Rafał Witkowski
Główny informatyk/administrator, Royal Collection
Warszawa,
mazowieckie
Doświadczenie zawodowe
administrator/główny informatyk
• pełna obsługa tele- informatyczna firmy
• stała opieka nad siecią komputerową firmy, sieć LAN i WAN, internetowe połączenie wszystkich oddziałów z magazynem oraz centralą firmy)
• diagnoza potrzeb informatycznych firmy i negocjowanie warunków współpracy z firmami zewnętrznymi
• projektowanie i realizacja informatycznego zaplecza firmy ( zakup sprzętu, instalacja, nadzór nad kodowaniem i wprowadzaniem danych, opracowanie wyników, i ich analiza)
• szkolenie personelu z zakresu obsługi sprzętu i wdrożonych systemów
• podłączenie wszystkich placówek do sieci VPN
• czuwanie nad bezpieczeństwem sieci komputerowej firmy
• cykliczne prowadzenie szkoleń dla pracowników z zakresu obsługi kas fiskalnych, aplikacji biurowych, obsługi komputera
• zarządzanie telefonami firmy ,Blackberry, Internet mobilny
• stała opieka nad siecią komputerową firmy, sieć LAN i WAN, internetowe połączenie wszystkich oddziałów z magazynem oraz centralą firmy)
• diagnoza potrzeb informatycznych firmy i negocjowanie warunków współpracy z firmami zewnętrznymi
• projektowanie i realizacja informatycznego zaplecza firmy ( zakup sprzętu, instalacja, nadzór nad kodowaniem i wprowadzaniem danych, opracowanie wyników, i ich analiza)
• szkolenie personelu z zakresu obsługi sprzętu i wdrożonych systemów
• podłączenie wszystkich placówek do sieci VPN
• czuwanie nad bezpieczeństwem sieci komputerowej firmy
• cykliczne prowadzenie szkoleń dla pracowników z zakresu obsługi kas fiskalnych, aplikacji biurowych, obsługi komputera
• zarządzanie telefonami firmy ,Blackberry, Internet mobilny
starszy serwisant komputerowy
• pełny zakres helpdesku dla ok. 2500 użytkowników
• koordynacja całego serwisu i rozdzielanie zadań pomiędzy serwisantów
• kontrola realizacji zgłoszeń serwisowych
• odpowiedzialność za rozwiązywanie najtrudniejszych problemów użytkowników
• przeprowadzanie transmisji danych do głównej drukarni w Białołęce
• odpowiedzialność za systematyczne przeszkalanie pracowników firmy z zakresu obsługi komputerów i systemów informatycznych
• ścisła współpraca z pionami działu technologii
• koordynacja całego serwisu i rozdzielanie zadań pomiędzy serwisantów
• kontrola realizacji zgłoszeń serwisowych
• odpowiedzialność za rozwiązywanie najtrudniejszych problemów użytkowników
• przeprowadzanie transmisji danych do głównej drukarni w Białołęce
• odpowiedzialność za systematyczne przeszkalanie pracowników firmy z zakresu obsługi komputerów i systemów informatycznych
• ścisła współpraca z pionami działu technologii
Kierownik działu IT
• zarządzanie kilkuosobowym zespołem pracowników ( 2 informatyków i kilku testerów)
• monitorowanie i analizowanie wdrożonych i funkcjonujących systemów informatycznych; zapewnienie sprawnego działania sprzętu komputerowego i oprogramowania
• optymalizacja wydajności systemu biorąc pod uwagę wymagania i specyfikę działalności firmy,
• instalowanie, konfigurowanie i rozwiązywanie problemów związanych z siecią komputerową firmy,
• odpowiedzialność za zakup i konfigurację sprzętu komputerowego w firmie
• ulepszanie i uaktualnianie sprzętu komputerowego i oprogramowania sieciowego w zależności od potrzeb firmy
• monitorowanie i analizowanie wdrożonych i funkcjonujących systemów informatycznych; zapewnienie sprawnego działania sprzętu komputerowego i oprogramowania
• optymalizacja wydajności systemu biorąc pod uwagę wymagania i specyfikę działalności firmy,
• instalowanie, konfigurowanie i rozwiązywanie problemów związanych z siecią komputerową firmy,
• odpowiedzialność za zakup i konfigurację sprzętu komputerowego w firmie
• ulepszanie i uaktualnianie sprzętu komputerowego i oprogramowania sieciowego w zależności od potrzeb firmy
Operator systemow informatycznych/administrator sieci komputerowej/kierownik dzialu serwis
• Obsługa specjalistycznego systemu operacyjnego Odlewni Żeliwia Ciągliwego w Zawierciu
• Instalacja sieci komputerowych oraz serwerów i ich serwis,
• Przygotowywanie ofert kompleksowych dla klientów i ich prezentacja
• Przygotowywanie kompleksowych rozwiązań informatycznych dla klientów i doradztwo uwzględniające specyficzne wymagania związane z działalnością firm
• Zakup sprzętu komputerowego,
• Przeprowadzanie wdrożeń u klientów,
• Instalacja sieci komputerowych oraz serwerów i ich serwis,
• Przygotowywanie ofert kompleksowych dla klientów i ich prezentacja
• Przygotowywanie kompleksowych rozwiązań informatycznych dla klientów i doradztwo uwzględniające specyficzne wymagania związane z działalnością firm
• Zakup sprzętu komputerowego,
• Przeprowadzanie wdrożeń u klientów,
Specjalizacje
IT - Administracja
Inne