Renata Guza-Kiliańska
kierownik działu outsourcingu usług kadrowo-płacowych
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Zarządzanie zespołem
Szkolenia pracowników
Prawo jazdy kat B
praca w zespole
Prawo pracy
umowy cywilnoprawne
Świadczenia pracownicze
Sporządzanie list płac
Wdrożenia rozwiązań
Fakturowanie
Komunikacja zewnętrzna PR
sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy
deklaracje ZUS
korekty zus
deklaracje podatkowe
Umowy o pracę
Ubezpieczenia społeczne
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
kierownik działu outsourcingu usług kadrowo-płacowych
zakres obowiązków: kierowanie działem świadczącym usługi kadrowo-płacowe, nadzór merytoryczny i organizacyjny nad pełną obsługą kadrowo-płacową klientów spółki. Sporządzanie list płac dla pracowników, zleceniobiorców, wykonawców dzieł, członków zarządu i członków rad nadzorczych na podstawie powołania, dla osób zatrudnionych na podstawie kontraktów menadżerskich, obsługa świadczeń z ZFŚS. Przygotowywanie umów o pracę, informacji o warunkach zatrudnienia, rozwiązań umów o pracę w różnych trybach oraz świadectw pracy. Sporządzanie i wysyłka elektroniczna deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS, deklaracji PFRON oraz deklaracji PIT. Sporządzanie korekt deklaracji ZUS. Prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji dla osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych. Uczestniczenie w kontrolach ZUS, US i PIP oraz audytach klientów spółki. Tworzenie procedur kadrowo-płacowych dotyczących sposobu pracy pracowników i kontaktów z klientami. Rekrutacja pracowników do działu kadr i płac. Szkolenie pracowników działu z zakresu kadr, płac, ZUS, organizacji pracy własnej i obsługi klienta, szkolenie pracowników działu księgowości z zakresu płac, ZUS i podatku, szkolenia kierowników sklepów klientów z planowania i rozliczania czasu pracy. Wdrażanie pracowników do pracy w dziale kadr i płac na potrzeby wewnętrzne oraz na zlecenie klientów. Spotkania z klientami spółki oraz z potencjalnymi klientami, sporządzanie ofert dotyczących usług kadrowo-płacowych, na prowadzenie audytu kadrowo-płacowego i personalnego. Tworzenie kompetencyjnych opisów stanowisk pracy i zakresów obowiązków na wewnętrzne potrzeby firmy oraz na potrzeby klientów, tworzenie regulaminów pracy i wynagradzania na indywidualne potrzeby klientów. Przygotowywanie newsletterów na potrzeby wewnętrzne, dla klientów oraz informacji na stronę www. Prowadzenia firmowego bloga eksperta kadr i płac http://macpayroll.pl/blog , przygotowanie części wpisów na bloga http://macaccounting.pl/blog/ . Odpowiedzialność za obsługę ponad 100 klientów różnej wielkości, rozliczanie usług, wystawianie faktur za usługi kadrowo-płacowe.
sukcesy: zorganizowanie działu od podstaw, przygotowanie i wdrożenie procedur, przygotowanie i wdrożenie narzędzi usprawniających pracę i eliminujących błędy, zdobycie zaufania pracowników, pracodawcy i klientów.
sukcesy: zorganizowanie działu od podstaw, przygotowanie i wdrożenie procedur, przygotowanie i wdrożenie narzędzi usprawniających pracę i eliminujących błędy, zdobycie zaufania pracowników, pracodawcy i klientów.
wystawiono
Nie mogłam sobie życzyć lepszego wzoru do naśladowania na początku drogi rozwojowej w temacie kadr i płac. Renata jest konkretna, rzetelna i bardzo odważna. Posiada ogromny zasób fachowej wiedzy i zdrowe podejście do życia. Jest twórcza w poszukiwaniu optymalnych rozwiązań. Potrafi jednocześnie wspierać i rzucać wyzwania. Pracowitości jej przy tym nie brakuje: tworzy na blogu eksperta kadr i płac, prowadzi szkolenia, przy czym znajduje jeszcze czas na trudne zapytania klientów i współpracowników. Jestem pełna podziwu dla jej wrodzonego talentu. Dla mnie klasyka gatunku: mądrość, przestrzeń, bezpieczeństwo i konsekwencja...
specjalista ds. kadr płac
Partners Sp. z o. o.
-pełna obsługa kadrowo-płacowa pracowników zatrudnionych w ramach Grupy Partnerspol
-sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS
-przygotowywanie raportów i zestawień dla potrzeb zarządu firmy
-wsparcie merytoryczne w dziale kadr i płac oraz dla kadry zarządzającej oddziałami firmy
-sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS
-przygotowywanie raportów i zestawień dla potrzeb zarządu firmy
-wsparcie merytoryczne w dziale kadr i płac oraz dla kadry zarządzającej oddziałami firmy
zastępca kierownika działu kadr i płac
-sporządzanie list płac dla pracowników zatrudnionych na podstawie przepisów Kodeksu pracy oraz dla pracowników tymczasowych
-sporządzanie deklaracji rozliczeniowej ZUS dla ok. 4,5 tys. osób miesięcznie, deklaracji PFRON i PIT-4
-sporządzanie rocznych deklaracji PIT-11/8B, PIT-40, ZUS IWA, DEK-R
-pełna obsługa kadrowo-płacowa pracowników wewnętrznych firmy oraz firm zewnętrznych zlecających obsługę kadrowo-płacową
-szkolenia dla pracowników z zakresu kadr, płac oraz ZUS
-wsparcie merytoryczne wewnątrz działu oraz na zewnątrz
-sporządzanie deklaracji rozliczeniowej ZUS dla ok. 4,5 tys. osób miesięcznie, deklaracji PFRON i PIT-4
-sporządzanie rocznych deklaracji PIT-11/8B, PIT-40, ZUS IWA, DEK-R
-pełna obsługa kadrowo-płacowa pracowników wewnętrznych firmy oraz firm zewnętrznych zlecających obsługę kadrowo-płacową
-szkolenia dla pracowników z zakresu kadr, płac oraz ZUS
-wsparcie merytoryczne wewnątrz działu oraz na zewnątrz
specjalista ds. kadr i finansów
Biuro Usług Turystycznych „INVITATIO”
-sporządzanie list płac i deklaracji PIT-4, PIT-8A, PIT-8B, PIT-11, PIT-40
-sporządzanie umów cywilno-prawnych, deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS oraz ich teletransmisja
-rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych pracowników, zleceniobiorców i właściciela firmy
-prowadzenie akt pracowniczych
-prowadzenie kas dewizowych
-analiza i ustalanie kont z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi
kontakt z bankami, prowadzącymi konta firmy w zakresie pobierania dewiz na delegacje
-nadzór nad poprawnością wystawiania dokumentów sprzedaży i prawidłowym obiegiem dokumentów
-kontrola płynności firmy
-realizacja płatności bezgotówkowych, w tym zagranicznych w systemie homebanking
-sporządzanie umów cywilno-prawnych, deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS oraz ich teletransmisja
-rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych pracowników, zleceniobiorców i właściciela firmy
-prowadzenie akt pracowniczych
-prowadzenie kas dewizowych
-analiza i ustalanie kont z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi
kontakt z bankami, prowadzącymi konta firmy w zakresie pobierania dewiz na delegacje
-nadzór nad poprawnością wystawiania dokumentów sprzedaży i prawidłowym obiegiem dokumentów
-kontrola płynności firmy
-realizacja płatności bezgotówkowych, w tym zagranicznych w systemie homebanking
Szkolenia i kursy
• „Zaawansowane warsztaty umiejętności trenerskich: autoprezentacja”
• „Zaawansowane warsztaty umiejętności trenerskich: praca z grupą i w grupie”
• „Podstawowe warsztaty umiejętności trenerskich”
• „Prawo pracy w praktyce: wejście w wejście ustawy o łagodzeniu skutków kryzysu ekonomicznego”
• „Zatrudnianie obcokrajowców w Polsce – aspekty prawne i podatkowe”
• „Prawo pracy i ubezpieczenia społeczne w praktyce”
• „Technika rozliczania składek na ubezpieczenia społeczne”
• „Zatrudnianie pracowników tymczasowych”
• „VAT w działalności turystycznej”
• „Podstawy księgowości II stopnia”
• „Mała księgowość – podstawy księgowości”
• „Zaawansowane warsztaty umiejętności trenerskich: praca z grupą i w grupie”
• „Podstawowe warsztaty umiejętności trenerskich”
• „Prawo pracy w praktyce: wejście w wejście ustawy o łagodzeniu skutków kryzysu ekonomicznego”
• „Zatrudnianie obcokrajowców w Polsce – aspekty prawne i podatkowe”
• „Prawo pracy i ubezpieczenia społeczne w praktyce”
• „Technika rozliczania składek na ubezpieczenia społeczne”
• „Zatrudnianie pracowników tymczasowych”
• „VAT w działalności turystycznej”
• „Podstawy księgowości II stopnia”
• „Mała księgowość – podstawy księgowości”
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Zainteresowania
czytanie książek, wędrówki górskie, narciarstwo rekreacyjne, ogrodnictwo
Inne
UMIEJĘTNOŚCI:
• z obszaru twardego HR: znajomość prawa pracy, przepisów ZUS, zagadnień finansowo-księgowych i prawa podatkowego. Umiejętność nie tylko komputerowego ale i ręcznego rozliczania wynagrodzeń oraz wypełniania deklaracji PIT sporządzanych przez firmę (miesięcznych i rocznych) oraz PIT-28, PIT-36, PIT-37, PIT-38, PIT-39, znajomość różnych systemów czasu pracy oraz umiejętność ich rozliczania, umiejętność rozliczania umów zlecenia i o dzieło, umiejętność rozliczania kontraktów menedżerskich, członków zarządu i rad nadzorczych
• z obszaru miękkiego HR: rekrutacja i selekcja pracowników, opisy stanowisk pracy, oceny pracownicze, szkolenia i rozwój kadr, zarządzanie przez kompetencje, zarządzanie przez cele, wartościowanie stanowisk pracy, tworzenie systemów wynagradzania, motywowanie pozafinansowe
• organizacyjne: organizowanie działu od podstaw, tworzenie procedur, instrukcji, wytycznych, umiejętne wykorzystywanie potencjału pracowników
• zarządzanie zespołem: motywowanie pracowników, umiejętne stawianie celów, kreowanie zaangażowania, zwiększanie skuteczności, mądre pomaganie
• przekazywanie wiedzy: umiejętne przekazywanie wiedzy pracownikom wszystkich szczebli w dziale kadr i płac, prowadzenie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych z prawa pracy, ZUS i podatków dla osób zatrudnionych w działach HR oraz dla pracowników innych działów
• „lekkie pióro”: pisanie artykułów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych jako autor dla INFOR w wydawnictwach „Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, „Serwis Prawno-Pracowniczy”
• obsługa komputera: Word, Excel (dobra znajomość funkcji – tworzenie kalkulatorów do obliczania wynagrodzeń, wynagrodzeń/zasiłków chorobowych, ekwiwalentów za urlop, wynagrodzeń z umów zlecenia i o dzieło (w tym od netto), PFRON, ryczałtów samochodowych, kalkulatorów odsetkowych; tworzenie narzędzi do zarządzania czasem pracy: prawidłowego sporządzania harmonogramów), PowerPoint, Internet
• znajomość programów: CDN Optima, Analizy BI, KPP, Reset, Symfonia Kadry i Płace, Raks, Raks 2000 Kadry i Płace, WF-Gang, Płatnik, e-Pfron, Hurt, Subiekt, Tour Operator, Raks Finanse i Księgowość, Raks 2000 Kasa i Bank
• prawo jady kat. B
• z obszaru twardego HR: znajomość prawa pracy, przepisów ZUS, zagadnień finansowo-księgowych i prawa podatkowego. Umiejętność nie tylko komputerowego ale i ręcznego rozliczania wynagrodzeń oraz wypełniania deklaracji PIT sporządzanych przez firmę (miesięcznych i rocznych) oraz PIT-28, PIT-36, PIT-37, PIT-38, PIT-39, znajomość różnych systemów czasu pracy oraz umiejętność ich rozliczania, umiejętność rozliczania umów zlecenia i o dzieło, umiejętność rozliczania kontraktów menedżerskich, członków zarządu i rad nadzorczych
• z obszaru miękkiego HR: rekrutacja i selekcja pracowników, opisy stanowisk pracy, oceny pracownicze, szkolenia i rozwój kadr, zarządzanie przez kompetencje, zarządzanie przez cele, wartościowanie stanowisk pracy, tworzenie systemów wynagradzania, motywowanie pozafinansowe
• organizacyjne: organizowanie działu od podstaw, tworzenie procedur, instrukcji, wytycznych, umiejętne wykorzystywanie potencjału pracowników
• zarządzanie zespołem: motywowanie pracowników, umiejętne stawianie celów, kreowanie zaangażowania, zwiększanie skuteczności, mądre pomaganie
• przekazywanie wiedzy: umiejętne przekazywanie wiedzy pracownikom wszystkich szczebli w dziale kadr i płac, prowadzenie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych z prawa pracy, ZUS i podatków dla osób zatrudnionych w działach HR oraz dla pracowników innych działów
• „lekkie pióro”: pisanie artykułów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych jako autor dla INFOR w wydawnictwach „Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, „Serwis Prawno-Pracowniczy”
• obsługa komputera: Word, Excel (dobra znajomość funkcji – tworzenie kalkulatorów do obliczania wynagrodzeń, wynagrodzeń/zasiłków chorobowych, ekwiwalentów za urlop, wynagrodzeń z umów zlecenia i o dzieło (w tym od netto), PFRON, ryczałtów samochodowych, kalkulatorów odsetkowych; tworzenie narzędzi do zarządzania czasem pracy: prawidłowego sporządzania harmonogramów), PowerPoint, Internet
• znajomość programów: CDN Optima, Analizy BI, KPP, Reset, Symfonia Kadry i Płace, Raks, Raks 2000 Kadry i Płace, WF-Gang, Płatnik, e-Pfron, Hurt, Subiekt, Tour Operator, Raks Finanse i Księgowość, Raks 2000 Kasa i Bank
• prawo jady kat. B
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Agora SA
Agora to wydawca Gazety Wyborczej - największej polskiej gazety opiniotwórczej, Metra - największego polskiego dziennika bezpłatnego, właścicielem stacji radiowych - TOK FM, Rock Radio, Złote P
Branding Personalny. Personal Branding.
Grupa otwarta dla nowoczesnych ludzi sukcesu, którzy świadomie budują osobistą markę i reputację.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dodatkowa praca
Masz pracę, ale chcesz dorobić? Dobrze trafiłeś! :o) Dodatkowa praca czeka na Ciebie.
Doradztwo Personalne
jakie są nalepsze narzedzia selekcji kandydatów (wywiady telefoniczne, wywiady bezpośrednie, testy analityczne, testy werbalne, Assessment Center, analiza referencji, itp)?
jakie są najlepsze źródła