Umiejętności
APQP
Audyt Wewnętrzny
PPAP
Zapewnienia Jakości
Audyty jakości
8D Problem Solving
ISO 9001
Six Sigma Green Belt
Opiekun klienta kluczowego
nowe uruchomienia
ISO 16949
VDA 6.3
Nowe projekty
FMEA - analiza
Języki
niemiecki
biegły
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik zespołu- Dział zapewnienia jakości
Opiekun Klienta kluczowego
Resident engineer w zakładach Klienta
Odpowiedzialność za utrzymanie wymaganego poziomu jakości wyrobu
Opracowywanie koncernowych raportów jakościowych oraz wskaźników KPI
Udział w tworzeniu i rozwijaniu FMEA
Odpowiedzialność za analizę reklamacji klienta
Wdrażanie i nadzorowanie działań korygujących
Wewnętrzne audyty procesu i wyrobu VDA 6.3
Udział w audytach trzeciej strony
Wdrażanie nowych projektów i uruchomień
Nadzór nad audytami 5S
Resident engineer w zakładach Klienta
Odpowiedzialność za utrzymanie wymaganego poziomu jakości wyrobu
Opracowywanie koncernowych raportów jakościowych oraz wskaźników KPI
Udział w tworzeniu i rozwijaniu FMEA
Odpowiedzialność za analizę reklamacji klienta
Wdrażanie i nadzorowanie działań korygujących
Wewnętrzne audyty procesu i wyrobu VDA 6.3
Udział w audytach trzeciej strony
Wdrażanie nowych projektów i uruchomień
Nadzór nad audytami 5S
Specjalista ds. Zarządzania Jakością
Zakres obowiązków:
-Odpowiedzialność za kontakt z klientem zewnętrznym(Polska, Niemcy, Austria, Turcja, Szwecja, Anglia) w temacie reklamacji jakościowych i logistycznych
- Wystawianie meldunków reklamacyjnych do dostawców komponentów
-Opracowywanie okresowych statystyk i analiz dotyczących reklamacji w zakresie jakości produktów
-Audyt wewnętrzny
-Wdrażanie i nadzorowanie działań korygujących
-Koordynowanie wszelkich działań związanych z rozwiązywaniem reklamacji klientów
- Koordynowanie procesu PPAP
- Tworzenie i nadzór funkcjonowania systemu zarządzania jakością
- Audyt 6S
- Audyt VDA 6.3
- Analiza zwrotów z pola
[Usuń]
-Odpowiedzialność za kontakt z klientem zewnętrznym(Polska, Niemcy, Austria, Turcja, Szwecja, Anglia) w temacie reklamacji jakościowych i logistycznych
- Wystawianie meldunków reklamacyjnych do dostawców komponentów
-Opracowywanie okresowych statystyk i analiz dotyczących reklamacji w zakresie jakości produktów
-Audyt wewnętrzny
-Wdrażanie i nadzorowanie działań korygujących
-Koordynowanie wszelkich działań związanych z rozwiązywaniem reklamacji klientów
- Koordynowanie procesu PPAP
- Tworzenie i nadzór funkcjonowania systemu zarządzania jakością
- Audyt 6S
- Audyt VDA 6.3
- Analiza zwrotów z pola
[Usuń]
Specjalista d/s jakości wiązek elektrycznych
Zakres obowiązków:
-Odpowiedzialność za kontakt z klientem zewnętrznym(Niemcy, Austria) w temacie reklamacji jakościowych i logistycznych
-Planowanie i sterowanie produkcją
-Wdrażanie nowych uruchomień produkcji
-Opracowywanie okresowych statystyk i analiz dotyczących reklamacji w zakresie jakości produktów
-Audyt wewnętrzny
-Wdrażanie i nadzorowanie działań korygujących
-Koordynowanie wszelkich działań związanych z rozwiązywaniem reklamacji klientów
-Odpowiedzialność za kontakt z klientem zewnętrznym(Niemcy, Austria) w temacie reklamacji jakościowych i logistycznych
-Planowanie i sterowanie produkcją
-Wdrażanie nowych uruchomień produkcji
-Opracowywanie okresowych statystyk i analiz dotyczących reklamacji w zakresie jakości produktów
-Audyt wewnętrzny
-Wdrażanie i nadzorowanie działań korygujących
-Koordynowanie wszelkich działań związanych z rozwiązywaniem reklamacji klientów
Szkolenia i kursy
"Process Auditor VDA 6.3 (2016)" Team Prevent
"VDA 6.3 - Competence Training for Certified Process Auditors" - Team Prevent
"Audytor procesu wg VDA 6.3" - Team Prevent
"Pełnomocnik Jakości (TUV)" - TUV Rheinland
"Audytor wewnętrzny systemu zarządzania jakością" PCBC
"Asystent systemu zarządzania jakością" PCBC
"Dokumentowanie systemu zarządzania jakością zgodnie z normami serii ISO 9000:2000" PCBC
"Audytor wewnętrzny systemu zarządzania jakością zgodnego z wymaganiami ISO/TS 16949:2002" DEKRA
"FMEA-Analiza potencjalnych wad oraz ich skutków" DEKRA
"SPC-Statystyczna kontrola procesu" DEKRA
"MSA-Analiza systemów pomiarowych" DEKRA
"Audytor wewnętrzny systemu zarządzania środowiskowego zgodnego z normą ISO 14001:2004" DEKRA
"Wdrażanie systemu zarządzania środowiskowego zgodnego z normą ISO 14001:2004" DEKRA
"Rozwiązywanie problemów w motoryzacji-metoda 8D"
"Kontakt z klientem" Transmisja
"Zarządzanie jakością" Nowa perspektywa(Europejski fundusz społeczny)
"Język angielski dla przedsiębiorstw"
"Menadżer od pierwszego dnia" DOOR Trainig & Consulting
"Metoda 5S-założenia, wdrażanie, audytowanie" Instytut Rozwoju Kadr
"Trudne rozmowy z pracownikiem" OPEN Grupa Dobrych Trenerów
"Komunikacja syntoniczna-skuteczność poprzez słowa" OPEN Grupa Dobrych Trenerów
"KAIZEN Basics" KAIZEN Institute
"Strategia osobistego sukcesu-Poprzez ludzi do celu" OPEN Grupa Dobrych Trenerów
"Delegowanie zadań-Od kierowania do przewodzenia" OPEN Grupa Dobrych Trenerów
"FEMA-Training Grundlagen APIS Software" EK Design
"Development Discussion - rozmowy oceniające" Berndson
"Six Sigma Green Belt" - Akademia białego kruka ABK
"Analiza FMEA procesów z wykorzystaniem programu IQ-RM firmy APIS" TQMsoft
"Zarządzanie projektem w oparciu o podręczniki referencyjne VDA QMC i specyficzne wymagania grupy VW" Team prevent
"Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów na bazie wymagań Grupy Volkswagena"Team prevent
"Od VDA 6.3:2016 do VDA 6.3:2023 – szkolenie aktualizacyjne "SQD
"Warsztaty na bazie grupy VW (CSR w powiązaniu z Formel Q) 'SQD
„Przedstawiciel ds. bezpieczeństwa i zgodności wyrobu (PSCR)” SQD
"Przeglad wymagań klienta na przykłądzie grupy VW (CSR w powiązaniu z Formel Q) SQD
"VDA Field Failure Analysis" SQD
"Wymagania systemu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy wg ISO 45001:2018".
"Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów (CSR) na bazie wymagań Mercedes-Benz AG" SQD
"VDA 6.3 - Competence Training for Certified Process Auditors" - Team Prevent
"Audytor procesu wg VDA 6.3" - Team Prevent
"Pełnomocnik Jakości (TUV)" - TUV Rheinland
"Audytor wewnętrzny systemu zarządzania jakością" PCBC
"Asystent systemu zarządzania jakością" PCBC
"Dokumentowanie systemu zarządzania jakością zgodnie z normami serii ISO 9000:2000" PCBC
"Audytor wewnętrzny systemu zarządzania jakością zgodnego z wymaganiami ISO/TS 16949:2002" DEKRA
"FMEA-Analiza potencjalnych wad oraz ich skutków" DEKRA
"SPC-Statystyczna kontrola procesu" DEKRA
"MSA-Analiza systemów pomiarowych" DEKRA
"Audytor wewnętrzny systemu zarządzania środowiskowego zgodnego z normą ISO 14001:2004" DEKRA
"Wdrażanie systemu zarządzania środowiskowego zgodnego z normą ISO 14001:2004" DEKRA
"Rozwiązywanie problemów w motoryzacji-metoda 8D"
"Kontakt z klientem" Transmisja
"Zarządzanie jakością" Nowa perspektywa(Europejski fundusz społeczny)
"Język angielski dla przedsiębiorstw"
"Menadżer od pierwszego dnia" DOOR Trainig & Consulting
"Metoda 5S-założenia, wdrażanie, audytowanie" Instytut Rozwoju Kadr
"Trudne rozmowy z pracownikiem" OPEN Grupa Dobrych Trenerów
"Komunikacja syntoniczna-skuteczność poprzez słowa" OPEN Grupa Dobrych Trenerów
"KAIZEN Basics" KAIZEN Institute
"Strategia osobistego sukcesu-Poprzez ludzi do celu" OPEN Grupa Dobrych Trenerów
"Delegowanie zadań-Od kierowania do przewodzenia" OPEN Grupa Dobrych Trenerów
"FEMA-Training Grundlagen APIS Software" EK Design
"Development Discussion - rozmowy oceniające" Berndson
"Six Sigma Green Belt" - Akademia białego kruka ABK
"Analiza FMEA procesów z wykorzystaniem programu IQ-RM firmy APIS" TQMsoft
"Zarządzanie projektem w oparciu o podręczniki referencyjne VDA QMC i specyficzne wymagania grupy VW" Team prevent
"Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów na bazie wymagań Grupy Volkswagena"Team prevent
"Od VDA 6.3:2016 do VDA 6.3:2023 – szkolenie aktualizacyjne "SQD
"Warsztaty na bazie grupy VW (CSR w powiązaniu z Formel Q) 'SQD
„Przedstawiciel ds. bezpieczeństwa i zgodności wyrobu (PSCR)” SQD
"Przeglad wymagań klienta na przykłądzie grupy VW (CSR w powiązaniu z Formel Q) SQD
"VDA Field Failure Analysis" SQD
"Wymagania systemu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy wg ISO 45001:2018".
"Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów (CSR) na bazie wymagań Mercedes-Benz AG" SQD
Specjalizacje
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zainteresowania
Piłka nożna, Muzyka, Internet, Motoryzacja, Histioria II Wojny Światowej
Grupy
Jakość
Grupa osób związanych z zarządzaniem jakością, a także środowiskiem i bezpieczeństwem w organizacjach oraz auditowaniem systemów.
Lean Management
Zapraszam wszystkich zainteresowanych koncepcją Lean Management, poszerzaniem wiedzy i praktycznym stosowaniem zasad zarządzania w trybie "odchudzonym".