Remigiusz Kłoszewski

Starszy Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży, Foton Technik Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Google Docs Merchandising Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word Microsoft PowerPoint Umiejętności interpersonalne Logistyka Obsługa klienta Obsługa komputera i urządzeń biurowych Obsługa CRM Umiejętność kierowania zespołem i koordynacji prac Relacje z klietami praca w zespole, samodzielność, kreatywność, Bitrix wywiady telefoniczne

Języki

angielski
biegły
rosyjski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
B2B Sales Support Specialist
Edison Energia Sp. Z o.o.
- udział przy budowie Działu Wsparcia Sprzedaży fotowoltaiki dla sektora B2B
- pozyskiwanie klientów z sektora B2B
- pomoc przy przygotowaniu kampanii leadowych
- zarządzanie kampaniami leadowymi
- obsługa logistyczna sieci sprzedaży B2B
- zarządzanie bazami klientów
- opracowywanie skryptów
- raportowanie postępów i wyników do Managera sprzedaży B2B
Logo
Quality coordinator
Edison Energia Sp. Z o.o.
- zainicjowanie i wdrożenie działań związanych z kontrolą pracy sieci własnej sprzedaży
- bieżąca kontrola i nadzór nad pracą sieci własnej sprzedaży
- weryfikacja i ocena pracy sieci własnej sprzedaży
- badania jakości usług, przeprowadzane wśród klientów Spółki
- analizowanie i raportowanie wyników kontroli do Dyrektora sieci oraz Zarządu Spółki
- weryfikacja i ocena pracy konsultantów telefonicznych
foton technik
Deputy Team Leader
- wsparcie w zarządzaniu zespołem konsultantów
- zarządzanie zespołem konsultantów podczas nieobecności koordynatora
- udział w rozmowach rekrutacyjnych
- przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych
- szkolenia starszych i nowych konsultantów
- wsparcie merytoryczne zespołu w zakresie fotowoltaiki
foton technik
Senior Sales Support Specialist
- pozyskiwanie klientów B2B oraz B2C
- obsługa i opieka nad klientami (weryfikacja i wstępna kalkulacja)
- utrzymywanie relacji z klientami (mail, telefon, wysyłka materiałów)
- raportowanie rozmaitych obszarów pracy
- organizacja konferencji biznesowych
- organizacja pracy oraz koordynacja logistyki spotkań przedstawicieli terenowych
- szkolenia nowych pracowników (opracowywanie skryptów, odsłuchy, techniki sprzedażowe, motywacja)
Godan Serwis Sp. z o.o.
Merchandiser
- obsługa klienta na dziale przemysłowym hipermarketu sieci Carrefour
- dbanie o ekspozycję towaru
- obsługa techniczna
- doradztwo techniczne
Logo
AGENT OCHRONY
Biuro Usług Detektywistycznych i Ochrony Bodyguard
- ochrona mienia hipermarketu sieci Tesco
- obsługa systemu monitoringu
- patrolowanie terenu sklepu
- nadzór nad dostawami towaru
- raportowanie
- inwentaryzacja "towarów wrażliwych"

Szkolenia i kursy

Akademia Konsultanta Styczeń 2020 - Robert Bryk Certyfikowany Trener Biznesu
Auditor wewnętrzny systemu zarządzania jakością wg ISO 9001:2015 - Numer kursu eAWeSZJ/20/05/155

Edukacja

Logo
logistyka, licencjackie
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Logo
logistyka, inżynierskie
Wojskowa Akademia Techniczna w Warszawie

Specjalizacje

Obsługa klienta
Energia

Zainteresowania

muzyka, kino, sport, motoryzacja, technologia, historia

Inne

https://www.facebook.com/pamietnikkinomana/

Grupy

sggw
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.