Umiejętności
Obsługa klienta
Digital Marketing
E-mail marketing
Marketing
Project Management
Social Media
Zarządzanie zespołem
Reklama
Strategia marketingowa
Obsługa klienta
Zarządzanie
E-mail marketing
Zarządzanie Sprzedażą
Marketing Mobilny
Reklama Online
Reklama Interaktywna
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Zarządzający (Interim)
Apetete.pl
Startup w branży e-commerce. Odniesione sukcesy związane były z: zwiększeniem liczby klientów i przychodów, skrócenie czasu obsługi klienta, wdrożenie nowych systemów i projektów
zarządzanie sprzedażą i marketingiem
◾ asortyment – pozyskanie nowych partnerów, negocjowanie stawek, wdrożenie produktów,
◾ optymalizacja strony www – sklep, layout, wdrożenie UX, SEO, nowe funkcjonalności,
◾ koszty – nowe procedury logistyczne i polityka magazynowania, negocjacja zniżek u dostawców,
◾ targety – nadzór nad realizacją celów sprzedażowych i marketingowych,
◾ wizerunek – planowanie kampanii marketingowych (content, social media, offline).
zarządzanie operacyjne:
◾ wdrożenie systemu łączącego system księgowy, rozliczeniowy, fakturowy,
◾ budowa i wdrożenie systemu motywacyjnego opartego o KPI i cele krótko i długo terminowe,
◾ zarządzanie działami: obsługi klienta, marketingu, księgowości, analiz, sprzedaży i redakcji,
◾ bezpośrednie zarządzanie 15-osbowym zespołem (przedział wiekowy 25-40 lat).
zarządzanie sprzedażą i marketingiem
◾ asortyment – pozyskanie nowych partnerów, negocjowanie stawek, wdrożenie produktów,
◾ optymalizacja strony www – sklep, layout, wdrożenie UX, SEO, nowe funkcjonalności,
◾ koszty – nowe procedury logistyczne i polityka magazynowania, negocjacja zniżek u dostawców,
◾ targety – nadzór nad realizacją celów sprzedażowych i marketingowych,
◾ wizerunek – planowanie kampanii marketingowych (content, social media, offline).
zarządzanie operacyjne:
◾ wdrożenie systemu łączącego system księgowy, rozliczeniowy, fakturowy,
◾ budowa i wdrożenie systemu motywacyjnego opartego o KPI i cele krótko i długo terminowe,
◾ zarządzanie działami: obsługi klienta, marketingu, księgowości, analiz, sprzedaży i redakcji,
◾ bezpośrednie zarządzanie 15-osbowym zespołem (przedział wiekowy 25-40 lat).
Dyrektor ds. Rozwoju i Marketingu Interim
(Startup z branży nowych technologii Big Data i e-commerce o zasięgu międzynarodowym - Polska, Europa, Brazylia.
zarządzanie sprzedażą:
◾ współtworzenie strategii rozwoju firmy – sprzedaż, marketing, zarządzanie operacyjne,
◾ monetyzacja projektów, maksymalizacja sprzedaży oraz osiąganych zysków,
◾ wdrożenie platformy DMP - zbieranie danych o klientach i ich dokładna analiza,
◾ zaprojektowanie, wdrożenie i promocja sklepu e-commerce w roli project managera,
◾ zbudowanie od podstaw działu sprzedaży i obsługi klientów na rynku polskim i za granicą,
◾ zarządzanie zespołami: sprzedaż (6 osób), IT (15 osób), marketing (2 osoby), w Brazylii (4 osoby).
zarządzanie sprzedażą:
◾ współtworzenie strategii rozwoju firmy – sprzedaż, marketing, zarządzanie operacyjne,
◾ monetyzacja projektów, maksymalizacja sprzedaży oraz osiąganych zysków,
◾ wdrożenie platformy DMP - zbieranie danych o klientach i ich dokładna analiza,
◾ zaprojektowanie, wdrożenie i promocja sklepu e-commerce w roli project managera,
◾ zbudowanie od podstaw działu sprzedaży i obsługi klientów na rynku polskim i za granicą,
◾ zarządzanie zespołami: sprzedaż (6 osób), IT (15 osób), marketing (2 osoby), w Brazylii (4 osoby).
Dyrektor ds. Rozwoju, Dyrektor Operacyjny
Największa polska grupa mediów działająca w obszarach: Internet, Prasa, TV i Radio o obrotach rocznych na poziomie 250 mln PLN i wielkości zatrudnienia 600 osób. Odniesione sukcesy związane były z: wzrostem przychodów, wdrożeniem nowych rozwiązań operacyjnych, wzrost świadomości klientów na temat marki.
zarządzanie marketingiem:
◾ optymalizacja działań marketingowych – utrzymanie pozycji lidera na rynku,
◾ adaptacja komunikatów, projektów i procedur marketingowych do warunków rynku,
◾ szkolenie działów marketingu, TV i radiowych z zakresu reklamy internetowej,
◾ współtworzenie konferencji dla klientów (edukacja, zapoznanie z ofertą).
zarządzanie operacyjne:
◾ współtworzenie strategii rozwoju – pozyskanie nowych rynków, partnerów B2B,
◾ zarządzanie biznesem – wdrożenie nowych kanałów przychodu, zwiększenie inventory.
◾ wdrażanie nowych pomysłów (serwisy, procesy, adaptacja trendów rynkowych),
zarządzanie sprzedażą:
◾ prowadzenie zespołów – sprzedaż (150 osób na terenie całego kraju),
◾ realizacja targetów oraz planów budżetowych na poziomie kilku mln zł,
◾ rozwój produktów – dopasowanie kanałów sprzedaży, zmiana rozliczeń, tworzenie pakietów,
◾ wdrożenie i optymalizacja nowych systemów automatycznej sprzedaży,
◾ współpraca z reklamodawcami, zarządzanie relacjami, finalizacja umów
zarządzanie marketingiem:
◾ optymalizacja działań marketingowych – utrzymanie pozycji lidera na rynku,
◾ adaptacja komunikatów, projektów i procedur marketingowych do warunków rynku,
◾ szkolenie działów marketingu, TV i radiowych z zakresu reklamy internetowej,
◾ współtworzenie konferencji dla klientów (edukacja, zapoznanie z ofertą).
zarządzanie operacyjne:
◾ współtworzenie strategii rozwoju – pozyskanie nowych rynków, partnerów B2B,
◾ zarządzanie biznesem – wdrożenie nowych kanałów przychodu, zwiększenie inventory.
◾ wdrażanie nowych pomysłów (serwisy, procesy, adaptacja trendów rynkowych),
zarządzanie sprzedażą:
◾ prowadzenie zespołów – sprzedaż (150 osób na terenie całego kraju),
◾ realizacja targetów oraz planów budżetowych na poziomie kilku mln zł,
◾ rozwój produktów – dopasowanie kanałów sprzedaży, zmiana rozliczeń, tworzenie pakietów,
◾ wdrożenie i optymalizacja nowych systemów automatycznej sprzedaży,
◾ współpraca z reklamodawcami, zarządzanie relacjami, finalizacja umów
Dyrektor Zarządzający, Dyrektor ds. rozwoju i sprzedaży
Grupa mediowa, właściciel serwisów o tematyce wnętrzarskiej i budowlanej o rocznych obrotach. Odniesione sukcesy związane były z: zwiększeniem przychodów, wzrostem sprzedaży i korzystną sprzedażą spółki.
zarządzanie sprzedażą:
◾ stworzenie polityki cenowej i rabatowej oraz wytycznych dotyczących content marketingu,
◾ budowanie strategii promocji i rozwoju marki, przygotowanie i realizacja budżetu projektów,
◾ wdrożenie procedur obsługi klienta – schematy ofert, raportów, negocjacji i rozmów,
◾ zarządzanie zespołem 20 osób – sprzedaż, redakcja, zaplecze techniczne (wiek od 25 do 40 lat),
◾ optymalizacja kampanii – poprawa wskaźników skuteczności promocji,
◾ rozbudowa produktu – nowe serwisy internetowe, rozszerzenie grupy docelowej,
◾ pozyskanie nowych klientów – spotkania i negocjacje B2B, eventy edukacyjne, targi,
◾ wdrożenie sytemu motywacyjnego dla handlowców i pracowników operacyjnych,
◾ współpraca z partnerami zewnętrznymi (sprzedaż pow. reklamowej serwisów).
zarządzanie sprzedażą:
◾ stworzenie polityki cenowej i rabatowej oraz wytycznych dotyczących content marketingu,
◾ budowanie strategii promocji i rozwoju marki, przygotowanie i realizacja budżetu projektów,
◾ wdrożenie procedur obsługi klienta – schematy ofert, raportów, negocjacji i rozmów,
◾ zarządzanie zespołem 20 osób – sprzedaż, redakcja, zaplecze techniczne (wiek od 25 do 40 lat),
◾ optymalizacja kampanii – poprawa wskaźników skuteczności promocji,
◾ rozbudowa produktu – nowe serwisy internetowe, rozszerzenie grupy docelowej,
◾ pozyskanie nowych klientów – spotkania i negocjacje B2B, eventy edukacyjne, targi,
◾ wdrożenie sytemu motywacyjnego dla handlowców i pracowników operacyjnych,
◾ współpraca z partnerami zewnętrznymi (sprzedaż pow. reklamowej serwisów).
Dyrektor Zarządzający odział Warszawa
Dom mediowy, specjalizujący się w reklamie telewizyjnej i radiowej o rocznych obrotach na poziomie 10 mln PLN. Największy sukces związany był z zwrotem całej inwestycji w ciągu pół roku.
zarządzanie sprzedażą:
◾ zbudowanie od podstaw całego oddziału wraz z kluczowymi procesami takimi jak sprzedaż,
◾ stworzenie polityki cenowej i rabatowej oraz wytycznych dotyczących content marketingu,
◾ stworzenie strategii rozwoju firmy – oferta, kanały sprzedaży, marketing, promocja,
◾ zarządzanie budżetem projektowym, przychodowym i kosztowym – realizacja, kontrola,
◾ zarządzanie oddziałem oraz zespołem 20 osób (sprzedaż, administracja, grafika),
◾ współtworzenie ofert handlowych, pozyskiwanie kluczowych klientów, negocjacje z dostawcami.
zarządzanie sprzedażą:
◾ zbudowanie od podstaw całego oddziału wraz z kluczowymi procesami takimi jak sprzedaż,
◾ stworzenie polityki cenowej i rabatowej oraz wytycznych dotyczących content marketingu,
◾ stworzenie strategii rozwoju firmy – oferta, kanały sprzedaży, marketing, promocja,
◾ zarządzanie budżetem projektowym, przychodowym i kosztowym – realizacja, kontrola,
◾ zarządzanie oddziałem oraz zespołem 20 osób (sprzedaż, administracja, grafika),
◾ współtworzenie ofert handlowych, pozyskiwanie kluczowych klientów, negocjacje z dostawcami.
Dyrektor Operacyjny, Dyrektor Departamentu Internet
Największy broker reklamy internetowej, prasowej i radiowe. Odniesione sukcesy związane były z: poprawą komunikacji wewnętrznej, wdrożeniem systemów i nowych rozwiązań operacyjnych, wzrostem marży.
zarządzanie marketingiem:
◾ współpraca z domami mediowymi i agencjami – negocjowanie warunków współpracy,
◾ współpraca z dostawcami reklamy (portale www, sieci reklamowe, witryny bezpośrednie),
◾ zarządzanie budżetem przychodowym i kosztowym,
◾ realizacja planu przychodowego i kosztowego – silna orientacja na wzrost marży,
◾ zarządzanie zespołem 50 osób – wprowadzenie nowej struktury i sposobu pracy,
◾ wdrożenie nowych produktów (pakiety lub ich hybrydy) wraz z witrynami.
zarządzanie marketingiem:
◾ współpraca z domami mediowymi i agencjami – negocjowanie warunków współpracy,
◾ współpraca z dostawcami reklamy (portale www, sieci reklamowe, witryny bezpośrednie),
◾ zarządzanie budżetem przychodowym i kosztowym,
◾ realizacja planu przychodowego i kosztowego – silna orientacja na wzrost marży,
◾ zarządzanie zespołem 50 osób – wprowadzenie nowej struktury i sposobu pracy,
◾ wdrożenie nowych produktów (pakiety lub ich hybrydy) wraz z witrynami.
Edukacja
Specjalizacje
Budownictwo
Inne
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
AdSocial
Jesteśmy wchodzącą na rynek agencją reklamową działającą w social media.
Stawiamy na dokładną analizę potrzeb klienta i korzystanie z pełnego spektrum istniejących w sieci społeczności.
Naszą si
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
b2b HURT Sprzedam
Ogloszenia firm sprzedajacych hurtowo. Dla kupujacych Hurtem: www.goldenline.pl/forum/kupie-towar-w-ilosciach...
Nie ma miejsca dla ogloszen drobnych.
Bazy Danych B2B B2C
Bazy Danych B2B oraz B2C uwzględniające indywidualne zapotrzebowanie każdego Zainteresowanego
BIZNES współpraca i partnerzy
Otwarta grupa dla przedsiębiorców poszukujących partnerów biznesowych, współpracowników, pomysłów.
BS STUDIO HOSTESS
AGENCJA HOSTESS 694558801 511 930 288 BSSTUDIO@WP.PL
USLUGI :
MODELKI
HOSTESSY
TANCERKI
STATYSCI
FIRE SHOW
Budownictwo w internecie
Budownictwo w Internecie - czyli jak skutecznie korzystać z Internetu, jako narzędzia pozyskiwania klientów oraz komunikacji z nimi w oparciu o branżowe serwisy internetowe.