Rafał Wojtaszek

Projektant wdrożeniowiec systemów informatycznych wspierających procesy
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Access Automatyzacja Automation Tools Borland Delphi Prognozy ekonomiczne C# CRM CSS CSS3 Excel Dashboards Excel models Excel Pivot HTML HTML 5 Joomla Zarządzanie Microsoft Excel Microsoft SQL Server MySQL MySQLi Object Pascal PHP phpMyAdmin Process Implementation usprawnianie procesów Optymalizacja procesów Programowanie Project Management SQL SQLWindows Telekomunikacja VBA Zarządzanie zespołem SQL Server Obsługa klienta

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Programista VBA
Software Systems Europe Ltd
Optymalizacja i debuging narzędzi opartych o MS Access i MS SQL Server
Logo
Programista .Net i VBA
Southland Valuation Inc.
Utrzymanie i rozwój dodatków VSTO i VBA dla aplikacji z rodziny MS Office
Logo
Właściciel
Vis Peritiae Consulting Group
- Identyfikacja wymagań funkcjonalnych i nie funkcjonalnych, projektowanie i wdrażanie systemów informatycznych - .Net, MSSQL 2005, 2012 2017, VBA
- Administracja serwerem MSSQL 2012
- Audyt i optymalizacja procesów w firmie
- Tworzenie narzędzi raportujących z systemów klienta - .Net + MSSQL2012
- Tworzenie narzędzi analitycznych w oparciu o technologię .Net + MSSQL2012
- Projektowanie i wdrażanie procesów ETL w oparciu SSIS
- Automatyzacja pracy z pakietem MS Office
- Szkolenia z zakresu MSSQL, MS Office, VBA

Realizacja projektów informatycznych na portalu Freelancers.com
Mediacom Warszawa Sp. z o.o.
Senior .Net Developer
Główne technologie: C#, WPF, DevExpress, WCF, MSSQL, VBA

Projekt, wdrożenie i utrzymanie aplikacji do analizy P&L
Projekt i wdrożenie narzędzia do ściągania i wyświetlania spotów TV
Projekt i wdrożenie narzędzia do raportowania czasu pracy
Tworzenie raportów z systemu HR
Tworzenie raporów z systemów finasowych
Projekt, wrożenie i utrzymanie procesów ETL w oparciu o SSIS
Projekt i wdrożenie narzędzia do optymalizacji produktów w oparciu o ankiety respondentów
DBA i Database developer - MSSQL 2005, 2012 i 2017
Netia S.A.
Kierownik ds. Analiz i Raportowania
Przygotowanie i nadzór procesu raportowania i przepływu informacji między Departamentem Telefonicznej Obsługi Klienta i partnerami zewnętrznymi;
Nadzorowanie procedur i instrukcji związanych z procesem obsługi klienta oraz ciągła ich aktualizacja;
Analiza i weryfikacja danych dotyczących realizacji budżetu Departamentu Telefonicznej Obsługi Klienta;
Testowanie i analiza nowych technologii w celu zwiększania wydajności i poprawy jakości obsługi;
Wspacie i kontrola pracy partnerów zewnętrznych;
Analiza warunków realizacji projektów specjalnych;
Zarządzanie składem osobowym podległego zespołu;
Maciej Bartosiak
Maciej Bartosiak · podwładny
wystawiono
Rafał to jeden z najlepszych specjalistów z jakim miałem okazję współpracować. Jako kierownik doskonale zarządza zespołem starając się rozwijać umiejętności każdego ze swoich podwładnych, dodatkowo wprowadzając do pracy swojego zespołu znakomitą atmosferę współdziałania.
Netia S.A.
Inżynier Sprzedaży
Opracowywanie rozwiązań techniczny w oparciu o potrzeby Klientów;
Wspieranie handlowców w trakcie spotkań u klientów;
Sporządzanie analiz porównawczych produktów i rozwiązań telekomunikacyjnych;
Raportowanie procesu analizy i prognozy sprzedaży;
Współpraca z działami technicznymi w kwestii analizowania jakości usług oraz usuwania ewentualnych błędów i awarii;
Koordynacja wdrożenia sprzedanych usług;
Aktywne zbieranie informacji o lokalnym środowisku biznesu, trendach wewnątrz sektora, działaniach konkurencji, nowych potrzebach determinujących tworzenie nowych produktów i usług;
Współpraca z dostawcami rozwiązań teleinforamtycznych;
Netia S.A.
Techniczny konsultatnt sprzedaży
Opracowywanie rozwiązań techniczny w oparciu o potrzeby Klientów;
Wspieranie handlowców w trakcie spotkań u klientów;
Sporządzanie analiz porównawczych produktów i rozwiązań telekomunikacyjnych;
Raportowanie procesu analizy i prognozy sprzedaży;
Współpraca z działami technicznymi w kwestii analizowania jakości usług oraz usuwania ewentualnych błędów i awarii;
Koordynacja wdrożenia sprzedanych usług;
Aktywne zbieranie informacji o lokalnym środowisku biznesu, trendach wewnątrz sektora, działaniach konkurencji, nowych potrzebach determinujących tworzenie nowych produktów i usług;
Współpraca z dostawcami rozwiązań teleinforamtycznych;
Orange Polska S.A.
Inżynier IT w Dziale Wsparcia Sprzedaży
Przygotowywanie ofert z zakresu usług oferowanych przez TP;
Przygotowywanie szkoleń z zakresu wprowadzanych promocji i zmian w ofercie Telekomunikacji Polskiej;
Przygotowywanie i prezentacja szkoleń technicznych z zakresu topologi sieci, usług przeznaczonych do transmisji danych (ADSL, FR/ATM, IP VPN);
Obsługa informatyczna Obszaru PKB Warszawa;
Uruchomienie i administracja serwerem PKB Warszawa (Windows 2000 Serwer);
Prowadzenie strony WWW;
Uruchomienie i administracja serwera proxy opratego na systemie Linux;
Konfiguracja i serwis komputerów PC pracowników obszaru;
Rozwiązywanie problemów z siecią komputerową;
Bieżąca inwentaryzacja użytkowanego sprzętu komputerowego;
Identyfikowanie oraz kwalifikacja potrzeb klientów, proponowanie odpowiednich rozwiązań.
Orange Polska S.A.
Przedstawiciel Handlowy
Analizowanie, identyfikowanie i kwalifikacja potrzeb klientów, proponowanie odpowiednich rozwiązań;
Rozwój poszczególnych klientów;
Sprzedaż produktów i usług TP i Grupy TP;
Przygotowywanie szkoleń z technicznych aspektów usług;
Prezentacja ofert Klientom;
Negocjowanie warunków umów;
Orange Polska S.A.
Instruktor
Eksploatacja urządzeń teleransmisyjnych;
Współpraca przy tworzeniu aplikacji do obsługi stacji teletransmisyjnej;
Prowadzenie oraz organizacja szkoleń technicznych dla pracowników;
Kontakty telefoniczne i wspólpraca z operatorami międzynarodowymi;
Orange Polska S.A.
Technik Eksploatacji
Eksploatacja urządzeń teleransmisyjnych;
Monitorowanie urządzeń teletransmisyjnych;
Kontakty telefoniczne i wspólpraca z operatorami międzynarodowymi;

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie bazami danych i storage
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
IT - Rozwój oprogramowania
Programista C#
IT - Rozwój oprogramowania
Programista VB

Grupy

31 wszystkich wypowiedzi
3 plusy
Analityk
Analityk
Dla analityków i nieanalityków. Trochę o rozbieraniu problemu na części pierwsze i składaniu w logiczną całość.
ASP.NET
ASP.NET
Grupa skupiająca osoby tworzące strony w technologii ASP.NET oraz AJAX. Dodatkowo poruszane bedą tematy związane z najnowszymi technologiami ze stajni Microsoftu.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Excel VBA
Excel VBA
zastosowanie Excel'a i 'Visual Basic for Applications' w biznesie
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Fani Excela
Fani Excela
Forum dla wszystkich, dla których jednym z instrumentów pracy jest arkusz kalkulacyjny.
Forum "Bogatego Ojca"
Forum "Bogatego Ojca"
Dla wszystkich tych, którzy czytali cokolwiek autorstwa Roberta Kiyosaki i wiedzą już, że nie ma nic bardziej ryzykownego niż stała praca
Forum Call Center
Forum Call Center
Forum Call Center to miejsce spotkania profesjonalistów branży Customer Contact Center. Forum zostało powołane jako odpowiedź na potrzeby zarówno samej branży - firm świadczących usługi komunikacji z
MS VISUAL STUDIO
MS VISUAL STUDIO
Grupa zrzeszająca Użytkowników MS Visual Studio
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing procesów biznesowych ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z kontaktem z klientem.
Programiści .NET
Programiści .NET
Zrzesza programistów technologii Microsoft .NET, oraz osoby pracującę nad projektami w technologii .NET