Języki
francuski
biegły
włoski
biegły
angielski
dobry
rosyjski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
International Project Lead in Regional Office of Lodzkie Region in Brussels
Internacjonalizacja działalności administracji lokalnej, szkolenia dla kadry z projektów międzynarodowych, tworzenie, realizacja i koordynacja międzynarodowych projektów dla regionu Łódzkiego, tworzenie partnerstw międzynarodowych i wsparcie biznesu.
Kierownik Polskiej Akademii Otwartej
Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania
Zarządzania jednostką prowadzącą studia e-learningowe
Budowa strategii zarządzania jakością kształcenia e-learningowego
Zarządzanie procesem dydaktycznym on-line
Szkolenia metodyczne z zakresu nauczania on-line
Koordynacja działań w zakresie kształcenia e-learningowego
Ewaluacja procesu e-learningu
Badanie zadowolenia studentów i pracowników
Budowa strategii zarządzania jakością kształcenia e-learningowego
Zarządzanie procesem dydaktycznym on-line
Szkolenia metodyczne z zakresu nauczania on-line
Koordynacja działań w zakresie kształcenia e-learningowego
Ewaluacja procesu e-learningu
Badanie zadowolenia studentów i pracowników
Transition Team Member (HRO for Louis Berger)
Proces transferu administracji danymi, odejść z pracy oraz procesu rekrutacji i zatrudnienie, a także zarządzanie i raportowanieprocesów z francuskiej siedziby firmy Louis Berger, wdrażanie tego procesu, certyfikacja i szkolenia dla zespołu Infosys, przygotowywanie instrukcji, mapowanie procesów.
Szkolenia i kursy
28TH EAIR FORUM (EUROPEAN ASSOCIATION FOR INTERNATIONAL RESEARCHES)
29.08-01.09.2006, Rzym (Włochy)
Bierny uczestnik
VII KONFERENCJA NAUKOWA Z CYKLU: JAKOŚĆ KSZTAŁCENIA W SZKOLE WYŻSZEJ: NABYWANIE PRAKTYCZNYCH UMIEJĘTNOŚCI W KSZTAŁCENIU KIERUNKOWYM
Siedlce 28 – 29 czerwca 2006 r.
Współautor (prezentacja pt. Tuning po polsku czyli jak kształcić Europejczyka)
27TH EAIR FORUM (EUROPEAN ASSOCIATION FOR INTERNATIONAL RESEARCHES)
2005, Wilno (Litwa)
Współautor (R. Figlewicz, J. Williams: prezentacja pt. How satisfied are Erasmus Students?)
26TH EAIR FORUM (EUROPEAN ASSOCIATION FOR INTERNATIONAL RESEARCHES)
2004, BARCELONA (HISZPANIA)
Bierny uczestnik
INTERNATIONAL CAMPUS
20 - 20.06.2004, ACA, Budapeszt
Bierny uczestnik
WHAT'S AMONG US?
THE FIRST INTERNATIONAL CONFERENCE ON EXPERIENCE OF SOCRATES/ERASMUS COORDINATORS
02-04.06.2004, WSHE w Łodzi
Organizator
CEDEFOP – MIĘDZYNARODOWE WIZYTY STUDYJNE (TEMAT: WALIDACJA KWALIFIKACJI PRACOWNICZYCH)
2004, Paryż (Francja)
WARSZTAT MŁODEGO DYDAKTYKA
17-19.09.2003
Współautor warsztatu
25TH EAIR FORUM (EUROPEAN ASSOCIATION FOR INTERNATIONAL RESEARCHES)
24-27.08.2003
Bierny uczestnik
PROJECT MANAGEMENT TRAINING
2001 WSHE Łódź,
Uczestnik
29.08-01.09.2006, Rzym (Włochy)
Bierny uczestnik
VII KONFERENCJA NAUKOWA Z CYKLU: JAKOŚĆ KSZTAŁCENIA W SZKOLE WYŻSZEJ: NABYWANIE PRAKTYCZNYCH UMIEJĘTNOŚCI W KSZTAŁCENIU KIERUNKOWYM
Siedlce 28 – 29 czerwca 2006 r.
Współautor (prezentacja pt. Tuning po polsku czyli jak kształcić Europejczyka)
27TH EAIR FORUM (EUROPEAN ASSOCIATION FOR INTERNATIONAL RESEARCHES)
2005, Wilno (Litwa)
Współautor (R. Figlewicz, J. Williams: prezentacja pt. How satisfied are Erasmus Students?)
26TH EAIR FORUM (EUROPEAN ASSOCIATION FOR INTERNATIONAL RESEARCHES)
2004, BARCELONA (HISZPANIA)
Bierny uczestnik
INTERNATIONAL CAMPUS
20 - 20.06.2004, ACA, Budapeszt
Bierny uczestnik
WHAT'S AMONG US?
THE FIRST INTERNATIONAL CONFERENCE ON EXPERIENCE OF SOCRATES/ERASMUS COORDINATORS
02-04.06.2004, WSHE w Łodzi
Organizator
CEDEFOP – MIĘDZYNARODOWE WIZYTY STUDYJNE (TEMAT: WALIDACJA KWALIFIKACJI PRACOWNICZYCH)
2004, Paryż (Francja)
WARSZTAT MŁODEGO DYDAKTYKA
17-19.09.2003
Współautor warsztatu
25TH EAIR FORUM (EUROPEAN ASSOCIATION FOR INTERNATIONAL RESEARCHES)
24-27.08.2003
Bierny uczestnik
PROJECT MANAGEMENT TRAINING
2001 WSHE Łódź,
Uczestnik
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Edukacja/Szkolenia
Uczelnie
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Zainteresowania
Muzyka jazzowa, malarstwo impresjonistyczne, poezja modernistyczna
Organizacje
od 2003 do 2008 członek EAIR międzynarodowej organizacji badań w zakresie szkolnictwa wyższego (European Association for International Research)
2004 wpisana do encyklopedii “Who is Who w Polsce” - encyklopedia krótkich biografii polskich specjalistów i autorytetów w dziedzinie nauki sztuki oraz polityki
2004 wpisana do encyklopedii “Who is Who w Polsce” - encyklopedia krótkich biografii polskich specjalistów i autorytetów w dziedzinie nauki sztuki oraz polityki
Inne
STUDENT I JEGO ROLA W REALIZACJI ZAŁOŻEŃ PROCESU BOLOŃSKIEGO
19-21.03.2004, Parlament Studentów RP, Łódź
Prelegent i współorganizator (prezentacja pt. Proces Boloński w praktyce akademickiej)
INNOWACJE W EDUKACJI AKADEMICKIEJ
25-28.06.2003
Prelegent (prezentacja pt. Tuning po Polsku czyli jak kształcić ludzi kreatywnych)
BOLOGNA DAY
21.05 2003
Prelegent (prezentacja pt. Wdrożenie suplementu do dyplomu - doświadczenia WSHE)
NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ A EDUKACJA AKADEMICKA
25.04.2003, WSHE, Łódź
Członek komitetu organizacyjnego, współredaktor publikacji
GRANICE AUTONOMII TEORII I PRAKTYKI EDUKACYJNEJ
21-22.10.2002 UŁ, Łódź
Współautor (R. Figlewicz, R. Szklarek, prezentacja pt. Centrum Informacyjno-Biblioteczne jako element wspierania nowoczesnego kształcenia).
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ W SZKOLNICTWIE WYŻSZYM
13-14.06.2002 Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości, Łódź
Współautor (T. Saryusz-Wolski, R. Figlewicz, prezentacja pt. Doskonalenie działań na rzecz jakości wewnątrz uczelni poprzez zastosowanie metod ewaluacji zewnętrznej. Samoocena i ewaluacja pracy dziekanatu)
INNOWACJE W EDUKACJI AKADEMICKIEJ
27-29.06.2002, WSHE, Spała
Współautor (T. Saryusz-Wolski, R. Figlewicz, prezentacja pt. Zarządzanie jakością kształcenia. Wybrane elementy z doświadczeń WSHE)
AKREDYTACJA PROGRAMÓW DYDAKTYCZNYCH I UCZELNI - JEDNĄ Z DRÓG PODNIESIENIA JAKOŚCI NAUCZANIA
23-24.11.2001, Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości, Łódź
Prelegent (prezentacja pt. Badanie zadowolenia ze studiowania - pierwszy krok w stronę akredytacji środowiskowej doświadczenia Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi)
INNOWACJE W EDUKACJI AKADEMICKIEJ
25-27.06.2001, WSHE, Spała
Prelegent (prezentacja pt. Metoda badania zadowolenia ze studiowania. Doskonalenie jakości zarządzania uczelnią)
Lista publikacji
Książki
Saryusz-Wolski Tomasz, Figlewicz Renata, Antosiak Agnieszka, Wodnicka Dorota, Ciołkiewicz Paweł, „Jak studiuje się w Polsce (2)” Badanie zadowolenia studentów Erasmusa 2002/2003, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej, Łódź, 2004.
Saryusz-Wolska Hanna, Figlewicz Renata, Wodnicka Dorota, Ciołkiewicz Paweł, Niepełnosprawność w edukacji akademickiej. Materiały konferencyjne, Łódź, 25 kwietnia 2003, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi, Łódź, 2003.
Saryusz-Wolski Tomasz, Figlewicz Renata, Antosiak Agnieszka, Wodnicka Dorota, Ciołkiewicz Paweł, „Jak studiuje się w Polsce (2)” Badanie zadowolenia studentów Erasmusa 2001/2002”, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej in Łódź, Łódź, 2003.
Saryusz-Wolski Tomasz, Figlewicz Renata, Wewnętrzny system zapewniania jakości kształcenia. Stan obecny i propozycje rozwoju”, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi, Łódź, Maj 2002
Rozdziały w publikacjach
Umiejętności zawodowe
– Umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
– Samodzielność i umiejętność pracy w zespole
– Umiejętność zarządzania projektami i celami
– Umiejętność pracy warsztatowej
– Umiejętności planistyczne i zarządcze
– Znajomość kompleksowego zarządzania jakością
– Wiedza ekspercka z zakresu zarządzania personelem oraz kształceniem zawodowym (udział w wizytach studyjnych międzynarodowej organizacji European Centre for Development of Vocational Training
Doświadczenie dydaktyczne
2006 Nowoczesne techniki zarządzania
Zarządzanie potencjałem społecznym organizacji
Strategie zarządzania zasobami ludzkimi – ćwiczenia dla studentów niestacjonarnych WSHE
2005 Zarządzanie Jakością Kształcenia – warsztat dla międzynarodowej grupy studentów – Sup de Co Montpellier, Francja
2005 świadomość jakości – warsztat dla MŚP – PARP
Badania
– Zarządzanie wiedzą w organizacji
– Badanie satysfakcji studentów wspólnie z UCE Birmingham
– Badanie zadowolenia z pracy (metodologia j.w.)
– Strategie nauczania i uczenia się (Open University Milton Kynes)
– Strategie ewaluacji projektów
– Badanie potrzeb pracodawców
– Zarządzanie jakością kształcenia
Projekty wewnętrzne
o Samoewaluacja jednostek zorientowana na doskonalenie (system audytów eksperckich jednostek)
o Projekt Centrum Informacyjno-Bibliotecznego
o Elastyczny System Studiów
o Wewnętrzny system zapewniania jakości kształcenia
Projekty międzynarodowe
AGROTOURISM – Kursy językowe dla obszarów wiejskich i agroturystycznych – narzędzie do badania preferencji i potrzeb potencjalnych odbiorców projektu (lider grupy badawczej)
CLASP Creative Learning and Students’ Perspective
Badanie stopnia kreatywności studentów podczas zajęć oraz wpływu interakcji na ich przyszłe postawy twórcze i innowacyjne z zastosowaniem metody Petera Woods’a “etnografia w praktyce dydaktycznej” (koordynator merytoryczny projektu).
MARIO
Raport dotyczący sytuacji edukacyjnej osób niepełnosprawnych (współautor raportu)
POSTGRADUATE ON-LINE STUDY (E-BUSINESS, E-Economy)
Projekt strategii ewaluacji rezultatów projektu, ewaluacja rezultatów projektu platformy internetowej do kształcenia e-biznesu oraz e-administracji (autor strategii ewaluacji i narzędzi ewaluacyjnych)
EMOP
Ewaluator zewnętrzny projektu do platformy internetowej doradztwa zawodowego dla bezrobotnych (koordynator merytoryczny i autor strategii)
FORSIMPAD
Zastosowanie dydaktyki zawodowej w zarządzaniu wiedzą w przedsiębiorstwach (koordynator merytoryczny, badacz)
R. Figlewicz & all, Creativity in Polish context…, w: Creative Learning Practices: European Experience, red. Bob Jeffrey, the Tufnell Press, London, UK, 2006
R. Figlewicz, R. Szklarek, ”Tuning po polsku czyli jak kształcić Europejczyka, w: Nabywanie praktycznych umiejętności w kształceniu kierunkowym” red. Barbara Sitarska, Kaziemierz Jankowski, Ryszard Doroba, w cyklu „Jakość kształcenia w szkole wyższej”, Wydawnictwo Akademii Podlaskiej, Siedlce 2006
Szklarek Rafał, Figlewicz Renata, Centrum Informacyjno Biblioteczne jako element wspierający proces rozwoju i implementacji kształcenia podmiotowego w: Podmiotowość w erze globalnego społeczeństwa informacyjnego red. Marta Wrońska, Andrzej Zduniak, finansowana przez: Komitet Badań Naukowych Wydawnictwo Dom Wydawniczy ELIPSA, www.elipsa.pl, 2004,
http://zduniak.com/konferencja/ks/4/spis.htm
Figlewicz R., Zarządzanie jakością kształcenia w szkolnictwie wyższym na przykładzie WSHE w Łodzi w: Innowacje w Edukacji Akademickiej nr 1( 4)/2004, Wydawnictwo WSHE, łódź, 2002
Figlewicz R. Metoda Badania zadowolenia studentów. Doskonalenie zarządzania jakością kształcenia w Instytucjach Szkolnictwa Wyższego, w: Innowacje w Edukacji Akademickiej nr 2/2002, Wydawnictwo WSHE, Łódź, 2002
Saryusz-Wolski T. Figlewicz R., Wewnętrzny system zarządzania jakością w WSHE – ewolucja czy rewolucja, w: Innowacje w Edukacji Akademickiej nr 1/2002, Wydawnictwo WSHE, Łódź, 2002
Figlewicz R., Studying satisfaction survey pierwszy krok w stronę akredytacji środowiskowej. – Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości, materiały konferencyjne, Łódź, czerwiec 2002
Figlewicz R. Doskonalenie jakości kształcenia w instytucjach szkolnictwa wyższego poprzez zastosowanie metod zewnętrznej ewaluacji. Samoewaluacja i ewaluacja Dziekanatów. Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości, materiały konferencyjne, Łódź, listopad 2001
19-21.03.2004, Parlament Studentów RP, Łódź
Prelegent i współorganizator (prezentacja pt. Proces Boloński w praktyce akademickiej)
INNOWACJE W EDUKACJI AKADEMICKIEJ
25-28.06.2003
Prelegent (prezentacja pt. Tuning po Polsku czyli jak kształcić ludzi kreatywnych)
BOLOGNA DAY
21.05 2003
Prelegent (prezentacja pt. Wdrożenie suplementu do dyplomu - doświadczenia WSHE)
NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ A EDUKACJA AKADEMICKA
25.04.2003, WSHE, Łódź
Członek komitetu organizacyjnego, współredaktor publikacji
GRANICE AUTONOMII TEORII I PRAKTYKI EDUKACYJNEJ
21-22.10.2002 UŁ, Łódź
Współautor (R. Figlewicz, R. Szklarek, prezentacja pt. Centrum Informacyjno-Biblioteczne jako element wspierania nowoczesnego kształcenia).
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ W SZKOLNICTWIE WYŻSZYM
13-14.06.2002 Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości, Łódź
Współautor (T. Saryusz-Wolski, R. Figlewicz, prezentacja pt. Doskonalenie działań na rzecz jakości wewnątrz uczelni poprzez zastosowanie metod ewaluacji zewnętrznej. Samoocena i ewaluacja pracy dziekanatu)
INNOWACJE W EDUKACJI AKADEMICKIEJ
27-29.06.2002, WSHE, Spała
Współautor (T. Saryusz-Wolski, R. Figlewicz, prezentacja pt. Zarządzanie jakością kształcenia. Wybrane elementy z doświadczeń WSHE)
AKREDYTACJA PROGRAMÓW DYDAKTYCZNYCH I UCZELNI - JEDNĄ Z DRÓG PODNIESIENIA JAKOŚCI NAUCZANIA
23-24.11.2001, Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości, Łódź
Prelegent (prezentacja pt. Badanie zadowolenia ze studiowania - pierwszy krok w stronę akredytacji środowiskowej doświadczenia Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi)
INNOWACJE W EDUKACJI AKADEMICKIEJ
25-27.06.2001, WSHE, Spała
Prelegent (prezentacja pt. Metoda badania zadowolenia ze studiowania. Doskonalenie jakości zarządzania uczelnią)
Lista publikacji
Książki
Saryusz-Wolski Tomasz, Figlewicz Renata, Antosiak Agnieszka, Wodnicka Dorota, Ciołkiewicz Paweł, „Jak studiuje się w Polsce (2)” Badanie zadowolenia studentów Erasmusa 2002/2003, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej, Łódź, 2004.
Saryusz-Wolska Hanna, Figlewicz Renata, Wodnicka Dorota, Ciołkiewicz Paweł, Niepełnosprawność w edukacji akademickiej. Materiały konferencyjne, Łódź, 25 kwietnia 2003, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi, Łódź, 2003.
Saryusz-Wolski Tomasz, Figlewicz Renata, Antosiak Agnieszka, Wodnicka Dorota, Ciołkiewicz Paweł, „Jak studiuje się w Polsce (2)” Badanie zadowolenia studentów Erasmusa 2001/2002”, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej in Łódź, Łódź, 2003.
Saryusz-Wolski Tomasz, Figlewicz Renata, Wewnętrzny system zapewniania jakości kształcenia. Stan obecny i propozycje rozwoju”, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi, Łódź, Maj 2002
Rozdziały w publikacjach
Umiejętności zawodowe
– Umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
– Samodzielność i umiejętność pracy w zespole
– Umiejętność zarządzania projektami i celami
– Umiejętność pracy warsztatowej
– Umiejętności planistyczne i zarządcze
– Znajomość kompleksowego zarządzania jakością
– Wiedza ekspercka z zakresu zarządzania personelem oraz kształceniem zawodowym (udział w wizytach studyjnych międzynarodowej organizacji European Centre for Development of Vocational Training
Doświadczenie dydaktyczne
2006 Nowoczesne techniki zarządzania
Zarządzanie potencjałem społecznym organizacji
Strategie zarządzania zasobami ludzkimi – ćwiczenia dla studentów niestacjonarnych WSHE
2005 Zarządzanie Jakością Kształcenia – warsztat dla międzynarodowej grupy studentów – Sup de Co Montpellier, Francja
2005 świadomość jakości – warsztat dla MŚP – PARP
Badania
– Zarządzanie wiedzą w organizacji
– Badanie satysfakcji studentów wspólnie z UCE Birmingham
– Badanie zadowolenia z pracy (metodologia j.w.)
– Strategie nauczania i uczenia się (Open University Milton Kynes)
– Strategie ewaluacji projektów
– Badanie potrzeb pracodawców
– Zarządzanie jakością kształcenia
Projekty wewnętrzne
o Samoewaluacja jednostek zorientowana na doskonalenie (system audytów eksperckich jednostek)
o Projekt Centrum Informacyjno-Bibliotecznego
o Elastyczny System Studiów
o Wewnętrzny system zapewniania jakości kształcenia
Projekty międzynarodowe
AGROTOURISM – Kursy językowe dla obszarów wiejskich i agroturystycznych – narzędzie do badania preferencji i potrzeb potencjalnych odbiorców projektu (lider grupy badawczej)
CLASP Creative Learning and Students’ Perspective
Badanie stopnia kreatywności studentów podczas zajęć oraz wpływu interakcji na ich przyszłe postawy twórcze i innowacyjne z zastosowaniem metody Petera Woods’a “etnografia w praktyce dydaktycznej” (koordynator merytoryczny projektu).
MARIO
Raport dotyczący sytuacji edukacyjnej osób niepełnosprawnych (współautor raportu)
POSTGRADUATE ON-LINE STUDY (E-BUSINESS, E-Economy)
Projekt strategii ewaluacji rezultatów projektu, ewaluacja rezultatów projektu platformy internetowej do kształcenia e-biznesu oraz e-administracji (autor strategii ewaluacji i narzędzi ewaluacyjnych)
EMOP
Ewaluator zewnętrzny projektu do platformy internetowej doradztwa zawodowego dla bezrobotnych (koordynator merytoryczny i autor strategii)
FORSIMPAD
Zastosowanie dydaktyki zawodowej w zarządzaniu wiedzą w przedsiębiorstwach (koordynator merytoryczny, badacz)
R. Figlewicz & all, Creativity in Polish context…, w: Creative Learning Practices: European Experience, red. Bob Jeffrey, the Tufnell Press, London, UK, 2006
R. Figlewicz, R. Szklarek, ”Tuning po polsku czyli jak kształcić Europejczyka, w: Nabywanie praktycznych umiejętności w kształceniu kierunkowym” red. Barbara Sitarska, Kaziemierz Jankowski, Ryszard Doroba, w cyklu „Jakość kształcenia w szkole wyższej”, Wydawnictwo Akademii Podlaskiej, Siedlce 2006
Szklarek Rafał, Figlewicz Renata, Centrum Informacyjno Biblioteczne jako element wspierający proces rozwoju i implementacji kształcenia podmiotowego w: Podmiotowość w erze globalnego społeczeństwa informacyjnego red. Marta Wrońska, Andrzej Zduniak, finansowana przez: Komitet Badań Naukowych Wydawnictwo Dom Wydawniczy ELIPSA, www.elipsa.pl, 2004,
http://zduniak.com/konferencja/ks/4/spis.htm
Figlewicz R., Zarządzanie jakością kształcenia w szkolnictwie wyższym na przykładzie WSHE w Łodzi w: Innowacje w Edukacji Akademickiej nr 1( 4)/2004, Wydawnictwo WSHE, łódź, 2002
Figlewicz R. Metoda Badania zadowolenia studentów. Doskonalenie zarządzania jakością kształcenia w Instytucjach Szkolnictwa Wyższego, w: Innowacje w Edukacji Akademickiej nr 2/2002, Wydawnictwo WSHE, Łódź, 2002
Saryusz-Wolski T. Figlewicz R., Wewnętrzny system zarządzania jakością w WSHE – ewolucja czy rewolucja, w: Innowacje w Edukacji Akademickiej nr 1/2002, Wydawnictwo WSHE, Łódź, 2002
Figlewicz R., Studying satisfaction survey pierwszy krok w stronę akredytacji środowiskowej. – Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości, materiały konferencyjne, Łódź, czerwiec 2002
Figlewicz R. Doskonalenie jakości kształcenia w instytucjach szkolnictwa wyższego poprzez zastosowanie metod zewnętrznej ewaluacji. Samoewaluacja i ewaluacja Dziekanatów. Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości, materiały konferencyjne, Łódź, listopad 2001
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Biznes Łódź
Grupa stworzona dla osób chętnych do nawiązywania kontaktów biznesowych na terenie miasta Łodzi.
EXPERCI NOWEGO PROGRAMOWANIA UE
nawiążę kontakt z osobami zainteresowanymi nowym budżetem UE na lata 2014-2020
Filmowy Pościg Lata
Filmowy pościg lata Cinema City to wakacyjny super konkurs dla kinomaniaków zainteresowanych wspaniałą rozrywką i atrakcyjnymi nagrodami. Dla członków naszej grupy przewidziane dodatkowe nagrody!
FUNDUSZE UNIJNE projektowanie
To grupa dla osób, które poszukują pomocy w realizacji projektu i dla tych wszystkich, którzy zajmują się planowaniem, zarządzaniem, projektowaniem funduszami UE
IT Technologie i informatyka woj.Łódzkie
Zagadnienia technologii informatycznych, informatyki, szkolenia i poszerzanie wiedzy poprzez wymianę doświadczeń, konferencję i seminaria.
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
Dla osób z doświadczeniem, które straciły pracę lub chcą zmienić obecną, zgodnie z oczekiwaniami.