Języki
angielski
dobry
francuski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Oddziału Agencji Pracy i Zatrudnienia
prowadzenie całego procesu rekrutacyjnego zgodnie ze standardami firmy:
wstępna selekcja potencjalnych kandydatów,
prowadzenie wstępnych i końcowych rozmów kwalifikacyjnych,
przygotowywanie, na prośbę klienta, CV najlepszych kandydatów oraz organizowanie rozmów kwalifikacyjnych bezpośrednio u klienta,
stały kontakt i współpraca z klientem w zakresie realizacji danego projektu,
czuwanie i odpowiedzialność za dopełnienie wszelkich prawidłowości w rekrutacji: sprawny przepływ informacji, organizacja przyjazdu pracowników, transportu, zakwaterowania, kompletowanie pełnej dokumentacji koniecznej do podjęcia pracy oraz przygotowywanie kontraktów i całej dokumentacji pracowniczej, otwieranie kont bankowych, rejestracja pracowników w brytyjskim urzędzie imigracyjnym itp.,
opieka nad pracownikami oraz codzienna pomoc, wizytacje, spotkania indywidualne z pracownikami,
przygotowywanie umów agencyjnych oraz kompletnych dokumentów dla nowego klienta,
obowiązek egzekwowania od klientów cotygodniowych rozliczeń godzinowych pracowników tymczasowych, wniosków urlopowych, wniosków o zaliczki itp.,
odpowiedzialność za aktualizacje personalnej bazy danych pracowników tymczasowych jak również klientów, przesyłanie raportów do Dyrektora oraz działu księgowości,
przygotowywanie ogłoszeń/ofert pracy,
ścisła współpraca z handlowcami,
wprowadzanie i szkolenie nowych członków zespołu – tematy szkoleń własnego autorstwa:
Nasz product i oferty cenowe dla potencjalnych klientów,
Proces rekrutacyjny i nasze standardowe procedury w postępowaniu z dokumentacją pracowniczą,
Współpraca z klientem i dokumentacja wynikająca z podjęcia współpracy,
Podstawy procesu rekrutacyjnego,
Selekcja kandydatów i organizacja startu nowych pracowników w UK,
Sposób zamieszczania ogłoszeń – kluczowe składniki ogłoszenia oraz prowadzenie raportów,
Targi pracy – odpowiedzialność za organizacje zabudowy targowej, podział zadań, szkolenie przygotowawcze – zasady zachowania i przeprowadzania wstępnych rozmów,
współpraca z polskimi agencjami rekrutacyjnymi i partnerami biznesowymi,
ogólne administracyjne obowiązki wynikające z zajmowanego stanowiska.
wstępna selekcja potencjalnych kandydatów,
prowadzenie wstępnych i końcowych rozmów kwalifikacyjnych,
przygotowywanie, na prośbę klienta, CV najlepszych kandydatów oraz organizowanie rozmów kwalifikacyjnych bezpośrednio u klienta,
stały kontakt i współpraca z klientem w zakresie realizacji danego projektu,
czuwanie i odpowiedzialność za dopełnienie wszelkich prawidłowości w rekrutacji: sprawny przepływ informacji, organizacja przyjazdu pracowników, transportu, zakwaterowania, kompletowanie pełnej dokumentacji koniecznej do podjęcia pracy oraz przygotowywanie kontraktów i całej dokumentacji pracowniczej, otwieranie kont bankowych, rejestracja pracowników w brytyjskim urzędzie imigracyjnym itp.,
opieka nad pracownikami oraz codzienna pomoc, wizytacje, spotkania indywidualne z pracownikami,
przygotowywanie umów agencyjnych oraz kompletnych dokumentów dla nowego klienta,
obowiązek egzekwowania od klientów cotygodniowych rozliczeń godzinowych pracowników tymczasowych, wniosków urlopowych, wniosków o zaliczki itp.,
odpowiedzialność za aktualizacje personalnej bazy danych pracowników tymczasowych jak również klientów, przesyłanie raportów do Dyrektora oraz działu księgowości,
przygotowywanie ogłoszeń/ofert pracy,
ścisła współpraca z handlowcami,
wprowadzanie i szkolenie nowych członków zespołu – tematy szkoleń własnego autorstwa:
Nasz product i oferty cenowe dla potencjalnych klientów,
Proces rekrutacyjny i nasze standardowe procedury w postępowaniu z dokumentacją pracowniczą,
Współpraca z klientem i dokumentacja wynikająca z podjęcia współpracy,
Podstawy procesu rekrutacyjnego,
Selekcja kandydatów i organizacja startu nowych pracowników w UK,
Sposób zamieszczania ogłoszeń – kluczowe składniki ogłoszenia oraz prowadzenie raportów,
Targi pracy – odpowiedzialność za organizacje zabudowy targowej, podział zadań, szkolenie przygotowawcze – zasady zachowania i przeprowadzania wstępnych rozmów,
współpraca z polskimi agencjami rekrutacyjnymi i partnerami biznesowymi,
ogólne administracyjne obowiązki wynikające z zajmowanego stanowiska.
Kierownik Biura / Rekruter
przygotowywanie ogłoszeń,
obsługa serwisu pracy tymczasowej i stałej,
planowanie pracy i wyznaczanie zadań dla HR konsultantów,
rekrutacja oraz czuwanie nad właściwym i sprawnym przebiegiem procesu rekrutacyjnego,
odpowiedzialność za całą dokumentacją pracowniczą jak również za dokumenty niezbędne przy rozpoczęciu współpracy z nowym klientem,
ścisła współpraca z handlowcami przy podpisywaniu nowych kontraktów, negocjowaniu stawek, przy każdym nowym procesie rekrutacyjnym,
Targi pracy – odpowiedzialność za organizacje i przygotowania,
kontakt z klientami,
codzienna korespondencja, mailing, faks itp..
obsługa serwisu pracy tymczasowej i stałej,
planowanie pracy i wyznaczanie zadań dla HR konsultantów,
rekrutacja oraz czuwanie nad właściwym i sprawnym przebiegiem procesu rekrutacyjnego,
odpowiedzialność za całą dokumentacją pracowniczą jak również za dokumenty niezbędne przy rozpoczęciu współpracy z nowym klientem,
ścisła współpraca z handlowcami przy podpisywaniu nowych kontraktów, negocjowaniu stawek, przy każdym nowym procesie rekrutacyjnym,
Targi pracy – odpowiedzialność za organizacje i przygotowania,
kontakt z klientami,
codzienna korespondencja, mailing, faks itp..
HR Konsultant / Rekruter
mój podstawowy zakres obowiązków był dokładnie ten sam jak przy objęciu stanowiska kierownika biura, jednak praca wykonywana była pod bezpośrednim nadzorem Dyrektora,
dokonywanie selekcji kandydatów,
pełen proces rekrutacyjny,
ścisła współpraca z osobą odpowiedzialną za transport pracowników, zakwaterowania itd.,
kontakt z klientem droga mailowa,
korespondencja, faks, mailing.
dokonywanie selekcji kandydatów,
pełen proces rekrutacyjny,
ścisła współpraca z osobą odpowiedzialną za transport pracowników, zakwaterowania itd.,
kontakt z klientem droga mailowa,
korespondencja, faks, mailing.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Zainteresowania
Czytanie, bieganie, narciarstwo, aktywne życie towarzyskie z przyjaciółmi i rodziną, spacery.
Inne
Szkolenie nowych członków zespołu – tematy szkoleń własnego autorstwa:
1) Nasz product i oferty cenowe dla potencjalnych klientów,
2) Proces rekrutacyjny i nasze standardowe procedury w postępowaniu z dokumentacją pracowniczą,
3) Współpraca z klientem i dokumentacja wynikająca z podjęcia współpracy,
4) Podstawy procesu rekrutacyjnego,
5) Selekcja kandydatów i organizacja startu nowych pracowników w UK,
6) Sposób zamieszczania ogłoszeń – kluczowe składniki ogłoszenia oraz prowadzenie raportów.
1) Nasz product i oferty cenowe dla potencjalnych klientów,
2) Proces rekrutacyjny i nasze standardowe procedury w postępowaniu z dokumentacją pracowniczą,
3) Współpraca z klientem i dokumentacja wynikająca z podjęcia współpracy,
4) Podstawy procesu rekrutacyjnego,
5) Selekcja kandydatów i organizacja startu nowych pracowników w UK,
6) Sposób zamieszczania ogłoszeń – kluczowe składniki ogłoszenia oraz prowadzenie raportów.
Grupy
Szkolenia ogólnopolskie MCS
Szkolenia organizowane w całej Polsce przez doświadczony zespół ekspertów MCS Sp. z o.o. Sp. k. (dawniej Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o.o.)