Remigiusz Franek

Customer Care Business Development Manager
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Orange Customer Service Sp. z o.o.
Dyrektor Departamentu Zarządzania Segmentami i Kanałami Kontaktu
- Budowa i rozwój strategii obsługowej dla segmentów i subsegmentów klientów biznesowych, opracowywanie standardów obsługi dla Orange oraz Telekomunikacji Polskiej
- Analiza rynku, benchmark, poszukiwanie najlepszych praktyk w obszarze zarządzania segmentami i kanałami kontaktów
- Zarządzanie budżetem OPEX oraz odpowiedzialność za optymalizację kosztów obsługi B2B
- Zarządzanie strategią channel mix w celu optymalizacji kosztów. Rozwój kanałów self-service dla segmentów B2B
Orange Polska S.A.
Dyrektor ds Rozwoju Obsługi Klientów Biznesowych
Orange Polska S.A.
Kierownik Wydziału Strategii Obsługi Posprzedażnej Klientów Biznesowych
Tworzenie średnio i długoterminowej strategii obsługi posprzedażnej klientów biznesowych ... to właściwie mówi wszystko ale aby określić właściwie zakres moich prac i nie mówić tylko o tym że jest to maksymalizacja przychodów i minimalizacja kosztów obsługi to napiszę tylko krótko moje kluczowe obszary:
- LUDZIE
- LUDZIE
- LUDZIE :) ... (może to śmieszne ale bardzo prawdziwe i czym szybciej firma, która w dużym stopniu opiera się na Customer Care to zrozumie tym lepiej dla niej). Ludzie czyli innowacje, motywacja ... właściwy dobór .. rozwój .. etc. i wbrew pozorom to nie tylko HR :)

Reszta obszarów wspomagających to narzędzia i analiza zachowań klientów ... ale to dodatki które uzupełniają powyższe.
Orange Polska S.A.
Project Manager, Business Architect
- Przygotowanie założeń biznesowych dla strategii w obszarze sprzedaży i obsługi posprzedażnej klienta
- Zarządzanie strategią rozwoju systemów informatycznych wspierających obsługę klienta dla Dywizji Obsługa i Sprzedaż
- Weryfikacja i akceptacja strategii technologicznych w domenach IT
- Zarządzanie portfelem projektów CAPEX'owych dla obszaru sprzedaży i obsługi klienta w TP
Orange Polska S.A.
CRM Stream Leader
- Zarządzanie zakresami dla zmian w środowisku zintegrowanym CRM
- Zarządzanie zespołem odpowiedzialnego za przygotowanie wymagań dla zmian w środowisku zintegrowanym CRM
- Zarządzanie projektami związanymi z optymalizacją procesów oraz funkcjonalności w środowisku zintegrowanym CRM
Hogart Business Applications
Konsultant
- Przygotowanie analiz biznesowych pod kątem wdrożenia narzędzi CRM
- Dostowanie narzędzi informatycznych (Siebel) do potrzeb klientów
- Przygotowanie i prowadzenie testów oprogramowania
- Prowadzenie szkoleń dla końcowych użytkowników

Szkolenia i kursy

Wybrany do Top Talent Pool w Telekomunikacji Polskiej.

Certyfikaty:
Master’s in Project Management - ESI and George Washington University
Siebel Certified Consultant since 2001

Customer Strategy:
- Academy of Service Excellence - Customer Loyalty Leadership Master Class by Chris Daffy

Softskills trainings:
- Franklin&Covey – 7 habits of Efficient Managers
- House of Skills – Business Negotations
- House of Skills – Efficient Manager Programm
- ACT – Extending Team work Capablities
- Innovatica – Blue Ocean Strategy

Rational Unified Process:
- IBM - Essential of the Rational Unified Process
- IBM - Mastering Requirements Management with Use Cases
- IBM - Implementing Rational Unified Process
- IBM - Managing the interaction Process

Project Management (PMP) courses:
- PMI - Foundations of Project Management
- PMI - Scheduling and Cost Control in Project Management
- PMI - Risk Management in Project Management
- PMI – Programm Management
- PMI – Leadership in Project Management
- PMI – Quality in Project Management
- PMI - Requirements Management in Project Management
- PMI - Application of Project Management

Business Games:
- BGF Business Game Training Program

Edukacja

Logo
Master's in Project Management, studia podyplomowe
George Washington University - School of business and Public Management
Logo
Zarządzanie i Marketing II, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Zainteresowania

Siatkówka i jeszcze mnóstwo innych (zdecydowanie mam za mało czasu aby je wszystkie kultywować :)

Grupy

205 wszystkich wypowiedzi
18 plusów
Akcjonariusz & Inwestor
Akcjonariusz & Inwestor
Grupa dla akcjonariuszy, inwestorów, CFO, praktyków i pasjonatów, osób dla których istotne jest kreowanie wartości dla właścicieli/akcjonariuszy
Asystentki
Asystentki
Asystentki, biurwy, sekretarki - łączcie się :)
BPMN - grupa sympatyków
BPMN - grupa sympatyków
Miejsce do wymiany informacji na temat tej notacji i jej zastosowań.
Business Consulting
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Business IT
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
CMS
CMS
Grupa zrzeszająca związanych z CMSami
Creative & Innovative
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne. A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
CRM
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;] Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
Deutsche Bank PBC S.A.
Deutsche Bank PBC S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Deutsche Bank PBC S.A. oraz grupą kapitałową Deutsche. http://www.deutsche-bank-pbc.pl/
eXperci.pl
eXperci.pl
Jesteś specjalistą w jakiejś dziedzinie, chcesz podzielić się wiedzą, doświadczeniem, pogladami,sądami, ocenami to www.experci.pl jest idealnym miejscem dla Ciebie.
Filmowy Pościg Lata
Filmowy Pościg Lata
Filmowy pościg lata Cinema City to wakacyjny super konkurs dla kinomaniaków zainteresowanych wspaniałą rozrywką i atrakcyjnymi nagrodami. Dla członków naszej grupy przewidziane dodatkowe nagrody!