Umiejętności
CRM
Microsoft Office
Negocjacje
Zarządzanie ludźmi
Prawo jazdy kategoria B.
profesjonalna obsługa klienta
medycyna estetyczna
Własna działalność gospodarcza
Pielęgnacja skóry
Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Właściciel
Atelier Ramona Urbańska
- Zarządzanie zespołem 7 osobowym oraz zasobami salonu,
- Tworzenie oraz realizacja planów sprzedażowych,
- Prowadzenie szkoleń specjalistycznych oraz biznesowych,
- Współpraca ze strategicznymi dostawcami i klientami,
- Planowanie strategii marketingowych dla salonu,
- Koordynacja prac administracyjnych oraz finansowych,
- Tworzenie oraz realizacja planów sprzedażowych,
- Prowadzenie szkoleń specjalistycznych oraz biznesowych,
- Współpraca ze strategicznymi dostawcami i klientami,
- Planowanie strategii marketingowych dla salonu,
- Koordynacja prac administracyjnych oraz finansowych,
Przedstawiciel Medyczny
- Specjalizacja urologia,
- Promuje na podległym terenie leki z grupy finasteryd (Zasterid)i tamsulozyny(Omsal) Ciprofloxacinum ( Ciporopol). W każdym miesiącu wykazuje progres nawiązanych relacji i co za tym idzie również sprzedaży,
- Realizuje ustalone przez firmę plany sprzedażowe,
- Poprzez organizację wyjazdów doktorów na międzynarodowe konferencję buduje wizerunek firmy
- Promuje na podległym terenie leki z grupy finasteryd (Zasterid)i tamsulozyny(Omsal) Ciprofloxacinum ( Ciporopol). W każdym miesiącu wykazuje progres nawiązanych relacji i co za tym idzie również sprzedaży,
- Realizuje ustalone przez firmę plany sprzedażowe,
- Poprzez organizację wyjazdów doktorów na międzynarodowe konferencję buduje wizerunek firmy
Przedstawiciel medyczny
- Wprowadziłam na nowy teren kolejny finasteryd - Ulgafen,
- Osiągnęłam Mktsh na poziomie 2,82 powyżej kraju,
- Duży teren w postaci 3 województw pozwolił mi odnaleźć mentorów wśród urologów
świadczących konsultacje oraz wspólnie organizowaliśmy szkolenia i warsztaty dla personelu
medycznego w szpitalach i izbach pielęgniarskich (Szpital specjalistyczny w Elblągu, Włocławek,
Słupsk) z atraumatycznego cewnikowania
- Wprowadziłam akcję „Gorące ceny” w aptekach szpitalnych, która pozwoliła w ramach budżetu
szpitala zakupić większą ilość leku
- Osiągnęłam Mktsh na poziomie 2,82 powyżej kraju,
- Duży teren w postaci 3 województw pozwolił mi odnaleźć mentorów wśród urologów
świadczących konsultacje oraz wspólnie organizowaliśmy szkolenia i warsztaty dla personelu
medycznego w szpitalach i izbach pielęgniarskich (Szpital specjalistyczny w Elblągu, Włocławek,
Słupsk) z atraumatycznego cewnikowania
- Wprowadziłam akcję „Gorące ceny” w aptekach szpitalnych, która pozwoliła w ramach budżetu
szpitala zakupić większą ilość leku
Przedstawiciel medyczny
Pharma Swiss
- Promowałam preparaty wśród lekarzy internistów , pediatrów
kardiologów, ortopedów, chirurgów,
- Odpowiedzialna byłam jako jedyna w zespole za sprzedaż w aptekach sieciowych na obszarze województwa pomorskiego
- Wraz z zespołem zorganizowaliśmy konferencję pt. „Bezdech w czasie snu” dla kardiologów w
Krynicy Morskie2008
kardiologów, ortopedów, chirurgów,
- Odpowiedzialna byłam jako jedyna w zespole za sprzedaż w aptekach sieciowych na obszarze województwa pomorskiego
- Wraz z zespołem zorganizowaliśmy konferencję pt. „Bezdech w czasie snu” dla kardiologów w
Krynicy Morskie2008
Kierownik Działu Kas i Obsługi Klienta
- Skuteczna polityka personalna wspomagająca zarządzanie personelem,
- Planowanie, rekrutacja, szkolenia, motywacja i kontrola
- Ciągła optymalizacja procesów pracy
- Poszukiwanie rezerw i oszczędności w zakresie kosztów związanych z gospodarką towarową, logistyką i administracją
- Analiza rynku oraz poziomu aktywności konkurencji
- Dbałości o dopasowanie asortymentu i jego właściwa, ekspozycja ukierunkowana maksymalizacją sprzedaży.
- Planowanie i nadzór nad działalnością operacyjną w celu sprostania oczekiwaniom klientów
- Planowanie, rekrutacja, szkolenia, motywacja i kontrola
- Ciągła optymalizacja procesów pracy
- Poszukiwanie rezerw i oszczędności w zakresie kosztów związanych z gospodarką towarową, logistyką i administracją
- Analiza rynku oraz poziomu aktywności konkurencji
- Dbałości o dopasowanie asortymentu i jego właściwa, ekspozycja ukierunkowana maksymalizacją sprzedaży.
- Planowanie i nadzór nad działalnością operacyjną w celu sprostania oczekiwaniom klientów
Szkolenia i kursy
+ Zarządzanie czasem
+ Autoprezentacja
+ Budowanie relacji z klientem
+ Profilowanie klienta/ Negocjacje
+ Autoprezentacja
+ Budowanie relacji z klientem
+ Profilowanie klienta/ Negocjacje
Specjalizacje
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
- swim -run
- triathlon,
- podróże "Globtroter",
- triathlon,
- podróże "Globtroter",