Umiejętności
Księgowość
bankowość
Finanse
Praca w zespole
Obsługa klienta
Prawo jazdy kat B
Radzenie sobie ze stresem oraz efektywne działanie pod jego wpływem.
Samodzielność i sumienność
obsługa programu Word, Exel
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Młodszy Specjalista do spraw obsługi klienta
Obowiązki oraz umiejętności:
• Bieżąca obsługa produktów bankowych oraz wsparcie techniczne klientów banku (języku polskim i angielskim) z zachowaniem wysokich standardów
• Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz sprzedaż produktów bankowych
• Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
• Wykonywanie przelewów krajowych i zagranicznych dla klientów banku
• Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji oraz problemów technicznych
• Praca z poufnymi danymi klientów banku
Responsibilities and skills:
• Technical Support clients in the Polish language and English with high standards and time
• Maintaining positive relationships with customers
• Active acquisition of new customers and selling bank products
• Making domestic and international transfers for bank customers
• Receiving complaints and technical problems
• Taking care of the security of customer data
• Bieżąca obsługa produktów bankowych oraz wsparcie techniczne klientów banku (języku polskim i angielskim) z zachowaniem wysokich standardów
• Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz sprzedaż produktów bankowych
• Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
• Wykonywanie przelewów krajowych i zagranicznych dla klientów banku
• Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji oraz problemów technicznych
• Praca z poufnymi danymi klientów banku
Responsibilities and skills:
• Technical Support clients in the Polish language and English with high standards and time
• Maintaining positive relationships with customers
• Active acquisition of new customers and selling bank products
• Making domestic and international transfers for bank customers
• Receiving complaints and technical problems
• Taking care of the security of customer data
Pracownik biurowy - staż
Urząd Skarbowy w Brzesku
Obowiązki oraz umiejętności:
• sprawdzanie i udzielanie pisemnych odpowiedzi na wnioski komornika sądowego o zajęcie wierzytelności
• przygotowywanie dokumentów do wysyłki
• dokonywanie czynności kancelaryjno – biurowych w aplikacji „Biblioteka Akt”
• obsługa programu “POLTAX”
• wystawianie kwitów kasowych wpłat i wypłat w celu realizacji operacji finansowych
Responsibilities and skills:
• checking and providing written responses to the requests of the court bailiff for addressing claims
• preparation of documents for shipment
• undertaking activities chancery – office in Office application “Biblioteka akt”
• Support program “POLTAX”
• issuance of cash receipts deposit and withdrawal inorder to carry out financial operations
• sprawdzanie i udzielanie pisemnych odpowiedzi na wnioski komornika sądowego o zajęcie wierzytelności
• przygotowywanie dokumentów do wysyłki
• dokonywanie czynności kancelaryjno – biurowych w aplikacji „Biblioteka Akt”
• obsługa programu “POLTAX”
• wystawianie kwitów kasowych wpłat i wypłat w celu realizacji operacji finansowych
Responsibilities and skills:
• checking and providing written responses to the requests of the court bailiff for addressing claims
• preparation of documents for shipment
• undertaking activities chancery – office in Office application “Biblioteka akt”
• Support program “POLTAX”
• issuance of cash receipts deposit and withdrawal inorder to carry out financial operations
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Call Center
Konsultanci
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.