Umiejętności
Cross-functional Team Leadership
Digital Marketing
Marketing Mix Modeling
Microsoft Office
Odpowiedzialność P & L
Analiza ustalania ceny
Project Management
Strategia marketingowa
Analiza danych
planowanie sprzedaży
Komunikacja Marketingowa
Prawo jazdy kat B
Umiejętności analityczne
Wdrożenia ERP
tworzenie harmonogramów i nadzór nad terminowością
FMCG brand and product management
Badania marketingowe
Wdrażanie produktu
Prezentacje handlowe
Planowanie budżetu, kontrola kosztów
Język angielski w biznesie
zarządzanie portfolio produktowym
projekty NPD
spoty reklamowe
wdrażanie nowych projektów
Współpraca z agencjami reklamowymi (ATL, BTL)
Plan marketingowy
Wdrażanie rozwiązań i opracowanie nowych procedur
Analiza i projektowanie produktów, opakowań
Targi międzynarodowe - organizacja oraz uczestnictwo
ERP Systems
kampanie ATL i BTL
Waterfall methodologies
Kalkulacja kosztów produktu
Analiza P & L
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Senior Brand Manager
Dax Cosmetics Sp. z o.o. Rohto Pharmaceuticals Group
| Zarządzanie projektami wdrożeń pod presją czasu.
| Rozwój marki Perfecta, Hada Labo, Soft Lips na rynkach EMEA oraz USA (bez Afryki).
| Współpraca z Kupcami i zespołem marketingu sieci w ramach wdrożeń marek własnych do sieci Ross, Gratis i Подружка.
| Pozycjonowanie cenowe i listingi.
| Przygotowanie i egzekucja planu marketingowego, budżetowanie i wdrożenia nowych produktów.
| Działania BTL i komunikacja digital, prowadzenie prezentacji dla Klientów,
| Pełne przygotowanie targów w Bolonii oraz wsparcie zespołu handlowego.
| Przygotowywanie raportów marketingowych.
Szczególne osiągnięcia:
• Wzrost przychodów o 21%/2015r., 19%/2016r. i 30%/2017 r. na rynkach eksportowych.
• Wdrożenie 160 produktów marki Perfecta Pharma Group Japan i Private Label dla Подружка, Ross, Gratis.
• Realizacja cyklicznego newsletteru (format katalogu on-line typu Oriflame), e-mail marketing.
• Organizacja targów w Bolonii 2016 i aktywny w nich udział.
• Prezentacja produktowa dla Zarządu sieci Boots w siedzibie Mentholatum w Glasgow.
| Rozwój marki Perfecta, Hada Labo, Soft Lips na rynkach EMEA oraz USA (bez Afryki).
| Współpraca z Kupcami i zespołem marketingu sieci w ramach wdrożeń marek własnych do sieci Ross, Gratis i Подружка.
| Pozycjonowanie cenowe i listingi.
| Przygotowanie i egzekucja planu marketingowego, budżetowanie i wdrożenia nowych produktów.
| Działania BTL i komunikacja digital, prowadzenie prezentacji dla Klientów,
| Pełne przygotowanie targów w Bolonii oraz wsparcie zespołu handlowego.
| Przygotowywanie raportów marketingowych.
Szczególne osiągnięcia:
• Wzrost przychodów o 21%/2015r., 19%/2016r. i 30%/2017 r. na rynkach eksportowych.
• Wdrożenie 160 produktów marki Perfecta Pharma Group Japan i Private Label dla Подружка, Ross, Gratis.
• Realizacja cyklicznego newsletteru (format katalogu on-line typu Oriflame), e-mail marketing.
• Organizacja targów w Bolonii 2016 i aktywny w nich udział.
• Prezentacja produktowa dla Zarządu sieci Boots w siedzibie Mentholatum w Glasgow.
Senior Brand Manager
Dax Cosmetics Sp. z o.o. Rohto Pharmaceuticals Group
| Zarządzanie projektami wdrożeń pod presją czasu.
| Rozwój portfolio produktowego dla sieci JMP Biedronka oraz Lidl w Polsce, na Słowacji i w Czechach (marki własne i brandowe).
| Planowanie, budżetowanie, obliczanie rentowności projektów, tworzenie i analiza P&L.
| Pełna obsługa Klienta we współpracy z Key Accountem, bezpośrednia współpraca z Kupcem, działem KJ i logistyki sieci w zakresie wdrażania produktów.
| Przygotowanie ofert i prowadzenie prezentacji dla Klientów.
| Tworzenie materiałów POS analiza trendów rynkowych dla Klienta, wsparcie marketingowe.
| Budowanie i realizacja rocznych planów marketingowych, budżetu marketingowego.
| Przygotowywanie raportów marketingowych.
Szczególne osiągnięcia:
• Wzrost przychodów o 32%/2013 r. i 53%/2014 r. w kanale dyskontów.
• Wdrożenie ok. 150 SKU, w tym nowej marki dla Lidl „Planet Essence by Perfecta”, Be Beauty dla JMP.
• Realizacja wielu projektów wdrożeniowych na „In/Outy” pod presją czasu.
| Rozwój portfolio produktowego dla sieci JMP Biedronka oraz Lidl w Polsce, na Słowacji i w Czechach (marki własne i brandowe).
| Planowanie, budżetowanie, obliczanie rentowności projektów, tworzenie i analiza P&L.
| Pełna obsługa Klienta we współpracy z Key Accountem, bezpośrednia współpraca z Kupcem, działem KJ i logistyki sieci w zakresie wdrażania produktów.
| Przygotowanie ofert i prowadzenie prezentacji dla Klientów.
| Tworzenie materiałów POS analiza trendów rynkowych dla Klienta, wsparcie marketingowe.
| Budowanie i realizacja rocznych planów marketingowych, budżetu marketingowego.
| Przygotowywanie raportów marketingowych.
Szczególne osiągnięcia:
• Wzrost przychodów o 32%/2013 r. i 53%/2014 r. w kanale dyskontów.
• Wdrożenie ok. 150 SKU, w tym nowej marki dla Lidl „Planet Essence by Perfecta”, Be Beauty dla JMP.
• Realizacja wielu projektów wdrożeniowych na „In/Outy” pod presją czasu.
Senior Brand Manager
Kluczowy Klient projektu wdrożenia systemu ERP w Dax dla procesu NPD
| System ERP Microsoft Dynamics NAV: współpraca z firmą wdrożeniową, jako konsultant wewnętrzny DAX w ramach dostosowania systemu ERP do procesu NPD.
| Opracowanie i modyfikacja procesu NPD, opracowanie potrzebnej dokumentacji, zakresu potrzebnych danych w systemie, przebiegu procesu powiązanego z istniejącym procesem w ramach ISO 9001.
| Przygotowanie materiałów szkoleniowych, instrukcji stanowiskowych oraz szkolenia wewnętrzne pracowników.
| System ERP Microsoft Dynamics NAV: współpraca z firmą wdrożeniową, jako konsultant wewnętrzny DAX w ramach dostosowania systemu ERP do procesu NPD.
| Opracowanie i modyfikacja procesu NPD, opracowanie potrzebnej dokumentacji, zakresu potrzebnych danych w systemie, przebiegu procesu powiązanego z istniejącym procesem w ramach ISO 9001.
| Przygotowanie materiałów szkoleniowych, instrukcji stanowiskowych oraz szkolenia wewnętrzne pracowników.
Brand Manager
| Zarządzanie markami i projektami NPD w obszarze rozwoju nowych linii produktowych oraz rozbudowy istniejących brandów: kosmetyka biała i fluidy.
| Wdrożenie i rozwój linii produktowych: brandy Perfecta, Yoskine, Celia, Cashmere.
| Tworzenie i egzekucja rocznych planów marketingowych, planów sprzedaży, budżetów promocyjnych.
| Przygotowanie i analiza kalkulacji produktowych oraz rentowności produktów/serii(P&L).
| Planowanie i monitorowanie wydatków promocyjnych marki.
| Przygotowanie planów działań marketingu-mix - optymalizacja portfolio, ustalenie cen półkowych, rekomendacja kanałów dystrybucji (listingi w sieciach).
| Monitorowanie i analiza danych rynkowych konkurencji z AC NIELSEN oraz monitorowanie cen konkurencji na półce.
| Planowanie i realizacja działań promocyjnych, w tym ATL i BTL.
| Wsparcie zespołu handlowego, w tym przygotowywanie katalogów, materiałów, prowadzenie szkoleń, prezentacji dla PH i strategicznych Klientów.
| Przygotowywanie raportów marketingowych.
Szczególne osiągnięcia:
• Wzrost przychodów od 5% do 21% w latach 2009 do 2012 r.
• Wdrożenie ok. 200 SKU: marka premium Yoskine, Cashmere, mass-marketowa Perfecta i budżetowa Celia.
| Wdrożenie i rozwój linii produktowych: brandy Perfecta, Yoskine, Celia, Cashmere.
| Tworzenie i egzekucja rocznych planów marketingowych, planów sprzedaży, budżetów promocyjnych.
| Przygotowanie i analiza kalkulacji produktowych oraz rentowności produktów/serii(P&L).
| Planowanie i monitorowanie wydatków promocyjnych marki.
| Przygotowanie planów działań marketingu-mix - optymalizacja portfolio, ustalenie cen półkowych, rekomendacja kanałów dystrybucji (listingi w sieciach).
| Monitorowanie i analiza danych rynkowych konkurencji z AC NIELSEN oraz monitorowanie cen konkurencji na półce.
| Planowanie i realizacja działań promocyjnych, w tym ATL i BTL.
| Wsparcie zespołu handlowego, w tym przygotowywanie katalogów, materiałów, prowadzenie szkoleń, prezentacji dla PH i strategicznych Klientów.
| Przygotowywanie raportów marketingowych.
Szczególne osiągnięcia:
• Wzrost przychodów od 5% do 21% w latach 2009 do 2012 r.
• Wdrożenie ok. 200 SKU: marka premium Yoskine, Cashmere, mass-marketowa Perfecta i budżetowa Celia.
Brand Manager
| Zarządzanie marką Satino w obszarze tworzenia strategii komunikacji marketingowej i media planów oraz rozwoju marki - segment deserów.
| Zarządzanie działaniami marketingowymi off-line w obszarze ATL i BTL.
| Wdrożenia nowych produktów oraz współpraca z dostawcami WG z Niemiec i Polski.
| Opracowanie nowych opakowań i design z zewnętrznym grafikiem.
| Współpraca z agencją reklamową Hand Made - przygotowanie nowej wersji spotu reklamowego do TV i kina, nagranie ścieżki dźwiękowej oraz z domem mediowym OMD – zaplanowanie i egzekucja media planu, zakup mediów dla marki Satino.
| Monitorowanie i analiza danych rynkowych z AC NIELSEN.
Szczególne osiągnięcia:
• Wdrożenie 5 SKU (Satino, Bon Appetit)
• Wzrost przychodów marki deserów w okresie kampanii reklamowej o 15%.
| Zarządzanie działaniami marketingowymi off-line w obszarze ATL i BTL.
| Wdrożenia nowych produktów oraz współpraca z dostawcami WG z Niemiec i Polski.
| Opracowanie nowych opakowań i design z zewnętrznym grafikiem.
| Współpraca z agencją reklamową Hand Made - przygotowanie nowej wersji spotu reklamowego do TV i kina, nagranie ścieżki dźwiękowej oraz z domem mediowym OMD – zaplanowanie i egzekucja media planu, zakup mediów dla marki Satino.
| Monitorowanie i analiza danych rynkowych z AC NIELSEN.
Szczególne osiągnięcia:
• Wdrożenie 5 SKU (Satino, Bon Appetit)
• Wzrost przychodów marki deserów w okresie kampanii reklamowej o 15%.
Kierownik Działu Marketingu
| Zarządzanie 4 osobowym zespołem, 2 BM i 2 JBM.
| Odpowiedzialna za strategię i rozwój portfolio produktowe na rok 2003/2004.
| Raportowanie do Zarządu spółki.
| Zarządzanie i odpowiedzialność za budżet marketingowy.
| Przygotowanie i odpowiedzialność za plan marketingowy, plan wdrożeń, budżet i rentowności produktów.
| Odpowiedzialna za strategię i rozwój portfolio produktowe na rok 2003/2004.
| Raportowanie do Zarządu spółki.
| Zarządzanie i odpowiedzialność za budżet marketingowy.
| Przygotowanie i odpowiedzialność za plan marketingowy, plan wdrożeń, budżet i rentowności produktów.
Brand Manager
| Zarządzanie markami Brutal, Pani Walewska, Miraculum w obszarze NPD i komunikacji marketingowej - kosmetyka biała i kolorowa.
| Tworzenie i egzekucja strategii komunikacji oraz media planów.
| Realizacja akcji promocji sprzedaży oraz reklamy ATL; kampanie outdoor/prasowe oraz BTL; katalogi/POS.
| Współpraca z agencją reklamową, wydawnictwami i dostawcami powierzchni outdoorowych.
| Przygotowanie i odpowiedzialność za kalkulacje produktowe oraz rentowności P&L.
| Działania PR i publicity.
| Przygotowanie strony www dla Miraculum z freelancerem.
Szczególne osiągnięcia:
• Refreshing linii Brutal, który w niezmienionym design jest sprzedawany w 2020 r.
• Wdrożenia nowych linii marki Miraculum Young Aromaterapia (koncept 3 kroków pielęgnacji) i Multi Effect.
| Tworzenie i egzekucja strategii komunikacji oraz media planów.
| Realizacja akcji promocji sprzedaży oraz reklamy ATL; kampanie outdoor/prasowe oraz BTL; katalogi/POS.
| Współpraca z agencją reklamową, wydawnictwami i dostawcami powierzchni outdoorowych.
| Przygotowanie i odpowiedzialność za kalkulacje produktowe oraz rentowności P&L.
| Działania PR i publicity.
| Przygotowanie strony www dla Miraculum z freelancerem.
Szczególne osiągnięcia:
• Refreshing linii Brutal, który w niezmienionym design jest sprzedawany w 2020 r.
• Wdrożenia nowych linii marki Miraculum Young Aromaterapia (koncept 3 kroków pielęgnacji) i Multi Effect.
Specjalista ds. marketingu
Grevita S.A.
| Opracowanie planu marketingowego wraz z analizami SWOT, BCG; GE oraz strategii rozwoju dla firmy oraz poszczególnych SJB.
| Współpraca z agencją reklamową w ramach przygotowania strony internetowej i katalogów, przygotowanie materiałów POS.
| Przygotowanie ofert i prezentacje dla Kupców sieci Castorama i OBI oraz kontakty z działami zaopatrzenia Straży Miejskiej w południowej Polsce.
| Wdrażanie nowych produktów- tkaniny paro-przepuszczalne i odzieży wierzchniej dla służb mundurowych.
| Współpraca z agencją reklamową w ramach przygotowania strony internetowej i katalogów, przygotowanie materiałów POS.
| Przygotowanie ofert i prezentacje dla Kupców sieci Castorama i OBI oraz kontakty z działami zaopatrzenia Straży Miejskiej w południowej Polsce.
| Wdrażanie nowych produktów- tkaniny paro-przepuszczalne i odzieży wierzchniej dla służb mundurowych.
Szkolenia i kursy
2016 GTD Zarządzanie strumieniem zadań
2011 Wystąpienia publiczne, prezentacje cz. 2
2010 Wystąpienia publiczne, prezentacje cz. 1
2008 OMD School media plany
2002 Opodatkowanie podatkiem dochodowym od osób fizycznych nagród oraz innych świadczeń przekazywanych w ramach działań promocyjno reklamowych i reprezentacji. Obowiązki dokumentacyjne w szczególności PIT 8A i PIT 8C PWC
2002 Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wybrane aspekty prawne i podatkowe na tle ostatnich zmian, ze szczególnym uwzględnieniem aspektów praktycznych PWC
2002 Zastaw, zastaw rejestrowy, hipoteka-instrumenty prawne pozwalające zabezpieczyć rzeczowo wierzytelności Imperio Kraków
2002 Praktyczne aspekty windykacji należności Imperio Kraków
2002 Zarządzanie marką
2000 Projektant stron www, język HTML
1996 Dyplom Controllera - roczny kurs controllingu prowadzony przez Akademię Controllingu ODiTK Gdańsk
2011 Wystąpienia publiczne, prezentacje cz. 2
2010 Wystąpienia publiczne, prezentacje cz. 1
2008 OMD School media plany
2002 Opodatkowanie podatkiem dochodowym od osób fizycznych nagród oraz innych świadczeń przekazywanych w ramach działań promocyjno reklamowych i reprezentacji. Obowiązki dokumentacyjne w szczególności PIT 8A i PIT 8C PWC
2002 Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wybrane aspekty prawne i podatkowe na tle ostatnich zmian, ze szczególnym uwzględnieniem aspektów praktycznych PWC
2002 Zastaw, zastaw rejestrowy, hipoteka-instrumenty prawne pozwalające zabezpieczyć rzeczowo wierzytelności Imperio Kraków
2002 Praktyczne aspekty windykacji należności Imperio Kraków
2002 Zarządzanie marką
2000 Projektant stron www, język HTML
1996 Dyplom Controllera - roczny kurs controllingu prowadzony przez Akademię Controllingu ODiTK Gdańsk
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Kreacja
Zainteresowania
Od 2014 roku mam patent żeglarski i od tej pory regularnie żegluje po polskich Mazurach i po chorwackim Adriatyku. W planach mam zrobienie patentu morskiego i aktywnie działam w tym kierunku. Świetnie pływam, lubię jeździć na nartach i łyżwach. W ogóle kocham aktywnie spędzać czas, najczęstszej zwiedzając i podróżując po Polsce i świecie. Ciekawią mnie ludzie i inne kultury. Kocham chodzić po górach, najczęstszej po Beskidzie i polskich Tatrach, lubię dobrą muzykę i zabawę na koncertach live. Interesują mnie nowe technologie, dużo czytam i słucham o samochodach elektrycznych, ogniwach wodorowych, solarach słonecznych, AI oraz o zarządzaniu projektami Agile i digital marketingu.
Inne
Wieloletnie doświadczenie w branży kosmetycznej (kosmetyka biała) i spożywczej, rynek FMCG.
Certyfikaty
1996 Kontroler finansowy
Certyfikaty
1996 Kontroler finansowy
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Global Project Management
Are you working on global projects or programmes, and looking for ways to improve the efficiency of your team?
This area presents a framework of good practices that can improve the effectiveness o
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Rekreacyjna Jazda Konna
Zapraszam wszystkich miłośników koni, rekreacyjnej jazdy konnej oraz odpoczynku przy koniach. Zarówno jeźdźców jak i prowadzących Ośrodki Rekreacji i Agroturystyki konnej. Najlepiej z Poznan
Rock
Szeroko rozumiana muzyka rockowa i metalowa - sporo z Was aktualnie pod krawatem nie raz pogowało na koncertach. Czas ścinania włosów nadszedł i tak : )
SGH Studia Podyplomowe Marketing Internetowy ed. XII
SGH Studia Podyplomowe Marketing Internetowy edycja. XI i XII
Social Media Marketing
Dla środowiska marketingu, PR-u, reklamy ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą aby ich marki nawiązały wspólny dialog z ludźmi.
WITH A LITTLE HELP FROM MY FRIENDS
Cel: co 2 tygodnie zamierzam wysylac zbiorczy newsletter, w ktorym znajdzie sie info od kazdego, kto szuka pracy, oferuje prace lub chce zakomunikowac o waznej sprawie. Wystarczy mi przeslac taka pros
Wycieczki LAST MINUTE. NOWE OFERTY KAżDEGO DNIA
Dla wszystkich spragnionych wakacji :) dokąd się wybrać, za ile, gdzie szybko wszystko załatwić :)