Umiejętności
Współpraca
Komunikacja
Kreatywność
Elastyczność
Praca projektowa
Praca w zespole
Samodzielność
Języki
angielski
biegły
niemiecki
biegły
Doświadczenie zawodowe
Redaktor
SportoweTempo.pl
- pozyskiwanie informacji
- pisanie artykułów
- przeprowadzanie wywiadów
- reprezentowanie redakcji na konferencjach prasowych i wydarzeniach (w tym wydarzeniach międzynarodowych)
- reprezentowanie redakcji w programach telewizyjnych
- przygotowanie i obrabianie dokumentacji fotograficznej
- tłumaczenie tekstów
- pisanie artykułów
- przeprowadzanie wywiadów
- reprezentowanie redakcji na konferencjach prasowych i wydarzeniach (w tym wydarzeniach międzynarodowych)
- reprezentowanie redakcji w programach telewizyjnych
- przygotowanie i obrabianie dokumentacji fotograficznej
- tłumaczenie tekstów
Praktykant w dziale Public Relations
- zapoznanie się z działalnością jednostki
- telefoniczne pozyskiwanie informacji od instytucji współpracujących z jednostką
- opracowywanie informacji i komunikatów prasowych na stronę internetową
- przygotowywanie dokumentacji fotograficznej z prowadzonych inwestycji
- telefoniczne pozyskiwanie informacji od instytucji współpracujących z jednostką
- opracowywanie informacji i komunikatów prasowych na stronę internetową
- przygotowywanie dokumentacji fotograficznej z prowadzonych inwestycji
Członek Biura Prasowego
- stworzenie pierwszego w Polsce działu wideo, działającego pod oficjalnym szyldem klubu
- uczestniczenie w polityce informacyjnej
- wybór i opracowanie tematów na materiały wideo
- przygotowanie i obrabianie materiałów wideo
- przeprowadzanie wywiadów
- uczestniczenie w polityce informacyjnej
- wybór i opracowanie tematów na materiały wideo
- przygotowanie i obrabianie materiałów wideo
- przeprowadzanie wywiadów
Redaktor oficjalnego serwisu internetowego i asystent do spraw projektów marketingowych siatkarskiej
- nadzorowanie i prowadzenie oficjalnego serwisu internetowego
- zbieranie i opracowywanie informacji do publikacji w serwisie internetowym
- przygotowywanie materiałów dla mediów
- przygotowywanie ofert sponsorskich
- przygotowywanie materiałów marketingowych
- zlecanie wykonania materiałów marketingowych
- koordynowanie projektów
- utrzymywanie kontaktów z reklamodawcami, mediami i współpracownikami serwisu internetowego
- zbieranie i opracowywanie informacji do publikacji w serwisie internetowym
- przygotowywanie materiałów dla mediów
- przygotowywanie ofert sponsorskich
- przygotowywanie materiałów marketingowych
- zlecanie wykonania materiałów marketingowych
- koordynowanie projektów
- utrzymywanie kontaktów z reklamodawcami, mediami i współpracownikami serwisu internetowego
Szkolenia i kursy
- Obsługa trudnego klienta z elementami asertywności (Pathways Polska)
- Microsoft Excel - kurs średnio-zaawansowany (Comarch SA)
- Savoir vivre
- Microsoft Excel - kurs średnio-zaawansowany (Comarch SA)
- Savoir vivre
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Grupy
Kreatywna reklama
Pomysłodajnia :) Jest zlecienie, nie ma pomysłu? Towarzysze, pomożecie? POMOŻEMY!!!!
Marketing sportowy/Sponsoring sportowy
Serdecznie zapraszam do rozmów o marketingu sportowym, marketingu w sporcie oraz inwestowaniu w sport. O wydarzeniach sportowych oczywiście także:)
Marketing Sportowy
Forum wymiany: myśli, informacji, dokonań, wizji, ocen, doświadczeń tego wszystkiego co dotyczy świata sportu i świata marketingu; światów które łączą się w wielu miejscach, które są od sieb
Ochrona Reputacji Firmy w Internecie
Media społecznościowe to nie tylko nowe możliwości dla firm i produktów, to także nowe zagrożenia.
Zamieszczane treści mogą trwale wpływać na wizerunek .
Zapraszam do dyskusji na temat reputacji i
reklama społeczna
Reklama społeczna – "proces komunikacji perswazyjnej, którego głównym celem jest wywołanie społecznie pożądanych postaw lub zachowań".
Social Media Manager
Jak działać w Social Media, czyli jak prowadzić marketing w serwisach społecznościowych? Skąd brać narzędzia, aplikacje? Jak mierzyć efekty? W którą stronę zmierzają trendy?