Rafał Żarski

Dyrektor, mBank S.A
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Coaching Pozyskiwanie klientów Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Office 2007 Microsoft Word Rozmowy motywacyjne Zarządzanie Sprzedażą Microsoft Windows XP Microsoft PowerPoint Zarządzanie budżetem prowadzenie szkoleń wewnętrznych zarządzanie czasem, praca w zespole, organizacja pracy własnej analizowanie wyników sprzedaży, zapewnie wysokiej jakości obsługi, prowadzenie szkoleń ze standardów jakośći obsługi

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

mBank S.A.
Dyrektor oddziału
• Zarządzanie zespołem sprzedażowym w trzech segmentach, klient detaliczny, klient firmowy, klient zamożny
• Nadzorowanie realizacji planów sprzedażowych oddziału oraz indywidualnego planu sprzedaży • Pozyskiwanie klientów oraz zapewnianie efektywnej sprzedaży oferowanych produktów
• Analizowanie wyników sprzedaży w oddziale oraz planowanie i podejmowanie działań w celu zwiększenia efektywności sprzedaży
• Prowadzenie rekrutacji do placówek detalicznych
• Nadzorowanie oceny opłacalności współpracy z klientami w przypadkach stosowania indywidualnych warunków cenowych
• Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi klientów
• Przyjmowanie i analizowanie wniosków o produkt objęty ryzykiem kredytowym
• Prowadzenie szkolenia z nowych standardów jakości
• Zarządzanie kosztami związanymi z zakresem działalności oddziału
• Zarządzanie ryzykiem operacyjnym
• Wspieranie działania podległych pracowników oraz motywowanie ich do efektywnego działania
Bank Millennium S.A.
Kierownik oddziału
• Zarządzanie zespołem sprzedażowym.
• Nadzorowanie realizacji planów sprzedażowych oddziału oraz indywidualnego planu sprzedaży.
• Pozyskiwanie klientów oraz zapewnianie efektywnej sprzedaży oferowanych produktów.
• Analizowanie wyników sprzedaży w oddziale oraz planowanie i podejmowanie działań w celu zwiększenia efektywności sprzedaży.
• Prowadzenie rekrutacji do podległego oddziału.
Bank Millennium S.A.
Doradca klienta indywidualnego
• Aktywna sprzedaż produktów finansowych klientom detalicznym oraz biznesowym.
• Budowanie długotrwałych relacji z klientami detalicznymi oraz biznesowymi.
• Informowanie klienta o bieżącej ofercie i produktach.
Logo
Referent do spraw przetwarzania dokumentów
RR Donnelley Company
• Księgowanie dokumentów
• Dbanie o poprawność archiwizacji dokumentów
• Weryfikacja dokumentów.

Szkolenia i kursy

Szkolenie menadżerskie PPP (gospodarz, projektant coach), trzy role skutecznego menadżera.

Edukacja

Logo
roczne podyplomowe studia menedżerskie, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
zarządzanie, magisterskie
Społeczna Akademia Nauk w Warszawie
Logo
turystyka i rekreacja, licencjackie
Wyższa Szkoła Turystyki i Języków Obcych w Warszawie

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zarządzanie jakością
Inne

Zainteresowania

piłka nożna , teatr, muzyka. Aktywny styl życia (bieganie, narty, łyżwy, rower, warsztaty kulinarne itp.).

Grupy

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie