Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Strategia biznesowa
Zarządzanie kluczowymi klientami
Microsoft Office
Negocjacje
New Business Development
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager
• Odpowiedzialny za sprzedaż w Polsce produktów z kategorii sportu.
• Ścisła współpraca z kluczowymi klientami: Go Sport, Intersport, Sklep Biegacza, Sklep Biegowy, RTV EURO AGD, Komputronik, SFERIS, Media-Saturn Holding Polska, Media Ekspert, niezależne sklepy sportowe.
• Zarządzanie zespołem przedstawicieli handlowych.
• Ścisła współpraca z dystrybutorami oraz sub-dystrybutorami firmy TomTom.
• Planowanie i prognozowanie sprzedaży produktów.
• Analiza sprzedaży, ustalanie planów działania dla sieci handlowych.
• Organizacja i przeprowadzanie szkoleń sprzedażowo-produktowych.
• Inicjowanie i nadzór nad lokalnymi promocjami.
• Analiza rynku i konkurencji.
• Nadzór budżetu.
• Poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży na rynku.
• Ścisła współpraca z kluczowymi klientami: Go Sport, Intersport, Sklep Biegacza, Sklep Biegowy, RTV EURO AGD, Komputronik, SFERIS, Media-Saturn Holding Polska, Media Ekspert, niezależne sklepy sportowe.
• Zarządzanie zespołem przedstawicieli handlowych.
• Ścisła współpraca z dystrybutorami oraz sub-dystrybutorami firmy TomTom.
• Planowanie i prognozowanie sprzedaży produktów.
• Analiza sprzedaży, ustalanie planów działania dla sieci handlowych.
• Organizacja i przeprowadzanie szkoleń sprzedażowo-produktowych.
• Inicjowanie i nadzór nad lokalnymi promocjami.
• Analiza rynku i konkurencji.
• Nadzór budżetu.
• Poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży na rynku.
Account Manager
• Odpowiedzialny za sprzedaż do kluczowych klientów: MediaExpert, RTV EURO AGD, Komputronik, Mix Electronics, Partner AGD, Avans, Sferis, Carrefour, Auchan, Norauto, B2B (Avis, Hertz, Budget; EuropeCar).
• Ścisła współpraca z dystrybutorami i subdystrybutorami TomTom.
• Planowanie i prognozowanie sprzedaży produktów.
• Analiza sprzedaży, ustalanie planów działania dla sieci handlowych.
• Organizacja i prowadzenie szkoleń sprzedażowo-produktowych.
• Inicjowanie i nadzór nad lokalnymi promocjami.
• Analiza rynku i konkurencji.
• Nadzór budżetu.
• Ścisła współpraca z dystrybutorami i subdystrybutorami TomTom.
• Planowanie i prognozowanie sprzedaży produktów.
• Analiza sprzedaży, ustalanie planów działania dla sieci handlowych.
• Organizacja i prowadzenie szkoleń sprzedażowo-produktowych.
• Inicjowanie i nadzór nad lokalnymi promocjami.
• Analiza rynku i konkurencji.
• Nadzór budżetu.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Motoryzacja, żeglarstwo, narciarstwo, komputery, film,
Organizacje
Organizacja międzynarodowych obozów młodzieżowych ROTARY International. Udział w obozach we Włoszech, Holandii, Danii, Finlandii.
Inne
Dobra znajomość środowiska MS Windows oraz aplikacji Microsoft Office
(Word, Excel, Access, PowerPoint).
Prawo jazdy kat. B
(Word, Excel, Access, PowerPoint).
Prawo jazdy kat. B
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Grupa Miłośników Subaru
Witajcie!
Zapraszam wszystkich miłośników, posiadaczy, potencjalnych posiadaczy Subaraków. Nie chodzi mi tu tylko i wyłącznie o Imprezę. Istnieją przecież Foresterki, Legacy, Outbacki, Baja
Last Minute
Planujesz urlop? Dobrze trafiłeś :) Złap okazję last minute, zapytaj o szczegóły i organizację na poszczególnych kierunkach, śledź aktualną ofertę, znajdź towarzysza podróży.
Sporty samochodowe
Od KJS po WRC. Rajdy, wyścigi płaskie i górskie. Kibice, zawodnicy, sponsorzy i sponsorowani. W Polsce i poza jej granicami.