Rafał Wojciechowski

Business Development Manager w Focus Telecom Sp. z o.o.
Marki, mazowieckie

Umiejętności

Ethernet IP Urządzenia mobilne MPLS Zarządzanie Sprzedażą SDH Telekomunikacja Bezprzewodowy Digital Signage - digital out of home, digital merchandising, narrowcasting

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Business Development Manager
Nanovo Tech
- specjalista branży Digital Signage
- Zarządzanie projektami
Emitel S.A.
Kierownik Sprzedaży ds. Rynku Biznesowego
- Zarządzanie kanałem sprzedaży Partnerskiej (DOOH)
- Prezentacja i sprzedaż usług Emitel do Klientów B2B (SME, SOHO, Large)
- Zarządzanie projektami infrastrukturalnymi (np. branża paliwowa, farmaceutyczna)
- Szkolenia wizerunkowe i produktowe dla przedstawicieli partnerów
- Realizacja celów sprzedażowych w kanałach bezpośrednich i partnerskich
- Współtworzenie budżetów przychodowych
Crowley Data Poland Sp. z o.o.
Account Manager
- Tworzenie ofert handlowych i prezentacji do Klienta B2B
- Sprzedaż usług Crowley do Klienta B2B
- Zarządzanie kanałem sprzedaży partnerskiej
- Uczestnictwo w negocjacjach handlowych z Klientami
DHL Global Forwarding
Sales Specialist
Logo
Project Manager
Media Service sp. z o.o.
- Zarządzanie grupą przedstawicieli handlowych na terenie Polski
- Kreowanie i kontrola polityki cenowej spółki
- Indywidualne negocjacje handlowe z Klientami z segmentu Lagre, SME, SOHO
- Negocjacje z dostawcami produktów
- Zarządzanie projektami
Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
Key Account
- sprzedaż dla serwisu zumi.pl
- budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami, Klientami Kluczowymi
- umiejętność doradczej sprzedaży bezpośredniej
- umiejętność negocjacji w sprzedaży bezpośredniej
- umiejętność prowadzenia projektów sprzedażowych
- profesjonalna bezpośrednia obsługa Klienta Biznesowego
- Współpraca z Partnerami Handlowymi
- Analiza rynku konkurencji
- Sprzedaż usług w kanale sprzedaży B2B
POLSKA PRESS GRUPA
KAM
- Współtworzenie odrębnych struktur kolportażu.
- Sprzedaż powierzchni reklamowych w gazecie Echo Miasta.
- szkolenia dla nowych pracowników
- prowadzenie projektów dla Klientów sieciowych, tj. Media Markt, Pizza Hut, Avans, Karen Notebook.
- Zarządzanie grupą produktów, w tym utrzymywanie polityki cenowej
- Negocjacje z dostawcami
- Zarządzanie projektami
- Kreowanie polityki cenowej oferowanych usług
Orange Polska S.A.
Opiekun Klienta Biznesowego
Główne zadania:
- Współpraca z Partnerami Handlowymi
- Sprzedaż usług w kanale sprzedaży B2B
- Aktywna sprzedaż usług telekomunikacyjnych dla Klienta Biznesowego
Orange Polska S.A.
Starszy Konsultant
- Telefoniczna obsługa Kl. Indywidualnych, Biznesowych, Kluczowych.
- testowanie nowych usług, produktów telekomunikacyjnych, tj. Telefony, - usługi, oprogramowania komputerowego
- znajomość technik nowoczesnej obsługi klienta
- prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników
- umiejętność rozliczania faktur i obsługa klientów kluczowych

Szkolenia i kursy

- "Komunikacja Menedżerska - 7 kluczowych rozmów menedżera z podwładnymi", Październik 2014r., NovaSkills
- "Moje mocne strony to mocne strony mojego zespołu" - Styczeń 2014r., Business Training & Consulting
- "Zarządzanie projektami" IPMA - (10-dniowe szkolenie), Infor Training, BDO
- "Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy" - 2-dniowe szkolenie, Infor Trainig BDO
- "Sprzedaż asertywna" - 2-dniowe szkolenie, Mercuri International
- „Szybkie zwiększanie wyników ekonomicznych sprzedaży” - - 2-dniowe szkolenie, Mercuri International
- "Zarządzanie działaniami handlowymi - rozmowy sterujące" - 2-dniowe szkolenie, Mercuri International
- „Szkolenie z zarządzania czasem” organizowane przez Media4mat sp. z o.o.
- „Szkolenie sprzedażowe” organizowane przez TP S.A.
- „Skuteczny Doradca Biznesowy” - organizowane przez JET Centrum Szkoleniowe
- „Dwa filary nowoczesnej obsługi Klienta dla konsultantów i Doradców” - organizowane przez JET Centrum Szkoleniowe
- „Profesjonalna obsługa Klienta” - organizowane przez Specialist Interpersonal Staff Training
- „Profesjonalna obsługa Klientów” - organizowane przez PTK Centertel Sp. z o.o.

Specjalizacje

Sprzedaż
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

- wspinaczka
- motoryzacja
- telekomunikacja

Inne

- Zajęcie 3 miejsca wśród najlepszych Menadżerów sprzedaży w Media4mat w 2007r.
- Najlepszy Opiekun Klienta w Zespole
- Miejsce w pierwszej 10 Najlepszych Sprzedawców w TP S.A.
- Nagroda dla Najlepszego Pracownika Mięsiąca w dziale Obsługi Klienta Kluczowego

Grupy

4 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Bieganie
Bieganie
im dlużej tym lepiej
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
CV Expert HR bez cenzury
CV Expert HR bez cenzury
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny
Darmowe ebooki
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
Diesel
Diesel
Forum dla miłośników diesla.
Digital Signage
Digital Signage
Grupa dla osób zainteresowanych rozwiązaniami Digital Signage/POS TV/ekranami w punkcie sprzedaży/telewizją korporacyjną
Doradztwo Telekomunikacyjne
Doradztwo Telekomunikacyjne
Optymalizowanie kosztów teleinformatycznych
Fotografia
Fotografia
Grupa miłośników fotografii...
Giełda Pracy
Giełda Pracy
Grupa dla szukających pracy.
HRO Personnel
HRO Personnel
HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi.
IT&Telecom
IT&Telecom
IT&Telecom to grupa dla osób z branży oraz tych, którzy interesują się jej rozwojem.
IT Warszawa
IT Warszawa
Grupa dla osób związanych z branżą IT w Warszawie i nie tylko