Umiejętności
AutoCAD
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
znajomość programu Płatnik
Mała Księgowość "Rzeczpospolitej"
e-deklaracj
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Asystentka Księgowego
Księgowanie dokumentów kosztowych i sprzedażowych, księgowanie wyciągów. Zwrot Vat. Dokonywanie płatności bankowych (przelewów).
główny specjalista ds. ochrony środowiska
Sporządzanie raportów, analiz i kwalifikacji o oddziaływaniu pól elektromagnetycznych na środowisko.
Wystawianie faktur i księgowania na kontach.
Wystawianie faktur i księgowania na kontach.
Szkolenia i kursy
Warsztaty IMP Łódź 2006 - Ochrona przed PEM
"Raporty o Oddziaływaniu Przedsięwzięcia na Środowisko.
Sprawozdania z Pomiarów i Badań."
9-10 Listopada 2006r uczestnictwo w szkoleniu przeprowadzonym przez ECDK z zakresu "Zasad sporządzania Raportu o Oddziaływaniu Przedsięwzięcia na Środowisko"
Warsztaty IMP Łódź 2007 - Ochrona przed PEM
"Pomiary PEM dla Celów Bezpieczeństwa i Ochrony w Środowisku i Miejscu Pracy.
Dobór Aparatury Pomiarowej.
Szacowanie Niepewności Pomiaru."
X.2015 - Szkolenie wysokościowe pierwszego stopnia „ASSECURO”
XII.2014 - Odbyte szkolenie i zdany egzamin KNF na Agenta Ubezpieczeniowego PZU.
Od IV.2010 - Posiadanie uprawnień do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej budynku, lokalu mieszkalnego oraz części budynku stanowiącej samodzielną całość techniczno-użytkową. Nr wpisu do rejestru: MI/ŚE/2428/2010
"Raporty o Oddziaływaniu Przedsięwzięcia na Środowisko.
Sprawozdania z Pomiarów i Badań."
9-10 Listopada 2006r uczestnictwo w szkoleniu przeprowadzonym przez ECDK z zakresu "Zasad sporządzania Raportu o Oddziaływaniu Przedsięwzięcia na Środowisko"
Warsztaty IMP Łódź 2007 - Ochrona przed PEM
"Pomiary PEM dla Celów Bezpieczeństwa i Ochrony w Środowisku i Miejscu Pracy.
Dobór Aparatury Pomiarowej.
Szacowanie Niepewności Pomiaru."
X.2015 - Szkolenie wysokościowe pierwszego stopnia „ASSECURO”
XII.2014 - Odbyte szkolenie i zdany egzamin KNF na Agenta Ubezpieczeniowego PZU.
Od IV.2010 - Posiadanie uprawnień do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej budynku, lokalu mieszkalnego oraz części budynku stanowiącej samodzielną całość techniczno-użytkową. Nr wpisu do rejestru: MI/ŚE/2428/2010
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
BHP/Ochrona środowiska
Specjaliści/Konsultanci
Zainteresowania
Skoki spadochronowe, zwierzęta.
Organizacje
OBECNIE POWIERZONE OBOWIĄZKI:
- sporządzanie raportów, analiz i kwalifikacji oddziaływania na środowisko dla stacji bazowych
- monitorowanie i koordynowanie procesu weryfikacji dostarczanych raportów, analiz, kwalifikacji oddziaływania na środowisko
- koordynowania prac formalno-prawnych przygotowania inwestycji w zakresie oddziaływania na środowisko dla stacji bazowych według obowiązujących przepisów
- koordynowanie prac formalno-prawnych realizacji inwestycji w ramach współpracy firmy z jej klientami
- weryfikacja dokumentacji wykonywanej w toku wykonywanych prac formalno-prawnych realizacji inwestycji
- zarządzanie i koordynowanie pracami w dziale przygotowania i realizacji inwestycji
- prowadzenie oraz koordynowanie procesu formalnie-prawnego oraz realizacji inwestycji w dedykowanym regionie działalności klientów Zleceniodawcy, w systemie „pod klucz”
-czynne uczestniczenie w realizowanych projektach (w tym uzasadnionych spotkaniach roboczych, oględzinach wizytacjach itp.)
- sporządzanie i wysyłanie do ZUSu dokumentu DRA
- rozliczenie faktur i Vat-u w firmie jednoosobowej
- sporządzanie i wysyłanie do Urzędu Skarbowego comiesięcznych dokumentów rozliczeniowych
- sporządzanie raportów, analiz i kwalifikacji oddziaływania na środowisko dla stacji bazowych
- monitorowanie i koordynowanie procesu weryfikacji dostarczanych raportów, analiz, kwalifikacji oddziaływania na środowisko
- koordynowania prac formalno-prawnych przygotowania inwestycji w zakresie oddziaływania na środowisko dla stacji bazowych według obowiązujących przepisów
- koordynowanie prac formalno-prawnych realizacji inwestycji w ramach współpracy firmy z jej klientami
- weryfikacja dokumentacji wykonywanej w toku wykonywanych prac formalno-prawnych realizacji inwestycji
- zarządzanie i koordynowanie pracami w dziale przygotowania i realizacji inwestycji
- prowadzenie oraz koordynowanie procesu formalnie-prawnego oraz realizacji inwestycji w dedykowanym regionie działalności klientów Zleceniodawcy, w systemie „pod klucz”
-czynne uczestniczenie w realizowanych projektach (w tym uzasadnionych spotkaniach roboczych, oględzinach wizytacjach itp.)
- sporządzanie i wysyłanie do ZUSu dokumentu DRA
- rozliczenie faktur i Vat-u w firmie jednoosobowej
- sporządzanie i wysyłanie do Urzędu Skarbowego comiesięcznych dokumentów rozliczeniowych
Inne
prawo jazdy kat. B od 2003r.
Grupy
OCHRONA ŚRODOWISKA
Zainteresowani ochroną środowiska, kontaktami w branzy wymiana informacji - znajdą tu miejsce dla siebie
Tele Praca
Sejm uchwalił nowelizację Kodeksu pracy dotyczącą telepracy. Zostały określone między innymi sposoby zatrudniania telepracowników, ich prawa oraz obowiązki pracodawcy.