Umiejętności
Coaching
Pozyskiwanie klientów
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Office 2007
Microsoft Word
Rozmowy motywacyjne
Zarządzanie Sprzedażą
Microsoft Windows XP
Microsoft PowerPoint
Zarządzanie budżetem
prowadzenie szkoleń wewnętrznych
zarządzanie czasem, praca w zespole, organizacja pracy własnej
analizowanie wyników sprzedaży,
zapewnie wysokiej jakości obsługi, prowadzenie szkoleń ze standardów jakośći obsługi
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor oddziału
• Zarządzanie zespołem sprzedażowym w trzech segmentach, klient detaliczny, klient firmowy, klient zamożny
• Nadzorowanie realizacji planów sprzedażowych oddziału oraz indywidualnego planu sprzedaży • Pozyskiwanie klientów oraz zapewnianie efektywnej sprzedaży oferowanych produktów
• Analizowanie wyników sprzedaży w oddziale oraz planowanie i podejmowanie działań w celu zwiększenia efektywności sprzedaży
• Prowadzenie rekrutacji do placówek detalicznych
• Nadzorowanie oceny opłacalności współpracy z klientami w przypadkach stosowania indywidualnych warunków cenowych
• Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi klientów
• Przyjmowanie i analizowanie wniosków o produkt objęty ryzykiem kredytowym
• Prowadzenie szkolenia z nowych standardów jakości
• Zarządzanie kosztami związanymi z zakresem działalności oddziału
• Zarządzanie ryzykiem operacyjnym
• Wspieranie działania podległych pracowników oraz motywowanie ich do efektywnego działania
• Nadzorowanie realizacji planów sprzedażowych oddziału oraz indywidualnego planu sprzedaży • Pozyskiwanie klientów oraz zapewnianie efektywnej sprzedaży oferowanych produktów
• Analizowanie wyników sprzedaży w oddziale oraz planowanie i podejmowanie działań w celu zwiększenia efektywności sprzedaży
• Prowadzenie rekrutacji do placówek detalicznych
• Nadzorowanie oceny opłacalności współpracy z klientami w przypadkach stosowania indywidualnych warunków cenowych
• Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi klientów
• Przyjmowanie i analizowanie wniosków o produkt objęty ryzykiem kredytowym
• Prowadzenie szkolenia z nowych standardów jakości
• Zarządzanie kosztami związanymi z zakresem działalności oddziału
• Zarządzanie ryzykiem operacyjnym
• Wspieranie działania podległych pracowników oraz motywowanie ich do efektywnego działania
Kierownik oddziału
• Zarządzanie zespołem sprzedażowym.
• Nadzorowanie realizacji planów sprzedażowych oddziału oraz indywidualnego planu sprzedaży.
• Pozyskiwanie klientów oraz zapewnianie efektywnej sprzedaży oferowanych produktów.
• Analizowanie wyników sprzedaży w oddziale oraz planowanie i podejmowanie działań w celu zwiększenia efektywności sprzedaży.
• Prowadzenie rekrutacji do podległego oddziału.
• Nadzorowanie realizacji planów sprzedażowych oddziału oraz indywidualnego planu sprzedaży.
• Pozyskiwanie klientów oraz zapewnianie efektywnej sprzedaży oferowanych produktów.
• Analizowanie wyników sprzedaży w oddziale oraz planowanie i podejmowanie działań w celu zwiększenia efektywności sprzedaży.
• Prowadzenie rekrutacji do podległego oddziału.
Szkolenia i kursy
Szkolenie menadżerskie PPP (gospodarz, projektant coach), trzy role skutecznego menadżera.
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zarządzanie jakością
Inne
Zainteresowania
piłka nożna , teatr, muzyka. Aktywny styl życia (bieganie, narty, łyżwy, rower, warsztaty kulinarne itp.).