Rafał Wawrzyniuk
Kierownik, Bank Millennium SA
Warszawa,
mazowieckie
Doświadczenie zawodowe
Kierujący Zespołem Procesowania Zleceń Klientów
Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi Klienta (wskaźniki ilościowe i jakościowe), zarządzanie podległym zespołem, opracowywanie systemów motywacyjnych, przygotowywanie i wdrażanie nowych projektów i procesów w zespole, coaching, rozwój i motywowanie pracowników, ocena pracy podległego zespołu, opiniowanie regulacji bankowych, opracowywanie i wprowadzanie procedur wewnętrznych, współpraca z innymi jednostkami banku w zakresie obsługi Klienta.
Starszy konsultant/Kierujący zmianą
Wsparcie merytoryczne dla agentów Call Center, planowanie pracy 80-osobowego zespołu (różne formy zatrudnienia, różne linie biznesowe), przejmowanie rozmowy na życzenie Klienta, zarządzanie kolejkami oczekujących na połączenie, realizacja celów sprzedażowych podległego zespołu, odpowiedzialność za jakość obsługi Klienta ,coaching pracowników, ocena rozmów, współudział w rekrutacji do Call Center, realizacja zadań powierzonych przez Kierującego Wydziałem.
Szkolenia i kursy
Reklamacje i obsługa trudnego klienta -
Communication One Consulting sp. z o.o.
Pozyskiwanie dotacji z funduszy UE - SmartConsulting
Coaching i budowanie podległego zespołu - Agencja PULS, Jolanta Krupadziorow
Efektywne zarządzanie zespołem, Coaching - skuteczne narzędzie zarządzania - Agencja PULS, Jolanta Krupadziorow
Szkolenia korporacyjne:
Coaching konsultantów call center
Motywowanie pracowników
Przywództwo i rozwój pracowników
Standardy monitoringu rozmów call center
Skuteczna telesprzedaż produktów bankowych
Komunikacja niewerbalna w sprzedaży
Umiejętności:
Zarządzanie zespołem (różne formy zatrudnienia)
Motywowanie pozafinansowe
Analityczne myślenie
Orientacja na wyniki
Odporność na stres i presję czasu
Rozwinięte zdolności interpersonalne
Prawo jazdy kat. B
Communication One Consulting sp. z o.o.
Pozyskiwanie dotacji z funduszy UE - SmartConsulting
Coaching i budowanie podległego zespołu - Agencja PULS, Jolanta Krupadziorow
Efektywne zarządzanie zespołem, Coaching - skuteczne narzędzie zarządzania - Agencja PULS, Jolanta Krupadziorow
Szkolenia korporacyjne:
Coaching konsultantów call center
Motywowanie pracowników
Przywództwo i rozwój pracowników
Standardy monitoringu rozmów call center
Skuteczna telesprzedaż produktów bankowych
Komunikacja niewerbalna w sprzedaży
Umiejętności:
Zarządzanie zespołem (różne formy zatrudnienia)
Motywowanie pozafinansowe
Analityczne myślenie
Orientacja na wyniki
Odporność na stres i presję czasu
Rozwinięte zdolności interpersonalne
Prawo jazdy kat. B
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Inne
Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
Energia
Zainteresowania
Botanika (flora polski), gotowanie, literatura,
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Bank, bankowość i wszystko co sie wokół tego kręci...
Zapraszam do dyskusji na temat naszych polskich banków. Czy na dzień dzisiejszy są one dobrze zorganizowane?
Bank Millennium S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Bankiem Millennium oraz grupą kapitałową Millennium.
http://www.millenet.pl/
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Coaching. Praktyka oparta na dowodach. Coaching EBP
Poznaj rzeczywiście skuteczne metody doskonalenia własnych kompetencji
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Po kosztach.
Zapraszam do umieszczania informacji o produktach/usługach jakie członkowie GL mogą nabyć ze specjalnym rabatem.
REKOMENDACJE (potrzebuje, polecam, oferuje)
Gdy chcesz polecić towar, usługe, partneta biznesowego, kupić, sprzedać, zarekomendować swojego partnera biznesowego, złożyć zapytanie ofertowe, poszukać osoby w jakiejś Firmy?