Kierownik Działu Logistyki
Kierowanie działem logistyki, koordynowanie prac operatora logistycznego i transportu, prowadzenie sprawozdawczości finansowej i operacyjnej, optymalizacja procesów logistycznych dla działów medycznych i Działu Systemów Obrazowania, optymalizacja procesów przepływów informacyjnych w systemie Movex, uruchomienie dystrybucji Działu Systemów Obrazowania, wdrożenie systemu sprawozdań i raportów dla Zarządu, modernizacja procedur logistycznych w systemie Movex.
Logo
właściciel
działalność gospodarcza
2002-2004 – współpraca z Matrix.pl S.A.
doradztwo w zakresie integracji aplikacji zewnętrznych z systemem Symfonia, konsultant merytoryczny systemów wspomagania decyzji i projektów e-Business
2002-2003 – współpraca z Elektroniczną Siecią Handlową MERKURY
koordynacja prac zespołów zadaniowych projektu, organizacja prac Biura Projektowego, nadzór merytoryczny nad projektem w zakresie hurtu i detalu.

pozostałe działania:
2002-2003 – członek Rady Nadzorczej w Conres S.A. – Przedsiębiorstwo Odzieżowe
SPAR Polska Sp. z o.o.
Dyrektor ds. informatycznych i logistyki
* uruchomienie i nadzór nad Centrum Dystrybucji we Wrocławiu
* nadzór nad prawidłową wymianą danych statystycznych pomiędzy sklepami, Centrum Dystrybucji a Biurem Zarządu.
* nadzór nad elektroniczną wymianą dokumentów pomiędzy sklepami a Centrum Dystrybucji
* nadzorowanie prac wdrożeniowych systemów informatycznych i informatyzacji Biura Zarządu, sieci sklepowej i Centrum Dystrybucji
* przygotowanie i realizacja budżetu
Logo
Kierownik Biura
PepsiCo Poland
* kierowanie działem realizacji zamówień z restauracji i nadzór nad kontaktami z klientami
* nadzorowanie prac sekretariatu i recepcji biura oraz administracja biurem
* nadzór nad systemami informatycznymi biura i magazynów
* wdrożenie systemów komunikacyjnych w sieci restauracyjnej Pizza Hut i KFC

Edukacja

Logo
Handel Wewnętrzny, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Łańcuch dostaw
Magazynowanie
Łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw

Grupy

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie