Rafał Woźny

Business Controlling Manager, MAKRO Cash & Carry Polska S.A.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Budżetowanie Analiza biznesowa Analiza finansowa Performance Review Zarządzanie zespołem Kontrolling

Języki

angielski
biegły
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Makro Cash and Carry Polska S.A.
Business Controlling Manager
• Business Partnering dla Działów: Handlowego, Marketingu oraz Zarządzania Grup Klienckich
• Kontrola oraz wsparcie merytoryczne negocjacji z dostawcami
• Budżetowanie w liniach obrót~zysk, śródmiesięczne forecastowanie wyniku finansowego oraz nadzór nad procesem zamknięcia miesiąca
• Przygotowanie analiz zyskowności kategorii produktów oraz grup klienckich
• Kontrola wskaźników zapasu oraz strat
• Pre i post ewaluacja działań marketingowych
• Nadzór pracy 4 kontrolerów
carrefour polska sp. z o.o.
Kontroler BU Supermarkets
• Kontrola finansowa marż i kosztów 150 supermarketów w tym: nadzorowanie procesu zamknięcia miesiąca, analiza i komentarz wyników BU, przygotowanie performance review dla Dyrekcji Regionalnej
• Przygotowanie budżetu rocznego oraz planu strategicznego dla business unitu
• Wsparcie komitetu inwestycyjnego z zakresu analizy finansowej
• Praca nad wdrożeniem rozwiązania IT umożliwiającego dostarczenie sklepom dziennych pakietów danych finansowych
• Nadzór pracy 10 kontrolerów regionalnych
carrefour polska sp. z o.o.
Kontroler ds. Merchandise - senior manager
• Przygotowanie periodycznych raportów dotyczących sprzedaży/marż/zapasów
• Przygotowanie handlowego pakietu informacyjnego dla zarządu oraz uczestnictwo w comiesięcznym Performance Review
• Analizy ad-hoc na zlecenie działu handlowego, pricingu
• Uczestnictwo w projektach mających na celu racjonalizacje zarządzania zapasem
• Śledzenie wyników strategii cenowych
• Przygotowanie budżetów oraz kontrola realizacji promocji katalogowych
• Analiza rentowności dostawców (Supplier Profitability Account)
• Zarządzanie 2-osobowym zespołem analityków
carrefour polska sp. z o.o.
Kontroler ds. Merchandise - manager
• Przygotowanie + analiza comiesięcznych raportów dotyczących sprzedaży/marż/zapasów
• Przygotowanie pakietu informacyjnego dla dyrekcji handlowej
• Analizy ad-hoc na zlecenie działu handlowego
• Uczestnictwo w projektach mających na celu racjonalizacje zarządzania zapasem
Unilever Polska S.A.
Specjalista ds. Operacji Finansowych
• Udział w procesie finansowego zamykania miesiąca obejmujący m.in. kalkulację rezerw związanych z inwestycjami w klientów, analizę wyników finansowych, przygotowanie forecastów, tworzenie pakietów informacyjnych na potrzeby działu sprzedaży.
• Kalkulowanie premii pieniężnych dla klientów tradycyjnego kanału sprzedaży, wynikających z umów dystrybucyjnych
• Tworzenie analiz budżetowych dotyczących klientów kluczowych
Unilever Polska S.A.
Specjalista ds. Zarządzania Informacją Finansową
• Raportowanie miesięcznych wyników przedsiębiorstwa do centrali firmy w Europie obejmujące m.in. konsolidowanie wyników, przygotowanie rachunku zysków i strat, analiz cash flow, wariancji gross profit
• Przygotowanie miesięczych pakietów informacji finansowych na potrzeby kadry zarządzającej
• Ujednolicenie procesu raportowania Unilever Kraje Bałtyckie ze standardami europejskimi
• Praca z oprogramowaniem SAP/R3; Oracle Financial Analyzer, MS Excel, MS Access
Unilever Polska S.A.
Praktykant w dziale Księgowości Zarządzcej
• Przygotowanie procedur mających na celu usprawnienie zarządzania środkami trwałymi fabryki
• Stworzenie w systemie MS Access bazy analizującej stan oraz zapotrzebowanie na zapasy fabryczne
Logo
Asystent Dyrektora
The Alliance for International Educational and Cultural Exchange, Washington, DC
• Zarządzanie finansami organizacji non-profit, zakończone projektem $400 000 budżetu rocznego
• Zbieranie oraz edytowanie informacji na potrzeby aktualizacji informatora 2004-2005 International Exchange Locator, a Resource Directory
• Obsługa sprzedaży on-line w/w publikacji; obsługa listy mailingowej
• Organizacja i zarządzanie biurem
• Utrzymywanie kontaktów biznesowych z członkami organizacji
ELEKTROMONTAŻ-WARSZAWA S.A.
Praktykant
• Zapoznanie się z funkcjonowaniem pionu ekonomicznego w przedsiębiorstwie produkcyjno-handlowym
• Wprowadzanie danych do komputera
• Analiza struktury zarządzania

Szkolenia i kursy

• Udział w Akademii Kompetencji edycja 2005
• Udział w Global Management Challenge edycja 2011
• Lider Pierwszej Pomocy
• Presentations Skills

Edukacja

Logo
Księgowość zarządcza, studia podyplomowe
CIMA
Logo
Finanse i Bankowość; specjalność: finanse i rachunkowość przedsiębiorstwa, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Inne

Zainteresowania

• Żeglarstwo
• Motoryzacja
• Lektura książek z gatunku political-fiction

Organizacje

SKN Przedsiębiorczości i Konsultingu SGH
styczeń 2003 – luty 2004

• Udział w realizacji projektu Czy SGH uczy przedsiębiorczości ?
• Obowiązki z zakresu poszukiwania sponsorów; analizy wyników ankiety; rozwiązywania kwestii logistycznych; kontaktów handlowych.

Inne

Obsługa komputera:

• MS Office XP (Excel; Access) - bardzo dobra
• SAP R/3 - dobra
• Oracle Financial Analyzer - bardzo dobra
• Hyperion - dobra

Grupy

8 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
CIMA - The Chartered Institute of Management Accountants
CIMA - The Chartered Institute of Management Accountants
Candidates, students, associates, fellows & other fans of CIMA
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Fani Excela
Fani Excela
Forum dla wszystkich, dla których jednym z instrumentów pracy jest arkusz kalkulacyjny.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
SGH
SGH
Grupa studentów/absolwentów Wielkiej Różowej:)