Rafał Wasilczyk

marketing, PR
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Copywriting Komunikacja wewnętrzna Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Microsoft Office Marketing internetowy Project Management Public Relations Social Media Social Media Marketing

Języki

angielski
dobry
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Matras S.A.
marketing manager
tworzenie strategii marketingowej dla marek Matras Księgarnie i matras.pl w kanałach ATL, BTL, on-line, Social Media; retail marketing: tworzenie akcji promocyjnych, koordynacja kreacji komunikacji, wspieranie działań marketingowych dostawców, budowanie planów promocji; project management: zarządzanie projektami sezonowymi np. Xmass, Podręczniki Szkolne, Black Friday; public relations: monitoring mediów, współpraca z agencjami PR; CSR: akcje wzmacniające wizerunek; eventy: działania eventowe w księgarniach; agencje reklamowe i domy mediowe: koordynacja współpracy; produkcje filmowe i TV: sponsoringi i product placement TVP2, TVN24, Polsat, realizacja produkcji reklamowych; on-line: newsletter, SEM, SEO, PPC; content marketing: tworzenie i zarządzanie treścią, wybieranie kanałów komunikacji; zarządzanie zespołem specjalistów i asystentów
Kakadu sp. z o.o.
specjalista ds. marketingu i PR
komunikacja Kakadu, kakadu.pl, telekarma.pl w kanałach ATL: radio, prasa ogólnopolska i tematyczna, outdoor; BTL: kreacja POS promocyjnych, foldery ofertowe ON-LINE: newsletter, SEM, SEO; retail marketing: przygotowanie planów promocji, koordynacja kreacji i produkcji materiałów POS; Public Relations: komunikacja kryzysowa, wizerunkowa, media relations, stała współpraca wizerunkowa z dostawcami, organizacja szkoleń; social media: strategia komunikacji w serwisach Facebook, Pinterest, Instagram, YouTube; działania CSR: sponsoringi, patronaty, akcje wizerunkowe; private label: koordynacja produkcji opakowań, materiałów POS; współpraca B2B: nawiązywanie kontaktów i realizacja działań handlowych
Empik
PR & Event Specialist
patronaty medialne marek empik, empik.com; redakcja contentu w systemie empik TV, na stronie empik.com(empikultura) oraz w dwutygodniku „Tom Kultury”; CSR: zarządzanie budżetem, negocjacje warunków, określanie zakresu świadczeń, selekcja wydarzeń; eventy: współtworzenie i realizacja wydarzeń, planowanie promocji; project management: kreowanie koncepcji i realizacja projektów konkursowych I współprac zewnętrznych; zdalne zarządzanie zespołem 11 specjalistów
Empik
Specjalista ds. Eventów / Specjalista ds. Marketingu
organizacja oraz realizacja lokalnych akcji promocyjnych; komunikacja BTL na terenie salonu ( kreacja, produkcja maetriałów POS oraz POP; direct mail, consumer promotion); merchandising produktów;
visual merchandising ( projektowanie witryn handlowych, okolicznoćsiowych, promocyjnych, tworzenie stałych miejsc promocyjnych); organizowanie spotkań autorskich, koncertów oraz konferencji prasowych;
koordynacja działań edukacyjnych w ramach projektu Przecinek i Kropka;

Szkolenia i kursy

Zarządzanie Marką – budowanie wartości marki (r.2014); Social Media Marketing (r.2012, 2015); Manager marketingu i reklamy on-line (r.2016); Instruktor dietetyki i suplementacji (r.2016);

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing / Zarządzanie Publiczne w Ochronie Zdrowia, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Zdrowie Publiczne, licencjackie
Akademia Medyczna w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką
Public Relations
Zewnętrzny PR

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
A PRACA
A PRACA
Forum dla osób poszukujących pracy.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Dział PR
Dział PR
Działy PR
EVENTY
EVENTY
Grupa dla Event Managerów. Chcesz zorganizować imprezę tu wstaw swoje ogłoszenie - Otrzymasz również zaproszenia na zamknięte imprezy.
Fotografia reklamowa
Fotografia reklamowa
Zapraszam do uczestnictwa i dyskusji wszystkie osoby zajmujące się zawodowo ( i nie tylko) fotografią reklamową oraz wszystkich zainteresowanych tą dziedziną fotografii.
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
Marketing sieciowy - MLM
Marketing sieciowy - MLM
Grupa łącząca osoby, które interesują się MLM.
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Social Media PR
Social Media PR
Inspiracje, informacje, wydarzenia, porady, ogłoszenia związane z social media.