Umiejętności
Umiejętność pracy pod presją czasu
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
Prawo jazdy kat.B, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
Pakiet Officee (EXCEL, PowerPoit, Word)
pozytywne nastawienie do ludzi i pracy
pozytywna energia i kreatywność
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Makroregionalny Menadżer Ubezpieczeń
BZWBK-Aviva Towarzystwa Ubezpieczeń
Wsparcie sprzedaży ubezpieczeń w Makroregionie w tym:
- kierowanie zespołem Regionalnych Trenerów Ubezpieczeń
- realizacja planu sprzedaży ubezpieczeń poprzez planowanie i przeprowadzanie działań wspierająco - zarządczych w przypisanych placówkach Banku, zespołach makroregionalnych oraz w sieci placówek partnerskich Banku,
- bezpośrednia współpraca z dyrektorem Makroregionu i dyrektorami Regionów w zakresie definiowania obszarów do systematycznego rozwoju, której głównym celem jest dążenie do spójności w realizacji zadań
-bezpośrednia współpraca z Menadżerem Relacji celem zakreślania wspólnych obszarów współpracy z zakresu procesu sprzedaży i jakości obsługi Klienta w temacie ubezpieczeń. Efektem w.w współpracy jest: (luty-kwiecień 2018) model rozmowy sprzedażowej dot. prod.kredytowych; (2016) przygotowanie autorskiego programu (ADEPT) dla nowo zatrudnionych pracowników w makroregionie; (2015) wspólne warsztaty dla menadżerów w temacie zmian związanych z Dyrektywą Unijną "Rekomendacja U";
- współpraca z innymi zespołami wspierającymi Makroregion (MŚP, P.Skarbu, Z.5-40, FI Arka, MPOI)
- indywidualne Treningi sprzedażowe na każdym poziomie (Doradca, Kierownik, Dyrektor)
- wdrażanie i koordynacja działań zwiększających aktywność pracowników,
- sprzedaż ubezpieczeń poprzez proponowanie i współorganizowanie działań prosprzedażowych (lokalne akcje promocyjne w tym Dni Ubezpieczeń, monitoring zarządczy, komunikacja motywacyjna, udział w naradach i odprawach, udział w spotkaniach z klientami MSP),
- dbałość o jakość sprzedaży oraz poziom wiedzy z zakresu produktów ubezpieczeniowych i umiejętności sprzedażowych pracowników w oddziałach w podległym obszarze,
- przygotowywanie materiałów i programów szkoleniowych dla pracowników banku,
- współtworzenie materiałów wspierających sprzedaż ,
- przygotowywanie monitoringu sprzedaży, informacji zarządczej i przekazywanie do przypisanych jednostek,
- szkolenia, certyfikacje sprawdzające wiedze i kompetencje pracowników sieci
- coaching,
- wdrażanie działań naprawczych, korygujących
- współpraca z grupą Ambasadorów Ubezpieczeń
- kierowanie zespołem Regionalnych Trenerów Ubezpieczeń
- realizacja planu sprzedaży ubezpieczeń poprzez planowanie i przeprowadzanie działań wspierająco - zarządczych w przypisanych placówkach Banku, zespołach makroregionalnych oraz w sieci placówek partnerskich Banku,
- bezpośrednia współpraca z dyrektorem Makroregionu i dyrektorami Regionów w zakresie definiowania obszarów do systematycznego rozwoju, której głównym celem jest dążenie do spójności w realizacji zadań
-bezpośrednia współpraca z Menadżerem Relacji celem zakreślania wspólnych obszarów współpracy z zakresu procesu sprzedaży i jakości obsługi Klienta w temacie ubezpieczeń. Efektem w.w współpracy jest: (luty-kwiecień 2018) model rozmowy sprzedażowej dot. prod.kredytowych; (2016) przygotowanie autorskiego programu (ADEPT) dla nowo zatrudnionych pracowników w makroregionie; (2015) wspólne warsztaty dla menadżerów w temacie zmian związanych z Dyrektywą Unijną "Rekomendacja U";
- współpraca z innymi zespołami wspierającymi Makroregion (MŚP, P.Skarbu, Z.5-40, FI Arka, MPOI)
- indywidualne Treningi sprzedażowe na każdym poziomie (Doradca, Kierownik, Dyrektor)
- wdrażanie i koordynacja działań zwiększających aktywność pracowników,
- sprzedaż ubezpieczeń poprzez proponowanie i współorganizowanie działań prosprzedażowych (lokalne akcje promocyjne w tym Dni Ubezpieczeń, monitoring zarządczy, komunikacja motywacyjna, udział w naradach i odprawach, udział w spotkaniach z klientami MSP),
- dbałość o jakość sprzedaży oraz poziom wiedzy z zakresu produktów ubezpieczeniowych i umiejętności sprzedażowych pracowników w oddziałach w podległym obszarze,
- przygotowywanie materiałów i programów szkoleniowych dla pracowników banku,
- współtworzenie materiałów wspierających sprzedaż ,
- przygotowywanie monitoringu sprzedaży, informacji zarządczej i przekazywanie do przypisanych jednostek,
- szkolenia, certyfikacje sprawdzające wiedze i kompetencje pracowników sieci
- coaching,
- wdrażanie działań naprawczych, korygujących
- współpraca z grupą Ambasadorów Ubezpieczeń
Projekty
Liga Charytatywna - Ubezpieczenia maja uśmiech dziecka
BZ WBK-Aviva TU uczestnictwo w akcji charytatywnej , której celem była pomoc dzieciom - kupując wybrane ubezpieczenia w BZWBK można było wesprzeć jedną, z ponad osiemdziesięciu organizacji pożytku publicznego z całego kraju niosących pomoc dzieciom.
Szkolenia i kursy
- Elementy prawa spadkowego (Aviva 2017)
- Zasady i techniki sprzedaży oparte na modelu Sandler Selling System (Sandler Training 2013)
- Coaching jako narzędzie zwiększające efektywność doradców w zakresie sprzedaży produktów ubezpieczeniowych (Rozmowa Coachingowa - model GROW) (Nowe Motywacje 2012)
- Pierwsza pomoc medyczna (Medevac 2012)
- Jak oceniać fundusze inwestycyjne (Analizy Online SA 2011)
- Efektywne Budowanie Zespołu i Współpracy (Human Skills 2011)
- Osiąganie celów biznesowych we współpracy z kluczowymi partnerami BZWBK (Nowe Motywacje 2010)
- Profesjonalny Doradca BZWBK - Negocjacje z elementami wywierania wpływu (Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego 2009)
- Kurs doskonalenia techniki jazdy samochodem z zakresu "bezpiecznej jazdy samochodem" (Toruńska Akademia Jazdy 2009)
- Przeciwdziałanie wprowadzaniu do obrotu finansowego wartości majątkowych pochodzących z nielegalnych i nieujawnionych źródeł (2008)
- Przywództwo Zespołowe - Program Rozwoju Kadry Średniego Szczebla (Pathways 2008)
- Planowanie i Organizacja Kontaktów Proaktywnych z Klientami Obsługi Premium (Kontrakt OSH 2005)
- Doskonalenie Technik Wsparcia Pracowników w zakresie prowadzenia rozmów z Klientami
- Kierowanie Zespołem Opiekunów Klienta (EXBIS -2003)
- Sukces Dzięki Ludziom (2002)
- Zarządzanie Zespołem i Własną Pracą (Human Factor 2001)
- Zasady i techniki sprzedaży oparte na modelu Sandler Selling System (Sandler Training 2013)
- Coaching jako narzędzie zwiększające efektywność doradców w zakresie sprzedaży produktów ubezpieczeniowych (Rozmowa Coachingowa - model GROW) (Nowe Motywacje 2012)
- Pierwsza pomoc medyczna (Medevac 2012)
- Jak oceniać fundusze inwestycyjne (Analizy Online SA 2011)
- Efektywne Budowanie Zespołu i Współpracy (Human Skills 2011)
- Osiąganie celów biznesowych we współpracy z kluczowymi partnerami BZWBK (Nowe Motywacje 2010)
- Profesjonalny Doradca BZWBK - Negocjacje z elementami wywierania wpływu (Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego 2009)
- Kurs doskonalenia techniki jazdy samochodem z zakresu "bezpiecznej jazdy samochodem" (Toruńska Akademia Jazdy 2009)
- Przeciwdziałanie wprowadzaniu do obrotu finansowego wartości majątkowych pochodzących z nielegalnych i nieujawnionych źródeł (2008)
- Przywództwo Zespołowe - Program Rozwoju Kadry Średniego Szczebla (Pathways 2008)
- Planowanie i Organizacja Kontaktów Proaktywnych z Klientami Obsługi Premium (Kontrakt OSH 2005)
- Doskonalenie Technik Wsparcia Pracowników w zakresie prowadzenia rozmów z Klientami
- Kierowanie Zespołem Opiekunów Klienta (EXBIS -2003)
- Sukces Dzięki Ludziom (2002)
- Zarządzanie Zespołem i Własną Pracą (Human Factor 2001)
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia majątkowe
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie
Zainteresowania
Książka, Sport - Narty, Nordic walking,
"Szpikolada - Jesteś lekiem na białaczkę" Wolontariat - rejestracja chętnych w Centralnym Rejestrze Niespokrewnionych Potencjalnych Dawców Szpiku inicjator akcji PCK
"Szpikolada - Jesteś lekiem na białaczkę" Wolontariat - rejestracja chętnych w Centralnym Rejestrze Niespokrewnionych Potencjalnych Dawców Szpiku inicjator akcji PCK
Inne
DKMS Wspólnie przeciw Białaczce. Od 2014 jestem zarejestrowanym potencjalnym dawcą w bazie DKMS
Grupy
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.