Wypowiedzi
-
Witam i dziękuję za zaproszenie.
Pozdrawiam -
tak, wszystko się zgadza, za słaba grafika, miałem nadzieję na podanie raczej wcześniejszej wersji która by obsługiwała 1.2, sprawdzałem experymentalne itp. mimo wszystko dzięki za odpowiedź, trzeba najwidoczniej poczekać :) pozdrawiam
-
Witam, próbuję uruchomić silnik Cycles na swoim notebooku, CPU działa bez zarzutu, natomiast próbuję uruchomić GPU, przy renderowaniu przy uzyciu CUDA wyświetla się informacja o za niskim shader model, wymagany 1.3 ja posiadam 1.2.
Jezeli zmienię na OpenCL to chwilę myśli... i również nic się nie dzieje.
Grafika geforce 315m
może jakaś konkretna wersja blendera obsługuje moją grafikę, za podpowiedzi dziekuję
pozdrawiam -
a jak długo będziesz w belgii? może bardziej sie opłaca miesięczny na wszystkie autobusy i tramwaje? ok .30 ojro
edit:
nie dopatrzyłem że to pociąg....
są miesięczne też na pociągi tylko że musisz sam się zorientować, albo karnet na kilka przejazdów rzeczywiście by był dobrym rozwiązaniem. Rafał Turek edytował(a) ten post dnia 08.01.12 o godzinie 15:15 -
Witam,
czy ktoś z grupowiczów znajduje się na obczyźnie?
Jeżeli tak to w jakie systemy gracie? Może jakaś sesja?
Jakaś mała ustawka?
pzdr. -
Helou, pozdrawiam z Antwerpii ponownie :)
Spoczko, rybki poczekają :)
Od początku marca jestem, głównie Anterpia. Ty pewnie troszke wiekszy staż w Belgii?:)
Pozdrawiam -
witam, stworzyłem obiekt na jednej warstwie na osobnej stworzyłem obiekty które emitują światło, w kompozytorze zrobiłem zlepek tych warstw z czego ta która emituje światło ma nałożone efekty fast gussian blur oraz glare, i tu sie pojawia problem. warstwa z oświetleniem prześwituje główną warstwę. da sie coś z tym zrobić? pzdr.
-
Sylwia Kunicka:
W Zemst, jeziorko nazywa się Hofstade
Duży parking, restauracje, Fryturnie, pasaż spacerowy, możliwość popływania kajakiem itp. nie ma możliwości robienia grilla ale polecam.
Wpisz sobie w google map: Hofstade 1981 Zemst, Belgia i zobaczysz jak to mniej więcej wygląda.
Pozdrawiam serdecznie z Brukseli
A jak z możliwośćią łowienia rybek? podobno jest z tym mały problem w belgii, karty łowieckie itp? -
dzieki piękne :) ja ostanio byłem w Namur i Dinant i mnię chętka złapała na wiecej okolic do odwiedzenia tudzież popluskania ;p dzieki
pozdrawiam z Antwerpii :) -
a może z plików video można przerobić na gifa? Program którego używam - blender może i to i to "wypluć"
-
gimp mógłby być, tylko że wszystko trzeba recznie na osobne warstwy... jak wrucam pliki "hurtem" to mi je miesza nie wiem czemu.... zbyt dużo czasu by mi to zajęło, potrzebuje czegoś banalniejszego, może jakiś inny sofcik?
Chyba że wiesz może jak to dobrze zrobić? -
Witam, poszukuję softu do którego mogę zaimportować pliki png, jako klatki, większą ilość, a potem "wypluć" gifa. dzięki serdeczne za info.
wynalazłem coś takiego-GraphicsGale, pliki png łądnie wskakują, w podglądzie ładnie wygląda ale nie znalazłem żadnej opcji żeby móc zapisać jako gif.
pozdrawiam -
witajcie, czy w okolicy Antwerpii jest jakieś jeziorko o które warto zachaczyć? jakoś ok. 50 km najlepiej, dzieki, pozdrawiam.
-
a. wszystko ustawione na widoczne właśnie
b. super, o to mi chodziło dzieki
sprawdzałem ten pliczek pod starszą wersją 2.56 jak i 2.57 i jest to samo a zacząłem modelować w 2.55 a skończyłem 2.57 który był świeżo wydany jakoś na dniach - może tu być problem?
edit: literówkaRafał Turek edytował(a) ten post dnia 18.04.11 o godzinie 12:43 -
nie widać w ogóle, zrobiłęm cuba obok na tej samej warstwie i jest widoczny, no osobnej również jest widoczny a ludek nie, ani w renderze klatki ani w renderze animacji, przerzuciłem wszystko na inne warstwy - ta sama sytuacja, jestem w .... kropce ech..
-
sprawdzałem wszystkie włączone mam :(
-
witam, wymodelowałem sobie "człeka" wstawiłem kości, podpiołem te kości, na dobrą sprawę nie renderowałem w miedzyczasie żadnej klatki, kiedy już na lini czasu zrobiłem kilka punktów i mój model sie porusza po zrenderowaniu go nie widać, dla próby zrobiłem dodatkowy obiekyt obok i jest on widoczny. czy ktos wie co mogłem zrobić źle? jakaś opcja? jakiś przycisk do klikniecia, dzieki z góry
edit:
przy okazji żeby drugiego tematu nie zakładać, jak na lini czasu wykasować info ow wszystkich obiektach w danej klatce? położenie, przesuniecie rotacje itp.? jest taka możliwość?Rafał Turek edytował(a) ten post dnia 18.04.11 o godzinie 11:31 -
używam opcji parenta dla aramtue ale z automacztynym dopasowaniem wagi, nie wiem czy to dobra metoda szczerze mówiąc ale jakoś dobrze się sprawdza do takich zastosowań jakie mi są aktualnie potrzebne:)
-
dzięki, właśnie o to mi chodziło, w złej kolejności zaznaczałem obiekt i kość, pzdr.
-
helou! napotkałem problem z pamięcią swoją... jak kości połączyć z modelem? gdzieś mi umknął ten krót i za nic w świenie nie moge go wyczaić... ech... to object mode trzeba podłączyć? moze ja nie na tym ekranie chce to zrobić? dzieki za pomoc!