Wypowiedzi
-
Wyskoczyły takie błędy:
17848 P1440-Zawór układu recyrkulacji
16627 P0243-zawór regulacji cisnienia doładowania
17903 P1495-radiator
Mogą być błędy w opisie, bo pisałem na szybko. -
Dzięki za info, ja to sprawdzałem, jak odłączę wszystkie przewody od tego zaworu, to jest cisza,ale może masz rację, czasami dźwięki się przenoszą i potrafią zmylić słuchacza, ale jeszcze jedno, jak odłączyliśmy go z mechanikiem i ponownie podpięliśmy, to tez była cisza, mechanik stwierdził że on sie jeszcze nie aktywował, "coś w tym stylu".Bania mała, najlepiej znaleźć zastępczy, podpiąć i wtedy by się okazało, co go boli.
-
Witam wszystkich,
Posiadam Audi A3 2.0Tdi 05'140 KM, i od jakiegoś miesiąca zaczęło dziać się coś dziwnego, na początku słyszałem lekki gwizd z pod maski, gdy pojechałem do mechaniora to stwierdził że tak musi być, ale z dnia na dzień zaczęło to się nasilać , po kolejnej wizycie stwierdziliśmy że odgłos wydobywa się z zaworu mieszczącego się na podszybiu( takie płaskie pudełko z wchodzącymi do niego wężykami doczytałem się że to zawór N75 i N18 dwa w jednym) po podpięciu kompa wyszły trzy błędy, zawór układu recyrkulacji, ciśnienia doładowania,,radiator'' ogólnie autko jedzie normalnie, bez strat na mocy i kopcenia,, czy ktoś miał podobny przypadek, bo nie wiem czy wymieniać właśnie ten zawór, czy należy wszystko rozebrać i szukać nieszczelności układu podciśnienia, no i jeszcze jedno ,czy mogę na ta chwile jeździć autem bez ryzyka uszkodzenia innych części.