Umiejętności
Access
Automatyzacja
Automation Tools
Borland Delphi
Prognozy ekonomiczne
C#
CRM
CSS
CSS3
Excel Dashboards
Excel models
Excel Pivot
HTML
HTML 5
Joomla
Zarządzanie
Microsoft Excel
Microsoft SQL Server
MySQL
MySQLi
Object Pascal
PHP
phpMyAdmin
Process Implementation
usprawnianie procesów
Optymalizacja procesów
Programowanie
Project Management
SQL
SQLWindows
Telekomunikacja
VBA
Zarządzanie zespołem
SQL Server
Obsługa klienta
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Właściciel
Vis Peritiae Consulting Group
- Identyfikacja wymagań funkcjonalnych i nie funkcjonalnych, projektowanie i wdrażanie systemów informatycznych - .Net, MSSQL 2005, 2012 2017, VBA
- Administracja serwerem MSSQL 2012
- Audyt i optymalizacja procesów w firmie
- Tworzenie narzędzi raportujących z systemów klienta - .Net + MSSQL2012
- Tworzenie narzędzi analitycznych w oparciu o technologię .Net + MSSQL2012
- Projektowanie i wdrażanie procesów ETL w oparciu SSIS
- Automatyzacja pracy z pakietem MS Office
- Szkolenia z zakresu MSSQL, MS Office, VBA
Realizacja projektów informatycznych na portalu Freelancers.com
- Administracja serwerem MSSQL 2012
- Audyt i optymalizacja procesów w firmie
- Tworzenie narzędzi raportujących z systemów klienta - .Net + MSSQL2012
- Tworzenie narzędzi analitycznych w oparciu o technologię .Net + MSSQL2012
- Projektowanie i wdrażanie procesów ETL w oparciu SSIS
- Automatyzacja pracy z pakietem MS Office
- Szkolenia z zakresu MSSQL, MS Office, VBA
Realizacja projektów informatycznych na portalu Freelancers.com
Senior .Net Developer
Główne technologie: C#, WPF, DevExpress, WCF, MSSQL, VBA
Projekt, wdrożenie i utrzymanie aplikacji do analizy P&L
Projekt i wdrożenie narzędzia do ściągania i wyświetlania spotów TV
Projekt i wdrożenie narzędzia do raportowania czasu pracy
Tworzenie raportów z systemu HR
Tworzenie raporów z systemów finasowych
Projekt, wrożenie i utrzymanie procesów ETL w oparciu o SSIS
Projekt i wdrożenie narzędzia do optymalizacji produktów w oparciu o ankiety respondentów
DBA i Database developer - MSSQL 2005, 2012 i 2017
Projekt, wdrożenie i utrzymanie aplikacji do analizy P&L
Projekt i wdrożenie narzędzia do ściągania i wyświetlania spotów TV
Projekt i wdrożenie narzędzia do raportowania czasu pracy
Tworzenie raportów z systemu HR
Tworzenie raporów z systemów finasowych
Projekt, wrożenie i utrzymanie procesów ETL w oparciu o SSIS
Projekt i wdrożenie narzędzia do optymalizacji produktów w oparciu o ankiety respondentów
DBA i Database developer - MSSQL 2005, 2012 i 2017
Kierownik ds. Analiz i Raportowania
Przygotowanie i nadzór procesu raportowania i przepływu informacji między Departamentem Telefonicznej Obsługi Klienta i partnerami zewnętrznymi;
Nadzorowanie procedur i instrukcji związanych z procesem obsługi klienta oraz ciągła ich aktualizacja;
Analiza i weryfikacja danych dotyczących realizacji budżetu Departamentu Telefonicznej Obsługi Klienta;
Testowanie i analiza nowych technologii w celu zwiększania wydajności i poprawy jakości obsługi;
Wspacie i kontrola pracy partnerów zewnętrznych;
Analiza warunków realizacji projektów specjalnych;
Zarządzanie składem osobowym podległego zespołu;
Nadzorowanie procedur i instrukcji związanych z procesem obsługi klienta oraz ciągła ich aktualizacja;
Analiza i weryfikacja danych dotyczących realizacji budżetu Departamentu Telefonicznej Obsługi Klienta;
Testowanie i analiza nowych technologii w celu zwiększania wydajności i poprawy jakości obsługi;
Wspacie i kontrola pracy partnerów zewnętrznych;
Analiza warunków realizacji projektów specjalnych;
Zarządzanie składem osobowym podległego zespołu;
Inżynier Sprzedaży
Opracowywanie rozwiązań techniczny w oparciu o potrzeby Klientów;
Wspieranie handlowców w trakcie spotkań u klientów;
Sporządzanie analiz porównawczych produktów i rozwiązań telekomunikacyjnych;
Raportowanie procesu analizy i prognozy sprzedaży;
Współpraca z działami technicznymi w kwestii analizowania jakości usług oraz usuwania ewentualnych błędów i awarii;
Koordynacja wdrożenia sprzedanych usług;
Aktywne zbieranie informacji o lokalnym środowisku biznesu, trendach wewnątrz sektora, działaniach konkurencji, nowych potrzebach determinujących tworzenie nowych produktów i usług;
Współpraca z dostawcami rozwiązań teleinforamtycznych;
Wspieranie handlowców w trakcie spotkań u klientów;
Sporządzanie analiz porównawczych produktów i rozwiązań telekomunikacyjnych;
Raportowanie procesu analizy i prognozy sprzedaży;
Współpraca z działami technicznymi w kwestii analizowania jakości usług oraz usuwania ewentualnych błędów i awarii;
Koordynacja wdrożenia sprzedanych usług;
Aktywne zbieranie informacji o lokalnym środowisku biznesu, trendach wewnątrz sektora, działaniach konkurencji, nowych potrzebach determinujących tworzenie nowych produktów i usług;
Współpraca z dostawcami rozwiązań teleinforamtycznych;
Techniczny konsultatnt sprzedaży
Opracowywanie rozwiązań techniczny w oparciu o potrzeby Klientów;
Wspieranie handlowców w trakcie spotkań u klientów;
Sporządzanie analiz porównawczych produktów i rozwiązań telekomunikacyjnych;
Raportowanie procesu analizy i prognozy sprzedaży;
Współpraca z działami technicznymi w kwestii analizowania jakości usług oraz usuwania ewentualnych błędów i awarii;
Koordynacja wdrożenia sprzedanych usług;
Aktywne zbieranie informacji o lokalnym środowisku biznesu, trendach wewnątrz sektora, działaniach konkurencji, nowych potrzebach determinujących tworzenie nowych produktów i usług;
Współpraca z dostawcami rozwiązań teleinforamtycznych;
Wspieranie handlowców w trakcie spotkań u klientów;
Sporządzanie analiz porównawczych produktów i rozwiązań telekomunikacyjnych;
Raportowanie procesu analizy i prognozy sprzedaży;
Współpraca z działami technicznymi w kwestii analizowania jakości usług oraz usuwania ewentualnych błędów i awarii;
Koordynacja wdrożenia sprzedanych usług;
Aktywne zbieranie informacji o lokalnym środowisku biznesu, trendach wewnątrz sektora, działaniach konkurencji, nowych potrzebach determinujących tworzenie nowych produktów i usług;
Współpraca z dostawcami rozwiązań teleinforamtycznych;
Inżynier IT w Dziale Wsparcia Sprzedaży
Przygotowywanie ofert z zakresu usług oferowanych przez TP;
Przygotowywanie szkoleń z zakresu wprowadzanych promocji i zmian w ofercie Telekomunikacji Polskiej;
Przygotowywanie i prezentacja szkoleń technicznych z zakresu topologi sieci, usług przeznaczonych do transmisji danych (ADSL, FR/ATM, IP VPN);
Obsługa informatyczna Obszaru PKB Warszawa;
Uruchomienie i administracja serwerem PKB Warszawa (Windows 2000 Serwer);
Prowadzenie strony WWW;
Uruchomienie i administracja serwera proxy opratego na systemie Linux;
Konfiguracja i serwis komputerów PC pracowników obszaru;
Rozwiązywanie problemów z siecią komputerową;
Bieżąca inwentaryzacja użytkowanego sprzętu komputerowego;
Identyfikowanie oraz kwalifikacja potrzeb klientów, proponowanie odpowiednich rozwiązań.
Przygotowywanie szkoleń z zakresu wprowadzanych promocji i zmian w ofercie Telekomunikacji Polskiej;
Przygotowywanie i prezentacja szkoleń technicznych z zakresu topologi sieci, usług przeznaczonych do transmisji danych (ADSL, FR/ATM, IP VPN);
Obsługa informatyczna Obszaru PKB Warszawa;
Uruchomienie i administracja serwerem PKB Warszawa (Windows 2000 Serwer);
Prowadzenie strony WWW;
Uruchomienie i administracja serwera proxy opratego na systemie Linux;
Konfiguracja i serwis komputerów PC pracowników obszaru;
Rozwiązywanie problemów z siecią komputerową;
Bieżąca inwentaryzacja użytkowanego sprzętu komputerowego;
Identyfikowanie oraz kwalifikacja potrzeb klientów, proponowanie odpowiednich rozwiązań.
Przedstawiciel Handlowy
Analizowanie, identyfikowanie i kwalifikacja potrzeb klientów, proponowanie odpowiednich rozwiązań;
Rozwój poszczególnych klientów;
Sprzedaż produktów i usług TP i Grupy TP;
Przygotowywanie szkoleń z technicznych aspektów usług;
Prezentacja ofert Klientom;
Negocjowanie warunków umów;
Rozwój poszczególnych klientów;
Sprzedaż produktów i usług TP i Grupy TP;
Przygotowywanie szkoleń z technicznych aspektów usług;
Prezentacja ofert Klientom;
Negocjowanie warunków umów;
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie bazami danych i storage
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
IT - Rozwój oprogramowania
Programista C#
IT - Rozwój oprogramowania
Programista VB
Grupy
Analityk
Dla analityków i nieanalityków. Trochę o rozbieraniu problemu na części pierwsze i składaniu w logiczną całość.
ASP.NET
Grupa skupiająca osoby tworzące strony w technologii ASP.NET oraz AJAX. Dodatkowo poruszane bedą tematy związane z najnowszymi technologiami ze stajni Microsoftu.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Forum "Bogatego Ojca"
Dla wszystkich tych, którzy czytali cokolwiek autorstwa Roberta Kiyosaki i wiedzą już, że nie ma nic bardziej ryzykownego niż stała praca
Forum Call Center
Forum Call Center to miejsce spotkania profesjonalistów branży Customer Contact Center. Forum zostało powołane jako odpowiedź na potrzeby zarówno samej branży - firm świadczących usługi komunikacji z
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing procesów biznesowych ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z kontaktem z klientem.
Programiści .NET
Zrzesza programistów technologii Microsoft .NET, oraz osoby pracującę nad projektami w technologii .NET