Robert Bugala

Robert Bugala

Administrator sieci
Łódź, łódzkie

Doświadczenie zawodowe

TOYA S.A
Główny Administrator Sieci, Lider Zespołu
- Opracowywanie założeń w zakresie rozwiązań informatycznych, koordynacja procesu projektowego i wdrożeniowego, określanie ścieżek rozwoju dla poszczególnych systemów informatycznych.
- Administracja siecią LAN/WAN, konfiguracja urządzeń, utrzymanie bieżącej infrastruktury oraz planowanie jej rozwoju i rozbudowy, rozwiązywanie zaawansowanych problemów, monitoring sieci oraz urządzeń w trybie 24/7.
- Administracja stroną IP sieci HFC, konfiguracja oraz obsługa routerów oraz modemów kablowych.
- Administracja polityką routingu dla AS16342, współpraca z operatorami.
- Administracja systemami/serwerami (LINUX/UNIX) oraz realizowanymi na nich usługami - NAT/DHCP/FW.
- Przeprowadzanie wywiadów przed zakupem urządzeń oraz oprogramowania.
- Tworzenie oprogramowania (Perl/BASH/CGI).
- Organizacja i kontrola pracy zespołu, priorytetyzacja podejmowanych działań oraz podział obowiązków, dbałość o rozwój oraz stałe pogłębianie wiedzy pracowników.
- Wsparcie techniczne dla pracowników innych działów w zakresie działania usługi Internet.
TOYA S.A
Administrator Sieci
- Administracja siecią LAN/WAN, konfiguracja, utrzymanie bieżącej infrastruktury sieciowej, rozwiązywanie problemów, monitoring sieci oraz urządzeń w trybie 24/7, rozwój oraz rozbudowa istniejącej infrastruktury sieciowej.
- Administracja polityką routingu dla AS16342.
- Administracja stroną IP sieci HFC, konfiguracja oraz obsługa CMTS/CM.
- Administracja VOIP – SIP/MGCP, połączenia realizowane poprzez modemy kablowe MTA oraz bramki SIPURA.
- Administracja systemami LINUX oraz realizowanymi na nich usługami - NAT/DHCP/FW.
- Tworzenie oprogramowania (Perl/BASH/CGI).
- Okablowania na potrzeby istniejącej sieci - Ethernet CAT5, światłowody.
- Wsparcie techniczne dla pracowników działu Helpdesk.
TOYA S.A
Pracownik działu Helpdesk
- Pomoc techniczna dla klientów usługi Internet – telefoniczna oraz poprzez e-mail.
- Rozwiązywanie problemów z działaniem usługi Internet u klienta.
- Tworzenie oprogramowania na potrzeby firmy (Perl/BASH/CGI).
- Rejestracja modemów kablowych, instalacja oraz testy oprogramowania modemów kablowych, rozwiązywanie problemów.
- Opieka nad siecią lokalną w firmie, okablowanie na potrzeby sieci.
Logo
Pracownik działu Helpdesk
Mesa Computers
- Pomoc techniczna dla klienta w zakresie obsługi sprzętu komputerowego oraz oprogramowania.
- Serwis sprzętu komputerowego.
- Opieka nad komputerami PC oraz drukarkami w firmie.
- Instalacja oraz konfiguracja oprogramowania na komputerach.
- Obsługa kawiarenki Internetowej.
Logo
Pracownik działu Helpdesk
PDi Sp. z o.o.
- Pomoc techniczna dla klientów usługi Internet dial-up, telefoniczna oraz w domu klienta.
- Obsługa kawiarenki Internetowej, opieka nad komputerami w lokalu.
- Instalacja oraz konfiguracja oprogramowania na komputerach.

Edukacja

Logo
Telekomunikacja, inżynierskie
Wyższa Szkoła Informatyki w Łodzi

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie sieciami