Renata Bartnikowska

Terapia i counselling Gestalt

Wypowiedzi

  • Renata Bartnikowska
    Wpis na grupie Psychologia biznesu. w temacie Oferty szkoleń, warsztatów, konferencji

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Psychologia biznesu.

  • Renata Bartnikowska
    Wpis na grupie Call Center / Contact Center w temacie Portal o tematyce związanej z obsługą klienta i call center
    8.05.2017, 15:45

    Witam serdecznie!
    Ja z kolei zapraszam na nasze webinary o dobrej obsłudze klienta.

    Po prawie 11 latach pracy i doświadczeń z wdrażaniem i doradzaniem klientom, zdecydowaliśmy się podzielić naszym doświadczeniem. Będziemy mówić o tym, czym jest naprawdę dobra obsługa klienta, jak dobrze zorganizować prace BOK a także jak to zrobić z wykorzystaniem system do dobrej obsługi klienta:

    http://webinar.thulium.pl/

  • Renata Bartnikowska
    Wpis na grupie Call Center / Contact Center w temacie Zapraszamy na bezpłatne webinary o obsłudze klienta
    8.05.2017, 15:43

    Witam wszystkich serdecznie!

    Po prawie 11 latach pracy i doświadczeń z wdrażaniem i doradzaniem klientom, zdecydowaliśmy się podzielić naszym doświadczeniem o obsłudze klienta w ramach 3 bezpłatnych webinarów.

    Będziemy mówić o tym, czym jest naprawdę dobra obsługa klienta, jak dobrze zorganizować prace BOK a także jak to zrobić z wykorzystaniem system do dobrej obsługi klienta:

    http://webinar.thulium.pl/

  • Renata Bartnikowska
    Wpis na grupie Call Center dla Ciebie w temacie System obsługi email w CC
    28.08.2014, 08:44

    Witam Pani Agnieszko,
    nasz System ma funkcjonalność zarządzania mailami, zbliżoną do systemu OTRS. Nie posiada automatycznego przypisywania maili i ich kolejkowania. Jest to jednak funkcja, którą spokojnie możemy dopisać na zamówienie.

    Dodam, że mamy doświadczenie w realizacji integracji oraz cusotmizacji Systemu dla takich firm jak IT Card, Promedica24, RCGW, EnelMed, Urtica, Apteki Dbam o Zdrowie, ePruf, InPost.

    Chętnie pokażę Pani co mamy i zbadam Pani potrzeby by przedstawić Pani kompleksową ofertę.

    Renata Bartnikowska
    698 672 436
    renata@thulium.pl

  • Renata Bartnikowska
    Wpis na grupie Call Center / Contact Center w temacie Przedstawiamy się
    20.10.2010, 13:15

    Witam,
    ja mogę przedstawić inny punkt widzenia - dostawcy systemów call center (Firmy Thulium). To chyba wciąż branża call center :)))

    Od niedawna zajmuję się sprzedażą systemów call center. Prezentuję nasze rozwiązania, omawiam zakres czynności integracyjnych lub dodatkowych funkcji przygotowywanych na życzenie klientów.

    Odwiedzam to forum szukając spojrzenia supervisorów i administratorów systemu ... by konfrontować nasze pomysły na rozwój. Odkrywać potrzeby, które nasi technicy będą rozwiązywać :)Nasze systemy powstają i rozwijają się od 2006 roku. Udało nam się już stworzyć konkurencyjny jak na polski rynek system, ale do zrobienia wciąż wiele.

    Chętnie więc będę Was czytać i poznawać :)))Renata Bartnikowska edytował(a) ten post dnia 20.10.10 o godzinie 13:15

  • Renata Bartnikowska
    Wpis na grupie Call Center / Contact Center w temacie CC OFERUJĘ...
    20.10.2010, 12:54

    Oferujemy elastyczne,rozbudowane Systemy Call Center, wykorzystujące możliwości technologii VoIP oraz Asterisk.

    Oprogramowanie do zarządzania w pełni utworzone przez naszą firmę, pozwala na zdalny dostęp do systemu, samodzielne modyfikacje bez wsparcia IT, rozbudowę systemu.

    Podstawowe moduły to:
    - Infolinie: IVR, Poczta Głosowa, Fax2Mail, Help Desk, Kolejkowanie połączeń, Raportowanie, i wiele innych.
    - Kampanie: Kampanie telefoniczne, Kampanie Faxowe, Kampanie Mailowe, Kampanie SMSowe, Dialery, Raporty, i wiele innych.

    Polecam! http://thulium.pl

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do