Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Psychologia biznesu.
-
Witam serdecznie!
Ja z kolei zapraszam na nasze webinary o dobrej obsłudze klienta.
Po prawie 11 latach pracy i doświadczeń z wdrażaniem i doradzaniem klientom, zdecydowaliśmy się podzielić naszym doświadczeniem. Będziemy mówić o tym, czym jest naprawdę dobra obsługa klienta, jak dobrze zorganizować prace BOK a także jak to zrobić z wykorzystaniem system do dobrej obsługi klienta:
http://webinar.thulium.pl/ -
Witam wszystkich serdecznie!
Po prawie 11 latach pracy i doświadczeń z wdrażaniem i doradzaniem klientom, zdecydowaliśmy się podzielić naszym doświadczeniem o obsłudze klienta w ramach 3 bezpłatnych webinarów.
Będziemy mówić o tym, czym jest naprawdę dobra obsługa klienta, jak dobrze zorganizować prace BOK a także jak to zrobić z wykorzystaniem system do dobrej obsługi klienta:
http://webinar.thulium.pl/ -
Witam Pani Agnieszko,
nasz System ma funkcjonalność zarządzania mailami, zbliżoną do systemu OTRS. Nie posiada automatycznego przypisywania maili i ich kolejkowania. Jest to jednak funkcja, którą spokojnie możemy dopisać na zamówienie.
Dodam, że mamy doświadczenie w realizacji integracji oraz cusotmizacji Systemu dla takich firm jak IT Card, Promedica24, RCGW, EnelMed, Urtica, Apteki Dbam o Zdrowie, ePruf, InPost.
Chętnie pokażę Pani co mamy i zbadam Pani potrzeby by przedstawić Pani kompleksową ofertę.
Renata Bartnikowska
698 672 436
renata@thulium.pl -
Witam,
ja mogę przedstawić inny punkt widzenia - dostawcy systemów call center (Firmy Thulium). To chyba wciąż branża call center :)))
Od niedawna zajmuję się sprzedażą systemów call center. Prezentuję nasze rozwiązania, omawiam zakres czynności integracyjnych lub dodatkowych funkcji przygotowywanych na życzenie klientów.
Odwiedzam to forum szukając spojrzenia supervisorów i administratorów systemu ... by konfrontować nasze pomysły na rozwój. Odkrywać potrzeby, które nasi technicy będą rozwiązywać :)Nasze systemy powstają i rozwijają się od 2006 roku. Udało nam się już stworzyć konkurencyjny jak na polski rynek system, ale do zrobienia wciąż wiele.
Chętnie więc będę Was czytać i poznawać :)))Renata Bartnikowska edytował(a) ten post dnia 20.10.10 o godzinie 13:15 -
Oferujemy elastyczne,rozbudowane Systemy Call Center, wykorzystujące możliwości technologii VoIP oraz Asterisk.
Oprogramowanie do zarządzania w pełni utworzone przez naszą firmę, pozwala na zdalny dostęp do systemu, samodzielne modyfikacje bez wsparcia IT, rozbudowę systemu.
Podstawowe moduły to:
- Infolinie: IVR, Poczta Głosowa, Fax2Mail, Help Desk, Kolejkowanie połączeń, Raportowanie, i wiele innych.
- Kampanie: Kampanie telefoniczne, Kampanie Faxowe, Kampanie Mailowe, Kampanie SMSowe, Dialery, Raporty, i wiele innych.
Polecam! http://thulium.pl