Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Departamentu Zarządzania Segmentami i Kanałami Kontaktu
- Budowa i rozwój strategii obsługowej dla segmentów i subsegmentów klientów biznesowych, opracowywanie standardów obsługi dla Orange oraz Telekomunikacji Polskiej
- Analiza rynku, benchmark, poszukiwanie najlepszych praktyk w obszarze zarządzania segmentami i kanałami kontaktów
- Zarządzanie budżetem OPEX oraz odpowiedzialność za optymalizację kosztów obsługi B2B
- Zarządzanie strategią channel mix w celu optymalizacji kosztów. Rozwój kanałów self-service dla segmentów B2B
- Analiza rynku, benchmark, poszukiwanie najlepszych praktyk w obszarze zarządzania segmentami i kanałami kontaktów
- Zarządzanie budżetem OPEX oraz odpowiedzialność za optymalizację kosztów obsługi B2B
- Zarządzanie strategią channel mix w celu optymalizacji kosztów. Rozwój kanałów self-service dla segmentów B2B
Kierownik Wydziału Strategii Obsługi Posprzedażnej Klientów Biznesowych
Tworzenie średnio i długoterminowej strategii obsługi posprzedażnej klientów biznesowych ... to właściwie mówi wszystko ale aby określić właściwie zakres moich prac i nie mówić tylko o tym że jest to maksymalizacja przychodów i minimalizacja kosztów obsługi to napiszę tylko krótko moje kluczowe obszary:
- LUDZIE
- LUDZIE
- LUDZIE :) ... (może to śmieszne ale bardzo prawdziwe i czym szybciej firma, która w dużym stopniu opiera się na Customer Care to zrozumie tym lepiej dla niej). Ludzie czyli innowacje, motywacja ... właściwy dobór .. rozwój .. etc. i wbrew pozorom to nie tylko HR :)
Reszta obszarów wspomagających to narzędzia i analiza zachowań klientów ... ale to dodatki które uzupełniają powyższe.
- LUDZIE
- LUDZIE
- LUDZIE :) ... (może to śmieszne ale bardzo prawdziwe i czym szybciej firma, która w dużym stopniu opiera się na Customer Care to zrozumie tym lepiej dla niej). Ludzie czyli innowacje, motywacja ... właściwy dobór .. rozwój .. etc. i wbrew pozorom to nie tylko HR :)
Reszta obszarów wspomagających to narzędzia i analiza zachowań klientów ... ale to dodatki które uzupełniają powyższe.
Project Manager, Business Architect
- Przygotowanie założeń biznesowych dla strategii w obszarze sprzedaży i obsługi posprzedażnej klienta
- Zarządzanie strategią rozwoju systemów informatycznych wspierających obsługę klienta dla Dywizji Obsługa i Sprzedaż
- Weryfikacja i akceptacja strategii technologicznych w domenach IT
- Zarządzanie portfelem projektów CAPEX'owych dla obszaru sprzedaży i obsługi klienta w TP
- Zarządzanie strategią rozwoju systemów informatycznych wspierających obsługę klienta dla Dywizji Obsługa i Sprzedaż
- Weryfikacja i akceptacja strategii technologicznych w domenach IT
- Zarządzanie portfelem projektów CAPEX'owych dla obszaru sprzedaży i obsługi klienta w TP
Szkolenia i kursy
Wybrany do Top Talent Pool w Telekomunikacji Polskiej.
Certyfikaty:
Master’s in Project Management - ESI and George Washington University
Siebel Certified Consultant since 2001
Customer Strategy:
- Academy of Service Excellence - Customer Loyalty Leadership Master Class by Chris Daffy
Softskills trainings:
- Franklin&Covey – 7 habits of Efficient Managers
- House of Skills – Business Negotations
- House of Skills – Efficient Manager Programm
- ACT – Extending Team work Capablities
- Innovatica – Blue Ocean Strategy
Rational Unified Process:
- IBM - Essential of the Rational Unified Process
- IBM - Mastering Requirements Management with Use Cases
- IBM - Implementing Rational Unified Process
- IBM - Managing the interaction Process
Project Management (PMP) courses:
- PMI - Foundations of Project Management
- PMI - Scheduling and Cost Control in Project Management
- PMI - Risk Management in Project Management
- PMI – Programm Management
- PMI – Leadership in Project Management
- PMI – Quality in Project Management
- PMI - Requirements Management in Project Management
- PMI - Application of Project Management
Business Games:
- BGF Business Game Training Program
Certyfikaty:
Master’s in Project Management - ESI and George Washington University
Siebel Certified Consultant since 2001
Customer Strategy:
- Academy of Service Excellence - Customer Loyalty Leadership Master Class by Chris Daffy
Softskills trainings:
- Franklin&Covey – 7 habits of Efficient Managers
- House of Skills – Business Negotations
- House of Skills – Efficient Manager Programm
- ACT – Extending Team work Capablities
- Innovatica – Blue Ocean Strategy
Rational Unified Process:
- IBM - Essential of the Rational Unified Process
- IBM - Mastering Requirements Management with Use Cases
- IBM - Implementing Rational Unified Process
- IBM - Managing the interaction Process
Project Management (PMP) courses:
- PMI - Foundations of Project Management
- PMI - Scheduling and Cost Control in Project Management
- PMI - Risk Management in Project Management
- PMI – Programm Management
- PMI – Leadership in Project Management
- PMI – Quality in Project Management
- PMI - Requirements Management in Project Management
- PMI - Application of Project Management
Business Games:
- BGF Business Game Training Program
Edukacja
Zainteresowania
Siatkówka i jeszcze mnóstwo innych (zdecydowanie mam za mało czasu aby je wszystkie kultywować :)
Grupy
Akcjonariusz & Inwestor
Grupa dla akcjonariuszy, inwestorów, CFO, praktyków i pasjonatów, osób dla których istotne jest kreowanie wartości dla właścicieli/akcjonariuszy
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne.
A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;]
Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
Deutsche Bank PBC S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Deutsche Bank PBC S.A. oraz grupą kapitałową Deutsche.
http://www.deutsche-bank-pbc.pl/
eXperci.pl
Jesteś specjalistą w jakiejś dziedzinie, chcesz podzielić się wiedzą, doświadczeniem, pogladami,sądami, ocenami to www.experci.pl jest idealnym miejscem dla Ciebie.
Filmowy Pościg Lata
Filmowy pościg lata Cinema City to wakacyjny super konkurs dla kinomaniaków zainteresowanych wspaniałą rozrywką i atrakcyjnymi nagrodami. Dla członków naszej grupy przewidziane dodatkowe nagrody!