Umiejętności
Sztuka
Branding & Identity Marketing
Buzz Marketing
Copywriting
Identyfikacja wizualna
Kreatywne rozwiązania
Komunikacja Marketingowa
Media
Scenopisarstwo
Projektowanie interfejsu użytkownika
grafika internetowa
Adobe Illustrator
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor zarządzający i kreatywny
MDA Promotion / obecnie MDA creathing
• opracowywanie strategii marketingowej agencji,
• nadzór nad pracą działów (Kreacja & Design, Fotografia & Video, PR & Social Media, Interactive & Digital),
• zarządzanie kreacją i zespołem,
• opracowywanie strategii komunikacji i konceptów kreatywnych dla obsługiwanych
marek; branding, rebranding, ATL, BTL, POS, digital,
• copywriting, copywriting farmaceutyczny,
• wspieranie działu marketingu,
• wyceny, negocjacje, prowadzenie przetargów, prezentacje,
• budowa oferty firmy i narzędzi sprzedaży,
• prowadzenie projektów, kontakt z kluczowymi klientami, delegacje.
Przykładowi klienci: Adamed, Atman, Aviva, Baxter, Bausch & Lomb / Bausch Health,
Bionorica, Danon, NCBiR, Nestle, Nutricia, Orlen, Pfizer, Shell, Woerwag Pharma.
• nadzór nad pracą działów (Kreacja & Design, Fotografia & Video, PR & Social Media, Interactive & Digital),
• zarządzanie kreacją i zespołem,
• opracowywanie strategii komunikacji i konceptów kreatywnych dla obsługiwanych
marek; branding, rebranding, ATL, BTL, POS, digital,
• copywriting, copywriting farmaceutyczny,
• wspieranie działu marketingu,
• wyceny, negocjacje, prowadzenie przetargów, prezentacje,
• budowa oferty firmy i narzędzi sprzedaży,
• prowadzenie projektów, kontakt z kluczowymi klientami, delegacje.
Przykładowi klienci: Adamed, Atman, Aviva, Baxter, Bausch & Lomb / Bausch Health,
Bionorica, Danon, NCBiR, Nestle, Nutricia, Orlen, Pfizer, Shell, Woerwag Pharma.
Dyrektor kreatywny
Nadzór nad realizacją powierzonych agencji zadań kreatywnych. Ścisła współpraca z działem marketingu. Opracowywanie strategii i kreacji - działania ATL i BTL, branding, rebranding. Przykładowi klienci: NETTO Sp. z o.o., Drobimex Sp. z o.o., ECHO Investmant, CHR GALAXY, Outlet Park Szczecin, Bridgestone, Salony TERPIŁOWSKI, Gryf, Calbud, Modehpolmo, Squash na Rampie i wielu innych.
Copywriter
Agencja Promocyjno-Reklamowa MEDIAPROMOTION
• zarządzanie kreacją (copywriterzy, graficy, fotograficy),
• opracowywanie konceptów kreatywnych,
• bliska współpraca z działem marketingu,
• działania z zakresu ATL i BTL, digital, branding, rebranding, copywriting, naming.
Przykładowi klienci: NETTO, Drobimex, C.H.R. GALAXY, Outlet Park Szczecin.
• opracowywanie konceptów kreatywnych,
• bliska współpraca z działem marketingu,
• działania z zakresu ATL i BTL, digital, branding, rebranding, copywriting, naming.
Przykładowi klienci: NETTO, Drobimex, C.H.R. GALAXY, Outlet Park Szczecin.
Szkolenia i kursy
2011 „Kreacja skutecznej reklamy. Skuteczna reklama - od strategii do kreacji.” - 2-dniowe szkolenie High5 Training Group.
2011 „Brief i briefing” - 2-dniowe szkolenie KALITERO Akademia
2010 „Nowy wymiar agencji promocyjno-reklamowej. Wyzwania, oczekiwania, realizacje.” - 2-dniowe szkolenie A.G. Adesso.
2009 „Zarządzanie komunikacją w czasach zmian” - 2-dniowe szkolenie Vision Consulting Group
Phere 2003 Rozwój Zasobów Ludzkich "Miejsca pracy w sektorze kultury"
Cele kursu:
- przygotowanie uczestników do podjęcia decyzji, w jakiej formie będą realizowali swoje zainteresowania i umiejętności twórcze w środowisku gospodarki rynkowej,
- dostarczenie podstawowej wiedzy o możliwościach i warunkach podjęcia własnej działalności gospodarczej w tzw. przemysłach kultury lub znalezienia zatrudnienia w sektorze przedsiębiorstw, w sektorze instytucji publicznych i samorządowych oraz sektorze organizacji pozarządowych.
2011 „Brief i briefing” - 2-dniowe szkolenie KALITERO Akademia
2010 „Nowy wymiar agencji promocyjno-reklamowej. Wyzwania, oczekiwania, realizacje.” - 2-dniowe szkolenie A.G. Adesso.
2009 „Zarządzanie komunikacją w czasach zmian” - 2-dniowe szkolenie Vision Consulting Group
Phere 2003 Rozwój Zasobów Ludzkich "Miejsca pracy w sektorze kultury"
Cele kursu:
- przygotowanie uczestników do podjęcia decyzji, w jakiej formie będą realizowali swoje zainteresowania i umiejętności twórcze w środowisku gospodarki rynkowej,
- dostarczenie podstawowej wiedzy o możliwościach i warunkach podjęcia własnej działalności gospodarczej w tzw. przemysłach kultury lub znalezienia zatrudnienia w sektorze przedsiębiorstw, w sektorze instytucji publicznych i samorządowych oraz sektorze organizacji pozarządowych.
Edukacja
Specjalizacje
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Copywriting
Zainteresowania
obecnie najintensywniej: pisanie (dla przyjemności i pieniędzy), literatura (dużo fantastyki, science-fiction, ale nie tylko), muzyka (szczególnie rock, gitarowe granie), video games (liczy się dobre story!), voice acting (praca nad emisją głosu).
Inne
prawo jazdy kat. B
Grupy
Arena Biznesu
Grupa dla młodych i starszych :-) przedsiębiorców, którzy chcą w innowacyjny sposób promować swoją firmę.
AUDIOFIL
Grupa dla ludzi szeroko interesujących się dobrą muzyką, sprzętem oraz zagadnienami ze świata audio.
Autka
Grupa dla pasjonatów motoryzacji, kierowców, podróżujących samochodami i wszystkich, którym cztery kółka nie są obce.
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne.
A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
Dobra literatura
Grupa otwarta dla wszystkich lubiących czytać dobre książki i uwielbiających spędzać czas przewracając strony
dziennikarze po godzinach
dziennikarze po godzinach - nadal przed komputerem ;) jednak tym razem o rzeczywistości z przymrużeniem oka ;)