Remigiusz Łagodzki

Zarządzanie, Marketing, Rozwój Biznesu, Zarządzanie projektami, Sprzedaż, Ex MBA
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Obsługa klienta Digital Marketing E-mail marketing Marketing Project Management Social Media Zarządzanie zespołem Reklama Strategia marketingowa Obsługa klienta Zarządzanie E-mail marketing Zarządzanie Sprzedażą Marketing Mobilny Reklama Online Reklama Interaktywna

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor Zarządzający (Interim)
Apetete.pl
Startup w branży e-commerce. Odniesione sukcesy związane były z: zwiększeniem liczby klientów i przychodów, skrócenie czasu obsługi klienta, wdrożenie nowych systemów i projektów

zarządzanie sprzedażą i marketingiem
◾ asortyment – pozyskanie nowych partnerów, negocjowanie stawek, wdrożenie produktów,
◾ optymalizacja strony www – sklep, layout, wdrożenie UX, SEO, nowe funkcjonalności,
◾ koszty – nowe procedury logistyczne i polityka magazynowania, negocjacja zniżek u dostawców,
◾ targety – nadzór nad realizacją celów sprzedażowych i marketingowych,
◾ wizerunek – planowanie kampanii marketingowych (content, social media, offline).

zarządzanie operacyjne:
◾ wdrożenie systemu łączącego system księgowy, rozliczeniowy, fakturowy,
◾ budowa i wdrożenie systemu motywacyjnego opartego o KPI i cele krótko i długo terminowe,
◾ zarządzanie działami: obsługi klienta, marketingu, księgowości, analiz, sprzedaży i redakcji,
◾ bezpośrednie zarządzanie 15-osbowym zespołem (przedział wiekowy 25-40 lat).
TogetherData Sp. z o.o.
Dyrektor ds. Rozwoju i Marketingu Interim
(Startup z branży nowych technologii Big Data i e-commerce o zasięgu międzynarodowym - Polska, Europa, Brazylia.
zarządzanie sprzedażą:
◾ współtworzenie strategii rozwoju firmy – sprzedaż, marketing, zarządzanie operacyjne,
◾ monetyzacja projektów, maksymalizacja sprzedaży oraz osiąganych zysków,
◾ wdrożenie platformy DMP - zbieranie danych o klientach i ich dokładna analiza,
◾ zaprojektowanie, wdrożenie i promocja sklepu e-commerce w roli project managera,
◾ zbudowanie od podstaw działu sprzedaży i obsługi klientów na rynku polskim i za granicą,
◾ zarządzanie zespołami: sprzedaż (6 osób), IT (15 osób), marketing (2 osoby), w Brazylii (4 osoby).
Grupa ZPR Media
Dyrektor ds. Rozwoju, Dyrektor Operacyjny
Największa polska grupa mediów działająca w obszarach: Internet, Prasa, TV i Radio o obrotach rocznych na poziomie 250 mln PLN i wielkości zatrudnienia 600 osób. Odniesione sukcesy związane były z: wzrostem przychodów, wdrożeniem nowych rozwiązań operacyjnych, wzrost świadomości klientów na temat marki.

zarządzanie marketingiem:
◾ optymalizacja działań marketingowych – utrzymanie pozycji lidera na rynku,
◾ adaptacja komunikatów, projektów i procedur marketingowych do warunków rynku,
◾ szkolenie działów marketingu, TV i radiowych z zakresu reklamy internetowej,
◾ współtworzenie konferencji dla klientów (edukacja, zapoznanie z ofertą).

zarządzanie operacyjne:
◾ współtworzenie strategii rozwoju – pozyskanie nowych rynków, partnerów B2B,
◾ zarządzanie biznesem – wdrożenie nowych kanałów przychodu, zwiększenie inventory.
◾ wdrażanie nowych pomysłów (serwisy, procesy, adaptacja trendów rynkowych),

zarządzanie sprzedażą:
◾ prowadzenie zespołów – sprzedaż (150 osób na terenie całego kraju),
◾ realizacja targetów oraz planów budżetowych na poziomie kilku mln zł,
◾ rozwój produktów – dopasowanie kanałów sprzedaży, zmiana rozliczeń, tworzenie pakietów,
◾ wdrożenie i optymalizacja nowych systemów automatycznej sprzedaży,
◾ współpraca z reklamodawcami, zarządzanie relacjami, finalizacja umów
Grupa e-budownictwo.pl Sp. z o.o.
Dyrektor Zarządzający, Dyrektor ds. rozwoju i sprzedaży
Grupa mediowa, właściciel serwisów o tematyce wnętrzarskiej i budowlanej o rocznych obrotach. Odniesione sukcesy związane były z: zwiększeniem przychodów, wzrostem sprzedaży i korzystną sprzedażą spółki.

zarządzanie sprzedażą:
◾ stworzenie polityki cenowej i rabatowej oraz wytycznych dotyczących content marketingu,
◾ budowanie strategii promocji i rozwoju marki, przygotowanie i realizacja budżetu projektów,
◾ wdrożenie procedur obsługi klienta – schematy ofert, raportów, negocjacji i rozmów,
◾ zarządzanie zespołem 20 osób – sprzedaż, redakcja, zaplecze techniczne (wiek od 25 do 40 lat),
◾ optymalizacja kampanii – poprawa wskaźników skuteczności promocji,
◾ rozbudowa produktu – nowe serwisy internetowe, rozszerzenie grupy docelowej,
◾ pozyskanie nowych klientów – spotkania i negocjacje B2B, eventy edukacyjne, targi,
◾ wdrożenie sytemu motywacyjnego dla handlowców i pracowników operacyjnych,
◾ współpraca z partnerami zewnętrznymi (sprzedaż pow. reklamowej serwisów).
Dom Mediowy Intermedia
Dyrektor Zarządzający odział Warszawa
Dom mediowy, specjalizujący się w reklamie telewizyjnej i radiowej o rocznych obrotach na poziomie 10 mln PLN. Największy sukces związany był z zwrotem całej inwestycji w ciągu pół roku.

zarządzanie sprzedażą:
◾ zbudowanie od podstaw całego oddziału wraz z kluczowymi procesami takimi jak sprzedaż,
◾ stworzenie polityki cenowej i rabatowej oraz wytycznych dotyczących content marketingu,
◾ stworzenie strategii rozwoju firmy – oferta, kanały sprzedaży, marketing, promocja,
◾ zarządzanie budżetem projektowym, przychodowym i kosztowym – realizacja, kontrola,
◾ zarządzanie oddziałem oraz zespołem 20 osób (sprzedaż, administracja, grafika),
◾ współtworzenie ofert handlowych, pozyskiwanie kluczowych klientów, negocjacje z dostawcami.
Internet Group S.A.
Dyrektor Operacyjny, Dyrektor Departamentu Internet
Największy broker reklamy internetowej, prasowej i radiowe. Odniesione sukcesy związane były z: poprawą komunikacji wewnętrznej, wdrożeniem systemów i nowych rozwiązań operacyjnych, wzrostem marży.

zarządzanie marketingiem:
◾ współpraca z domami mediowymi i agencjami – negocjowanie warunków współpracy,
◾ współpraca z dostawcami reklamy (portale www, sieci reklamowe, witryny bezpośrednie),
◾ zarządzanie budżetem przychodowym i kosztowym,
◾ realizacja planu przychodowego i kosztowego – silna orientacja na wzrost marży,
◾ zarządzanie zespołem 50 osób – wprowadzenie nowej struktury i sposobu pracy,
◾ wdrożenie nowych produktów (pakiety lub ich hybrydy) wraz z witrynami.

Edukacja

Logo
Executive MBA, MBA
SGH Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Inżynieria Środowiska - Zarządzanie i Informacja, magisterskie
Politechnika Warszawska

Specjalizacje

Budownictwo
Inne
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marketingiem

Grupy

6 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Ad Fanatics
Ad Fanatics
Miłośnicy reklamy
ADITnetwork
ADITnetwork
Dobre dochody dzięki systemom online.
AdSocial
AdSocial
Jesteśmy wchodzącą na rynek agencją reklamową działającą w social media. Stawiamy na dokładną analizę potrzeb klienta i korzystanie z pełnego spektrum istniejących w sieci społeczności. Naszą si
AFTER WORK
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
Asfalt
Asfalt
Grupa podaje newsy i gości dyskusje na tematy motoryzacyjne.
b2b HURT Sprzedam
b2b HURT Sprzedam
Ogloszenia firm sprzedajacych hurtowo. Dla kupujacych Hurtem: www.goldenline.pl/forum/kupie-towar-w-ilosciach... Nie ma miejsca dla ogloszen drobnych.
Bazy Danych B2B B2C
Bazy Danych B2B B2C
Bazy Danych B2B oraz B2C uwzględniające indywidualne zapotrzebowanie każdego Zainteresowanego
BIZNES  współpraca i partnerzy
BIZNES współpraca i partnerzy
Otwarta grupa dla przedsiębiorców poszukujących partnerów biznesowych, współpracowników, pomysłów.
BS STUDIO HOSTESS
BS STUDIO HOSTESS
AGENCJA HOSTESS 694558801 511 930 288 BSSTUDIO@WP.PL USLUGI : MODELKI HOSTESSY TANCERKI STATYSCI FIRE SHOW
Budownictwo w internecie
Budownictwo w internecie
Budownictwo w Internecie - czyli jak skutecznie korzystać z Internetu, jako narzędzia pozyskiwania klientów oraz komunikacji z nimi w oparciu o branżowe serwisy internetowe.