Umiejętności
Corporate Finance
E-commerce
zarządzanie talentami
Sprawozdawczość finansowa
Prognozowanie
kampanie display
Reklama SEM
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Szkoleń
Sine Qua Non TS Centrum Telemarketingu Sp z o.o. Partner sieci Orange
1. Zarządzanie zespołem trenerów wewnętrznych.
2. Organizacja pracy działu.
3. Prowadzenie szkoleń (sprzedażowe, obsługowe, produktowe).
4. Szkolenia Menedżerskie.
5. Coaching.
6. Mentoring.
7. Utrzymanie odpowiedniego poziomu wiedzy u uczestników szkolenia.
8. Przygotowanie materiałów szkoleniowych.
9. Analizowanie bieżących i przyszłych potrzeb szkoleniowych.
10. Rekrutacja i selekcja pracowników.
2. Organizacja pracy działu.
3. Prowadzenie szkoleń (sprzedażowe, obsługowe, produktowe).
4. Szkolenia Menedżerskie.
5. Coaching.
6. Mentoring.
7. Utrzymanie odpowiedniego poziomu wiedzy u uczestników szkolenia.
8. Przygotowanie materiałów szkoleniowych.
9. Analizowanie bieżących i przyszłych potrzeb szkoleniowych.
10. Rekrutacja i selekcja pracowników.
Kierownik Działu Call Center
K.U.K Internationale Logistik + Handels GmbH Wrocław
1. Realizacja projektu Call Center dla 20 osób.
2. Organizacja zaplecza logistycznego, technicznego.
3. Bieżące sprawy kadrowe.
4. Organizacja pracy własnej i podległych pracowników.
5. Szkolenia pracowników (techniczne, obsługi klientów).
6. Rekrutacja i selekcja pracowników.
2. Organizacja zaplecza logistycznego, technicznego.
3. Bieżące sprawy kadrowe.
4. Organizacja pracy własnej i podległych pracowników.
5. Szkolenia pracowników (techniczne, obsługi klientów).
6. Rekrutacja i selekcja pracowników.
Kierownik Obsługi Klienta Indywidualnego
TP S.A Pion Obsługi Posprzedażowej Grupy TP - Katowice
1. Zarządzanie zespołem pracowników
2. Analiza wyników sprzedaży pracowników.
3. Sprawy kadrowe, administracyjne, logistyczne.
4. Motywowanie i rozwój.
5. Przestrzeganie procedur, procesów, realizacja celów.
6. Praca w zmiennych warunkach wymagających zdolności adaptacji do nowych zadań i wyzwań. 7. Koordynacja, zarządzanie oraz wdrożenie programu w zakresie rekrutacji, zatrudnienia. 8.Szkolenia pracowników: sprzedażowe, produktowe, obsługi klienta.
2. Analiza wyników sprzedaży pracowników.
3. Sprawy kadrowe, administracyjne, logistyczne.
4. Motywowanie i rozwój.
5. Przestrzeganie procedur, procesów, realizacja celów.
6. Praca w zmiennych warunkach wymagających zdolności adaptacji do nowych zadań i wyzwań. 7. Koordynacja, zarządzanie oraz wdrożenie programu w zakresie rekrutacji, zatrudnienia. 8.Szkolenia pracowników: sprzedażowe, produktowe, obsługi klienta.
Szkolenia i kursy
Certyfikat Trenera Orange Polska S.A
Certyfikat Sprzedaż Konsultacyjna
Certyfikat Marketing Internetowy
Certyfikat Międzynarodowe Studia Menedżerskie
Certyfikat Konsultanta d.s produktów finansowych Unit Linked Firmy Skandia S.A
Certyfikat Akademia Menedżera
Certyfikat Szkolenie Instruktorów CRM
Skuteczny Menedżer
Zarządzanie strategiczne
Zarządzanie kompetencjami
Podstawowe techniki i narzędzia w coachingu
Planowanie
Zarządzanie przez cele
Coaching
Motywowanie do efektywnej pracy
Rekrutacja pracowników
Customer Care University
Doctor Call - dla Menedżerów
Techniki Pracy Szkoleniowca/Instruktora
Zarządzanie Call Center
Telefoniczna Obsługa Trudnego Klienta
Umiejętności i zasady obsługi Klientów
Certyfikat Sprzedaż Konsultacyjna
Certyfikat Marketing Internetowy
Certyfikat Międzynarodowe Studia Menedżerskie
Certyfikat Konsultanta d.s produktów finansowych Unit Linked Firmy Skandia S.A
Certyfikat Akademia Menedżera
Certyfikat Szkolenie Instruktorów CRM
Skuteczny Menedżer
Zarządzanie strategiczne
Zarządzanie kompetencjami
Podstawowe techniki i narzędzia w coachingu
Planowanie
Zarządzanie przez cele
Coaching
Motywowanie do efektywnej pracy
Rekrutacja pracowników
Customer Care University
Doctor Call - dla Menedżerów
Techniki Pracy Szkoleniowca/Instruktora
Zarządzanie Call Center
Telefoniczna Obsługa Trudnego Klienta
Umiejętności i zasady obsługi Klientów
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Zainteresowania
• Giełda Papierów Wartościowych w Polsce
• Filmy science fiction
• Muzyka lata 80-te w Polsce
• Filmy science fiction
• Muzyka lata 80-te w Polsce
Organizacje
• Praca w Fundacji Orange przy realizacji akcji „Mikołaje” ( organizowanie zabaw, odwiedzin Mikołaja w szpitalach dziecięcych)
• Redaktor Biuletynu Nowoczesnej Kobiety dla pracowników TP S.A
• Redaktor Biuletynu Nowoczesnej Kobiety dla pracowników TP S.A
Inne
Wyróżnienia i nagrody
1. Za zaangażowanie w proces obsługi Klienta w TP S.A.
2. Za szczególny wkład pracy w przygotowanie i wdrożenie systemu CRM w TELEKOMUNIKACJI POLSKIEJ.
1. Za zaangażowanie w proces obsługi Klienta w TP S.A.
2. Za szczególny wkład pracy w przygotowanie i wdrożenie systemu CRM w TELEKOMUNIKACJI POLSKIEJ.
Grupy
CV Expert HR bez cenzury
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny
CVexpert.pl
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
Otwarte Fundusze Emerytalne
Wszystko co chcielibyście wiedzieć o Otwartych Funduszach Emerytalnych ale baliście się spytać.
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Szkolenie i Doradztwo
Szkolenia, Studia, Konferencje, Doradztwo i Marketing dla osób rozwijających swoją karierę szczególnie przez udział w programie ustawicznego profesjonalnego dokształcenia (CPE).
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.