Rafał Zieliński
Kadra zarządzająca, Comitas Finanse
Katowice,
śląskie
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Wspólnik, Dyrektor Zarządzający
-zarządzanie i koordynacja organizacji działalności administracyjnej oraz finansowej firmy
-współtworzenie i nadzorowanie polityki firmy w zakresie marketingu
-dbanie o rozwój pracowników oraz ich zaangażowanie w osiągnięcie wysokiego poziomu obsługi klienta
-kreowanie polityki sprzedaży firmy
-aktywne uczestnictwo w procesie negocjacji warunków współpracy z głównymi klientami firmy
-monitorowanie rynku i działania konkurencji w celu rekomendowania zmian w usługach oraz działań firmy
-przygotowywanie technik oraz procedur windykacyjnych
-kooperacja z kancelariami prawnymi
-współtworzenie i nadzorowanie polityki firmy w zakresie marketingu
-dbanie o rozwój pracowników oraz ich zaangażowanie w osiągnięcie wysokiego poziomu obsługi klienta
-kreowanie polityki sprzedaży firmy
-aktywne uczestnictwo w procesie negocjacji warunków współpracy z głównymi klientami firmy
-monitorowanie rynku i działania konkurencji w celu rekomendowania zmian w usługach oraz działań firmy
-przygotowywanie technik oraz procedur windykacyjnych
-kooperacja z kancelariami prawnymi
Szkolenia i kursy
2011:
Seminarium pt. "Podstawy zarządzania" prowadzone przez prof.dr hab. Eugeniusza Otolińskiego
"Negocjacje w handlu zagranicznym"
2010:
"Dotacje z UE jako możliwość rozwoju firmy"
"Ofensywne techniki sprzedaży"
2009:
"Sprzedaż – techniki negocjacji, pertraktacji oraz autoprezentacji"
"Szybka i skuteczna windykacja"
"Profesjonalna obsługa klienta kluczowego"
2008:
"Pojęcie Marketingu w firmie"
"Telemarketing jako skuteczna forma sprzedaży i reklamy"
2005:
"Przedsiębiorczość - Twój Start"
Seminarium pt. "Podstawy zarządzania" prowadzone przez prof.dr hab. Eugeniusza Otolińskiego
"Negocjacje w handlu zagranicznym"
2010:
"Dotacje z UE jako możliwość rozwoju firmy"
"Ofensywne techniki sprzedaży"
2009:
"Sprzedaż – techniki negocjacji, pertraktacji oraz autoprezentacji"
"Szybka i skuteczna windykacja"
"Profesjonalna obsługa klienta kluczowego"
2008:
"Pojęcie Marketingu w firmie"
"Telemarketing jako skuteczna forma sprzedaży i reklamy"
2005:
"Przedsiębiorczość - Twój Start"
Edukacja
Zainteresowania
Kinematografia, Sport, Psychologia Motywacji
Inne
- rzetelność i dokładność;
- uczciwość i lojalność,
- samodzielność
- uczciwość i lojalność,
- samodzielność
Grupy
WINDYKACJA NALEŻNOŚCI GOSPODARCZYCH I NIE TYLKO
dyskusje na temat windykacji, firm windykacyjnych i doświadczeń w tym zakresie
Windykacja wierzytelności
Dla ludzi poszukujących najlepszych rozwiązań finansowych i prawnych w zakresie windykacji.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.