Umiejętności
Coaching
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż bezpośrednia
Zarządzanie Sprzedażą
wysoka kultura osobista
komunikatywność
Doradca Klienta
Aktywna sprzedaż i obsługa klienta
Motywacja
odpowiedzialność za powierzone zadania
specjalista ds. sprzedaży
Zaangażowanie w wykonywaną pracę
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
Wysoka motywacja i zaangażowanie
Dyspozycyjność i zaangażowanie
Rekrutacja Korporacyjna
Rozmowy Motywacyjne
Raportowanie i analizy
Języki
angielski
podstawowy
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
specjalista ds. sprzedaży usług finansowych
Obsługa klienta zgodna ze standardami IMP SP. Z O.O, ofertowanie klientom nowo sprzedanych pojazdów (BMW, MINI, MOTO) usług finansowych: kredyty, leasingi, ubezpieczenia, realizacja planów sprzedażowych, obsługa po sprzedażowa klientów, raportowanie wyników sprzedaży, ścisła współpraca z działami handlowymi, obsługa floty pod kontem ubezpieczeń.
Specjalista ds. ubezpieczeń
Obsługa klienta zgodna ze standardami IMP SP. Z O.O, aktywne pozyskiwanie klientów, ofertowanie, wznawianie polis ubezpieczeniowych, oferowanie klientom pakietów dealerskich do nowo sprzedanych pojazdów (BMW, MINI, MOTO), raportowanie wyników, ścisła współpraca z działami handlowymi, ubezpieczenia samochodów demo.
Specjalista Obsługi Klienta
Obsługa klienta zgodna ze standardami PZU, sprzedaż produktów firmy, realizacja planów sprzedażowych, przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat klientów, utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, budowanie portfela klientów, przygotowywanie ofert i polis dla klientów, wsparcie w sprzedaży pracowników i oddziałów na terenie województwa dolnośląskiego
Starszy lider zespołu sprzedażowego
Kierowanie zespołem sprzedażowym średniej wielkości ok 20 osób, udział w procesie selekcji i rekrutacji kandydatów do pracy w podległej komórce, nadzorowanie pracy handlowców, coaching podległych pracowników, raportowanie bieżących wyników sprzedażowych, tworzenie systemów rozliczeniowych
i motywacyjnych, budowanie skryptów i schematów rozmów handlowych, aktywne pozyskiwanie klientów, stałe podnoszenie poziomu swoich kwalifikacji.
i motywacyjnych, budowanie skryptów i schematów rozmów handlowych, aktywne pozyskiwanie klientów, stałe podnoszenie poziomu swoich kwalifikacji.
współpracownik
wystawiono
Renata jest przede wszystkim konkretna, nie owija w bawełnę i nie lubi lania wody. Potrafi rozmawiać rzeczowo, ale w taki sposób, by jej przekaz był zrozumiały, a co najważniejsze - zapamiętany. Niezastąpiona w kwestii coachingu i motywowania swoich pracowników. Ambitna, zaradna i przede wszystkim pracowita. Takiego pracownika życzę każdemu!
Lider zespołu sprzedażowego
Kierowanie zespołem sprzedażowym średniej wielkości ok 20 osób, udział w procesie selekcji i rekrutacji kandydatów do pracy w podległej komórce, nadzorowanie pracy handlowców, coaching podległych pracowników, raportowanie bieżących wyników sprzedażowych, tworzenie systemów rozliczeniowych
i motywacyjnych, budowanie skryptów i schematów rozmów handlowych, aktywne pozyskiwanie klientów, stałe podnoszenie poziomu swoich kwalifikacji.
i motywacyjnych, budowanie skryptów i schematów rozmów handlowych, aktywne pozyskiwanie klientów, stałe podnoszenie poziomu swoich kwalifikacji.
Starszy specjalista ds. sprzedaży
Pozyskiwanie klienta biznesowego, sprzedaż usług KRD, przygotowywanie ofert i umów dla klientów, raportowanie wyników, wdrażanie nowych handlowców.
Specjalista ds. sprzedaży
Pozyskiwanie klienta biznesowego, sprzedaż usług KRD, przygotowywanie ofert i umów dla klientów, raportowanie wyników, wdrażanie nowych handlowców.
Szkolenia i kursy
- Profesjonalna obsługa klienta przez telefon (Krajowy Rejestr Długów Biuro Informacji Gospodarczej S.A.)
- Skuteczna rozmowa handlowa (KRD BIG S.A.)
- Zarządzanie odpornością i własną motywacją (Ardea Consulting)
- Skuteczna sprzedaż (KRD BIG S.A.)
- Menedżer doskonały (Get Ahead)
- Menedżer doskonały cz. II (Get Ahead)
- Psychologia szefa: Szej to zawód (Kontrakt OSH)
- Proces grupowy (Kontrakt OSH)
- Skuteczna rozmowa handlowa (KRD BIG S.A.)
- Zarządzanie odpornością i własną motywacją (Ardea Consulting)
- Skuteczna sprzedaż (KRD BIG S.A.)
- Menedżer doskonały (Get Ahead)
- Menedżer doskonały cz. II (Get Ahead)
- Psychologia szefa: Szej to zawód (Kontrakt OSH)
- Proces grupowy (Kontrakt OSH)
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Energia
Sprzedaż
Inne
Zainteresowania
fitness, podróże, literatura grozy
Grupy
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
Raportowanie w call center
Grupa dla wszystkich, którzy mają (lub chcą mieć) jakikolwiek związek z raportowaniem operacyjnym i zarządczym w call/contact center. Dla wszystkich, czyli zdecydowanie też dla osób, które zlecają i c
Sprzedaż Sprzedaż Sprzedaż
Sprzedawcy.pl sp.zoo to jedna z nielicznych w Polsce Agencji Doradztwa Personalnego specjalizująca się w tym co dla firmy najważniejsze (choć niekoniecznie najprzyjemniejsze) - w SPRZEDAŻY.
Sprzedaż w kryzysie
Grupa skupiająca osoby uczestniczące w procesie sprzedaży oraz odpowiedzialne za sprzedaż we wszystkich branżach.
Grupa wspierana przez www.DomMediaProjekt.pl
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.