Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Departament Bankowości Detalicznej
Zajmowałam się ubezpieczeniami, naliczałam składki do kredytów hipotecznych, brałam udział w projekcie mającym na celu sprzedaż Unit Linked oraz ubezpieczeń NNW i życie Towarzystw Ubezpieczeniowych Nordea, AXA oraz Amplico.
Dodatkowo sprawdzałam naliczone składki do kredytów hipotecznych Hestii
Dodatkowo sprawdzałam naliczone składki do kredytów hipotecznych Hestii
Departament Wsparcia Oddziałów
Przygotowywałam i weryfikowałam zestawienia sprzedaży Oddziałów w poszczególnych kampaniach.
Wspierałam Oddziały w sprzedaży.
Przy współpracy z innymi departamentami wspierałam Oddziały po migracji Klientów z HSBC, przygotowywałam zestawy pytań wraz z odpowiedziami jako pomoc dla Bankierów.
Wspierałam Oddziały w sprzedaży.
Przy współpracy z innymi departamentami wspierałam Oddziały po migracji Klientów z HSBC, przygotowywałam zestawy pytań wraz z odpowiedziami jako pomoc dla Bankierów.
Inspektor ds. Obsługi Klientów
· Zmiany harmonogramów na kredytach /pożyczkach
· Księgowania na rachunkach Klientów
· Umarzanie opłat na rachunkach Klientów
· Księgowanie wyciągów
· Przygotowywanie i wysyłka roszczeń do firm ubezpieczeniowych
· Zawieszanie harmonogramów
· Realizacja skarg klientów
· Sporządzanie aneksów do umów
· Szkolenie osób nowozatrudnionych
· Przygotowywanie raportów dotyczących zmian harmonogramów
· Księgowania na rachunkach Klientów
· Umarzanie opłat na rachunkach Klientów
· Księgowanie wyciągów
· Przygotowywanie i wysyłka roszczeń do firm ubezpieczeniowych
· Zawieszanie harmonogramów
· Realizacja skarg klientów
· Sporządzanie aneksów do umów
· Szkolenie osób nowozatrudnionych
· Przygotowywanie raportów dotyczących zmian harmonogramów
Koordynator ds. Zamówień i Windykacji
• Wykonywanie kalkulacji handlowych
• Kontrola stanów magazynowych, płatności, limitów kredytowych, występowanie o nowe limity i inne czynności związane z obróbką zamówień
• Monitorowanie poziomu sprzedaży
• Uzupełnianie zestawienia cen minimalnych raz na kwartał, częściej w przypadku gwałtownych zmian kursów lub zmian zakupu.
• Kontaktowanie się z klientami i dostawcami
• Kontrola stanów magazynowych, płatności, limitów kredytowych, występowanie o nowe limity i inne czynności związane z obróbką zamówień
• Monitorowanie poziomu sprzedaży
• Uzupełnianie zestawienia cen minimalnych raz na kwartał, częściej w przypadku gwałtownych zmian kursów lub zmian zakupu.
• Kontaktowanie się z klientami i dostawcami
Doradca Klienta
•Bezpośrednia obsługa klientów na poziomie zgodnym z ustalonymi miernikami oraz wewnętrznymi standardami
•Realizacja zadań związanych z doszkalaniem nowych pracowników w zakresie procedur, sprzedaży oraz zadań administracyjnych
• Podpisywanie umów o otwarcie konta dla nowego klienta
•Dokonywanie transakcji na rzecz klienta
•Realizacja zadań związanych z doszkalaniem nowych pracowników w zakresie procedur, sprzedaży oraz zadań administracyjnych
• Podpisywanie umów o otwarcie konta dla nowego klienta
•Dokonywanie transakcji na rzecz klienta
Szkolenia i kursy
• Fałszerstwa dokumentów publicznych i nowoczesne metody oceny ich autentyczności w warunkach obrotu rynkowego
• Upadłość konsumencka – fakty i mity
• Prawo Konsumenckie w Umowach Bankowych i Skutki Naruszeń
• Ochrona danych osobowych
• Ryzyko braku zgodności i utraty reputacji
• Rozpoznania autentyczności Polskich znaków pieniężnych oraz dokumentów
• Upadłość konsumencka – fakty i mity
• Prawo Konsumenckie w Umowach Bankowych i Skutki Naruszeń
• Ochrona danych osobowych
• Ryzyko braku zgodności i utraty reputacji
• Rozpoznania autentyczności Polskich znaków pieniężnych oraz dokumentów
Specjalizacje
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Zainteresowania
• Jazda konna
• sporty ekstremalne
• literatura popularno-naukowa
• turystyka
• sporty ekstremalne
• literatura popularno-naukowa
• turystyka
Inne
• Biegła obsługa komputera w środowisku Windows: MS Office, Lotus Notes
• Znajomość programu Profile: IBS/PR i IBS/TR, Cacs, UWS, CBS, Eazzap, Cezar
• Prawo jazdy kategorii B
• Umiejętność pracy w grupie, komunikatywność, uczciwość, odpowiedzialność,
• Szybkie przyswajanie wiedzy
• Znajomość programu Profile: IBS/PR i IBS/TR, Cacs, UWS, CBS, Eazzap, Cezar
• Prawo jazdy kategorii B
• Umiejętność pracy w grupie, komunikatywność, uczciwość, odpowiedzialność,
• Szybkie przyswajanie wiedzy
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Kuchnie świata
Wszystko na temat kuchni i technik gotowania.
Co i gdzie można zjeść. Najsmaczniejsze potrawy i najlepsze restauracje.
Turystyka i hotelarstwo
Turystyka i hotelarstwo wiąże się z podróżami, to ciągły kontakt z ludźmi, głównie obcokrajowcami. Dlatego do najbardziej pożądanych cech w tej branży należy znajomość przynajmniej kilku języków obcyc