Renata Bubak

MERCHANDISE COORDINATOR Emerging Markets, RALPH LAUREN

Umiejętności

projektowanie wnętrz Obsługa komputera pakiet Microsoft Office, Adobe Photoshop, Adobe InDesign, CorelDraw

Języki

angielski
biegły
rosyjski
dobry
serbski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
MERCHANDISE COORDINATOR Emerging Markets
RALPH LAUREN
Eastern Europe: Polska, Czechy, Serbia, Chorwacja, Słowenia, Rumunia, Bułgaria, Węgry

STRATEGIA VM
 Nadzór i wsparcie prezentacji towaru w podległym regionie ( Menswear, Womenswear, Childrenswear).
 Dystrybucja materiałów wspierających sprzedaż, instrukcji VM i standardów prezentacji towaru.
 Monitorowanie dostaw, wyników sprzedaży.
 Szkolenia dotyczące ekspozycji kolekcji, informacji oraz wiedzy o produkcie, technik i zmian
sezonowych kolekcji, specyfiki pracy z dobrami luksusowymi
ZAMOWIENIA KOLEKCJI

 Współpraca z działem handlowym, monitorowanie wyników, planowanie wsparcia kluczowych klientów
 udział w zamówieniach kolekcji, wsparcie kluczowych partnerów podczas kontraktowania kolekcji.
 Pre- booking kluczowych looków, planowanie collection flow, przygotowanie capacity tool
DEVELOPMENT

 Współpraca z działem Retail Development – otwarcia nowych sklepów
 Budowanie relacji z partnerami biznesowymi i firmami współpracującymi
 Budowanie współpracy z partnerami w Europie Wschodniej i Południowo Wschodniej – Emerging Markets
 Raportowanie sytuacji ekonomiczno - politycznej oraz handlowej w podległym regionie
Logo
Freelancer
Groupe SEB sklepy HOME&COOK
projektowanie, wykonanie i instalacja wystaw flagowego sklepu w Galerii Mokotów
Ultimate Fashion Sp. z o.o.
Visual Merchandiser Manager
ZARZADZANIE ZESPOŁEM VM
 tworzenie struktur VM,
 koordynacja działań Visual Merchandiserów poszczególnych marek
 budowanie struktury VM w nowych na rynku markach
 Szkolenia i motywacja zespołu

STRATEGIA VM
 Opieka wizualna nad nowymi markami do momentu stworzenia struktury VM,
 Budowanie strategii VM w nowych na polskim rynku markach
 przygotowanie akcji promocyjnych,
 przygotowanie projektów graficznych i materiałów POS
 przygotowanie stylizacji i konceptu pokazów mody,
 koordynacja działań firm zewnętrznych oraz przedstawicieli franczyzodawców,
 Selekcja i nawiązywanie relacji z firmami zewnętrznymi ( agencjami reklamowymi, produkcyjnymi)
 przygotowanie i prowadzenie szkoleń cyklicznych ( trendy w modzie, materiałoznawstwo, Visual merchandising, techniki tworzenia i stylizacji wystaw) dla wszystkich marek oraz sklepów w firmie
 projekty i realizacja wystaw sklepowych

DZIAŁANIA MARKETINGOWE i HANDLOWE
 Współpraca z działem marketingu przy realizacji Press Day oraz pokazów mody,
 udział w przygotowaniu budżetów na materiały dekoracyjne, POS
 współpraca z działem development i konsultacje projektów sklepów, aranżacje wnętrz
 analiza sprzedaży grup produktowych oraz planowanie działań podnoszących sprzedaż
 udział w wyborze kolekcji

DODATKOWE
 aranżacja i projekt biura spółki na zlecenie Zarządu

Szkolenia i kursy

Photoshop CS2
Autocad -kurs podstawowy
ArchiCAD 14
materiałoznawstwo i nazewnictwo odzieżowe
stylizacja
projektowanie wystaw
kursy tematyczne języka rosyjskiego (obecnie poziom A2)

Edukacja

Logo
Zarządzanie Kulturą w Strukturach Unii Europejskiej, studia podyplomowe
Instytut Badań Literackich PAN
Logo
projektowanie Ubioru - nie ukończone, licencjackie
Międzynarodowa Szkoła Kostiumografii i Projektowania Ubioru
Logo
architektura wnętrz/specjalizacja mebel, magisterskie
Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż - Sieci handlowe
Merchandising

Zainteresowania

kultura i sztuka rosyjska oraz bałkańska
meble, design
teoria mody, historia ubioru

Inne

VIII-X 2002 projekt i nadzór wykonawczy nad sklepami z bronią
firmy SHARG w Galerii Mokotów w Warszawie oraz
CH Carrefour Czyżyny w Krakowie
I 2002-VIII 2002 aranżacje wystaw i wnętrz sieci sklepów UBRANKA.PL
Firmy AWA
X 2001-III 2002 współpraca przy projekcie i nadzór wykonawczy nad
Sklepami firmowymi AWA (producent ubranek dziecięcych)
V-X 2001 projektant w salonie meblowym KUUK
VIII 2001 projekt i wykonanie stoiska dla firmy AWA na Targi
Poznański Tydzień Mody
V 2001 projekt i wykonanie stoiska dla Stowarzyszenia DOM na
Targi budowlano Instalacyjne MURATOR w Warszawie
II-III 2001 projekt kawiarenki internetowej w Warszawie
III 2001 projekt i wykonanie stoiska dla firmy AWA na Targi
Poznański Tydzień Mody
1998-do dziś projekty wnętrz prywatnych
XI 1999-X 2000 aranżacje wnętrz, wystaw i renowacja mebli w Galerii
MilArt w Warszawie
III 2000 projekt i wykonanie stoiska dla firmy AWA na Targi
Poznański Tydzień Mody
III 2000 koncepcja i wykonanie dekoracji z okazji Dnia
Metalowca dla klubu Dekada w Warszawie
II 2000 koncepcja i wykonanie dekoracji walentynkowo-karnawa-
lowej dla klubu Dekada w Warszawie
XII 1999 stylizacja wnętrz do sesji zdjęciowej organizowanej
Przez McCANN ERICKSON Polska dla NESCAFE (fotograf-
Jacek Poremba)
1997-1999 1997-1999 współpraca przy realizacji stoisk na Targi Instal Expo’98
oraz Poznański Tydzień Mody’99 dla BO ART Nieporęt
współpraca z agencja reklamową McCANN ERICKSON Polska
(wykonanie zdjęć do prezentacji wewnątrzagencyjnej )
IX 1997 asystentka producenta filmowego oraz współpraca przy
tworzeniu scenografii do filmowego przewodnika
turystycznego po Warszawie z serii „ Yanie Ultra
Light” dla Les Productions Coscient Kanada

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Branża odzieżowa
Branża odzieżowa
Grupa kierowana jest do osób związanych z branżą odzieżową, jej pochodnymi oraz HeadHunterów/ Działów HR [giełda pracy].
Charytatywnie
Charytatywnie
Jeśli potrzebujesz pomocy lub jeśli potrzebujesz pomóc... "Pomóż mi" to trudne słowo...
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Focus Interia
Focus Interia
Forum skupiające projektantów, wykonawców, sprzedawców materiałów do wystroju wnetrz. Miejsce gdzie następuje wymiana doświadczeń oraz propozycji odnośnie wykonania projektu, czy jego realizacji.
Identyfikacja Wizualna
Identyfikacja Wizualna
Wszystko to co co wiąże się z wizualnym aspektem tożsamości podmiotu funkcjonującego w przestrzeni publicznej.
ja i Sztuka . Sztuka i ja
ja i Sztuka . Sztuka i ja
Interesujesz się sztuką? A może sam tworzysz? Grupa skupiająca artystów, miłośników sztuki, marszandów, właścicieli galerii.
Klub Rozwoju Osobistego
Klub Rozwoju Osobistego
Klub Rozwoju Osobistego. Rozwijaj się z nami. Osiągaj swoje cele szybciej i efektywniej. Osiągnij z nami sukces i rozwijaj się!
Kredyt mieszkaniowy i budowlany
Kredyt mieszkaniowy i budowlany
Grupa dla osób ...
POSM
POSM
dla tych którzy projektują, wdrażają, kupują lub choćby wiedza co to POSM
Projektowanie graficzne
Projektowanie graficzne
Dla projektantów, grafikow, art directorów itp :)
Strategia marketingowa
Strategia marketingowa
Grupa dla wszystkich myślących strategicznie. Do grupy nie są przyjmowane osoby ukryte i anonimowe!
Visual Merchandiser Nr.1
Visual Merchandiser Nr.1
Grupa specjalistów Visual Merchandisingu.