Umiejętności
APQP
FFA
PPAP
8D Problem Solving
ISO 9001
Six Sigma Green Belt
Opiekun klienta kluczowego
Zapewnienia Jakości
nowe uruchomienia
ISO 16949
VDA 6.3
Nowe projekty
FMEA - analiza
Audyt wewnętrzny
audyty jakości
IATF
PSCR
Języki
niemiecki
biegły
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik zespołu- Dział zapewnienia jakości
Opiekun Klienta kluczowego
Resident engineer w zakładach Klienta
Odpowiedzialność za utrzymanie wymaganego poziomu jakości wyrobu
Opracowywanie koncernowych raportów jakościowych oraz wskaźników KPI
Udział w tworzeniu i rozwijaniu FMEA
Odpowiedzialność za analizę reklamacji klienta
Wdrażanie i nadzorowanie działań korygujących
Wewnętrzne audyty procesu i wyrobu VDA 6.3
Udział w audytach trzeciej strony
Wdrażanie nowych projektów i uruchomień
Nadzór nad audytami 5S
Resident engineer w zakładach Klienta
Odpowiedzialność za utrzymanie wymaganego poziomu jakości wyrobu
Opracowywanie koncernowych raportów jakościowych oraz wskaźników KPI
Udział w tworzeniu i rozwijaniu FMEA
Odpowiedzialność za analizę reklamacji klienta
Wdrażanie i nadzorowanie działań korygujących
Wewnętrzne audyty procesu i wyrobu VDA 6.3
Udział w audytach trzeciej strony
Wdrażanie nowych projektów i uruchomień
Nadzór nad audytami 5S
Specjalista ds. Zarządzania Jakością
Zakres obowiązków:
-Odpowiedzialność za kontakt z klientem zewnętrznym(Polska, Niemcy, Austria, Turcja, Szwecja, Anglia) w temacie reklamacji jakościowych i logistycznych
- Wystawianie meldunków reklamacyjnych do dostawców komponentów
-Opracowywanie okresowych statystyk i analiz dotyczących reklamacji w zakresie jakości produktów
-Audyt wewnętrzny
-Wdrażanie i nadzorowanie działań korygujących
-Koordynowanie wszelkich działań związanych z rozwiązywaniem reklamacji klientów
- Koordynowanie procesu PPAP
- Tworzenie i nadzór funkcjonowania systemu zarządzania jakością
- Audyt 6S
- Audyt VDA 6.3
- Analiza zwrotów z pola
[Usuń]
-Odpowiedzialność za kontakt z klientem zewnętrznym(Polska, Niemcy, Austria, Turcja, Szwecja, Anglia) w temacie reklamacji jakościowych i logistycznych
- Wystawianie meldunków reklamacyjnych do dostawców komponentów
-Opracowywanie okresowych statystyk i analiz dotyczących reklamacji w zakresie jakości produktów
-Audyt wewnętrzny
-Wdrażanie i nadzorowanie działań korygujących
-Koordynowanie wszelkich działań związanych z rozwiązywaniem reklamacji klientów
- Koordynowanie procesu PPAP
- Tworzenie i nadzór funkcjonowania systemu zarządzania jakością
- Audyt 6S
- Audyt VDA 6.3
- Analiza zwrotów z pola
[Usuń]
Specjalista d/s jakości wiązek elektrycznych
Zakres obowiązków:
-Odpowiedzialność za kontakt z klientem zewnętrznym(Niemcy, Austria) w temacie reklamacji jakościowych i logistycznych
-Planowanie i sterowanie produkcją
-Wdrażanie nowych uruchomień produkcji
-Opracowywanie okresowych statystyk i analiz dotyczących reklamacji w zakresie jakości produktów
-Audyt wewnętrzny
-Wdrażanie i nadzorowanie działań korygujących
-Koordynowanie wszelkich działań związanych z rozwiązywaniem reklamacji klientów
-Odpowiedzialność za kontakt z klientem zewnętrznym(Niemcy, Austria) w temacie reklamacji jakościowych i logistycznych
-Planowanie i sterowanie produkcją
-Wdrażanie nowych uruchomień produkcji
-Opracowywanie okresowych statystyk i analiz dotyczących reklamacji w zakresie jakości produktów
-Audyt wewnętrzny
-Wdrażanie i nadzorowanie działań korygujących
-Koordynowanie wszelkich działań związanych z rozwiązywaniem reklamacji klientów
Szkolenia i kursy
"Process Auditor VDA 6.3 (2016)" Team Prevent
"VDA 6.3 - Competence Training for Certified Process Auditors" - Team Prevent
"Audytor procesu wg VDA 6.3" - Team Prevent
"Pełnomocnik Jakości (TUV)" - TUV Rheinland
"Audytor wewnętrzny systemu zarządzania jakością" PCBC
"Asystent systemu zarządzania jakością" PCBC
"Dokumentowanie systemu zarządzania jakością zgodnie z normami serii ISO 9000:2000" PCBC
"Audytor wewnętrzny systemu zarządzania jakością zgodnego z wymaganiami ISO/TS 16949:2002" DEKRA
"FMEA-Analiza potencjalnych wad oraz ich skutków" DEKRA
"SPC-Statystyczna kontrola procesu" DEKRA
"MSA-Analiza systemów pomiarowych" DEKRA
"Audytor wewnętrzny systemu zarządzania środowiskowego zgodnego z normą ISO 14001:2004" DEKRA
"Wdrażanie systemu zarządzania środowiskowego zgodnego z normą ISO 14001:2004" DEKRA
"Rozwiązywanie problemów w motoryzacji-metoda 8D"
"Kontakt z klientem" Transmisja
"Zarządzanie jakością" Nowa perspektywa(Europejski fundusz społeczny)
"Język angielski dla przedsiębiorstw"
"Menadżer od pierwszego dnia" DOOR Trainig & Consulting
"Metoda 5S-założenia, wdrażanie, audytowanie" Instytut Rozwoju Kadr
"Trudne rozmowy z pracownikiem" OPEN Grupa Dobrych Trenerów
"Komunikacja syntoniczna-skuteczność poprzez słowa" OPEN Grupa Dobrych Trenerów
"KAIZEN Basics" KAIZEN Institute
"Strategia osobistego sukcesu-Poprzez ludzi do celu" OPEN Grupa Dobrych Trenerów
"Delegowanie zadań-Od kierowania do przewodzenia" OPEN Grupa Dobrych Trenerów
"FEMA-Training Grundlagen APIS Software" EK Design
"Development Discussion - rozmowy oceniające" Berndson
"Six Sigma Green Belt" - Akademia białego kruka ABK
"Analiza FMEA procesów z wykorzystaniem programu IQ-RM firmy APIS" TQMsoft
"Zarządzanie projektem w oparciu o podręczniki referencyjne VDA QMC i specyficzne wymagania grupy VW" Team prevent
"Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów na bazie wymagań Grupy Volkswagena"Team prevent
"Od VDA 6.3:2016 do VDA 6.3:2023 – szkolenie aktualizacyjne "SQD
"Warsztaty na bazie grupy VW (CSR w powiązaniu z Formel Q) 'SQD
„Przedstawiciel ds. bezpieczeństwa i zgodności wyrobu (PSCR)” SQD
"Przeglad wymagań klienta na przykłądzie grupy VW (CSR w powiązaniu z Formel Q) SQD
"VDA Field Failure Analysis" SQD
"Wymagania systemu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy wg ISO 45001:2018".
"Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów (CSR) na bazie wymagań Mercedes-Benz AG" SQD
"TISAX - Skuteczne wdrożenie standardu dla firm z sektora Automotive" AQS
"Analiza błędów ludzkich przy wykorzystaniu The way to teach people (TTWTP) oraz Human error root cause analysis (HERCA) AQS
"VDA 6.3 - Competence Training for Certified Process Auditors" - Team Prevent
"Audytor procesu wg VDA 6.3" - Team Prevent
"Pełnomocnik Jakości (TUV)" - TUV Rheinland
"Audytor wewnętrzny systemu zarządzania jakością" PCBC
"Asystent systemu zarządzania jakością" PCBC
"Dokumentowanie systemu zarządzania jakością zgodnie z normami serii ISO 9000:2000" PCBC
"Audytor wewnętrzny systemu zarządzania jakością zgodnego z wymaganiami ISO/TS 16949:2002" DEKRA
"FMEA-Analiza potencjalnych wad oraz ich skutków" DEKRA
"SPC-Statystyczna kontrola procesu" DEKRA
"MSA-Analiza systemów pomiarowych" DEKRA
"Audytor wewnętrzny systemu zarządzania środowiskowego zgodnego z normą ISO 14001:2004" DEKRA
"Wdrażanie systemu zarządzania środowiskowego zgodnego z normą ISO 14001:2004" DEKRA
"Rozwiązywanie problemów w motoryzacji-metoda 8D"
"Kontakt z klientem" Transmisja
"Zarządzanie jakością" Nowa perspektywa(Europejski fundusz społeczny)
"Język angielski dla przedsiębiorstw"
"Menadżer od pierwszego dnia" DOOR Trainig & Consulting
"Metoda 5S-założenia, wdrażanie, audytowanie" Instytut Rozwoju Kadr
"Trudne rozmowy z pracownikiem" OPEN Grupa Dobrych Trenerów
"Komunikacja syntoniczna-skuteczność poprzez słowa" OPEN Grupa Dobrych Trenerów
"KAIZEN Basics" KAIZEN Institute
"Strategia osobistego sukcesu-Poprzez ludzi do celu" OPEN Grupa Dobrych Trenerów
"Delegowanie zadań-Od kierowania do przewodzenia" OPEN Grupa Dobrych Trenerów
"FEMA-Training Grundlagen APIS Software" EK Design
"Development Discussion - rozmowy oceniające" Berndson
"Six Sigma Green Belt" - Akademia białego kruka ABK
"Analiza FMEA procesów z wykorzystaniem programu IQ-RM firmy APIS" TQMsoft
"Zarządzanie projektem w oparciu o podręczniki referencyjne VDA QMC i specyficzne wymagania grupy VW" Team prevent
"Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów na bazie wymagań Grupy Volkswagena"Team prevent
"Od VDA 6.3:2016 do VDA 6.3:2023 – szkolenie aktualizacyjne "SQD
"Warsztaty na bazie grupy VW (CSR w powiązaniu z Formel Q) 'SQD
„Przedstawiciel ds. bezpieczeństwa i zgodności wyrobu (PSCR)” SQD
"Przeglad wymagań klienta na przykłądzie grupy VW (CSR w powiązaniu z Formel Q) SQD
"VDA Field Failure Analysis" SQD
"Wymagania systemu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy wg ISO 45001:2018".
"Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów (CSR) na bazie wymagań Mercedes-Benz AG" SQD
"TISAX - Skuteczne wdrożenie standardu dla firm z sektora Automotive" AQS
"Analiza błędów ludzkich przy wykorzystaniu The way to teach people (TTWTP) oraz Human error root cause analysis (HERCA) AQS
Specjalizacje
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zainteresowania
Piłka nożna, Muzyka, Internet, Motoryzacja, Histioria II Wojny Światowej
Grupy
Jakość
Grupa osób związanych z zarządzaniem jakością, a także środowiskiem i bezpieczeństwem w organizacjach oraz auditowaniem systemów.
Lean Management
Zapraszam wszystkich zainteresowanych koncepcją Lean Management, poszerzaniem wiedzy i praktycznym stosowaniem zasad zarządzania w trybie "odchudzonym".