Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
KONSULTANT
obsługa systemów rezerwacyjnych touroperatorów: zakładanie rezerwacji, anulowanie rezerwacji, przedłużanie rezerwacji
kontakt z biurami turystycznymi
Kompleksowa obsługa klienta (diagnozowanie potrzeb, tworzenie spersonalizowanych ofert handlowych, doradztwo, przygotowywanie umów)
obsługa telefoniczna klienta ( rezerwacje, informacje, potwierdzenie rezerwacji, kontakt z biurami, potwierdzanie wpłat)
generowanie oraz dystrybucja dokumentów dla zakupionych przez klienta wyjazdów ( umowa, dok. podróży, info. związane z ubezpieczeniem)
sprzedaż telefoniczna dodatkowych usług takich jak ubezpieczenie wakacyjne bądź pakring przy lotnisku
obsługa programów biurowych, baz danych klientów
Uczestniczenie w szkoleniach oraz wyjazdach typu study tour
Nabyte umiejętności:
Wiedza na temat funkcjonowania branży turystycznej, znajomość rynku i ofert touroperatorów
• Doświadczenie w telemarketingu i obsłudze klienta detalicznego,
• Obsługa systemów rezerwacyjnych (Merlin, BlueVendo, Travella)
• Praca zespołowa, umiejętność efektywnego działania pod presją czasu, dobra organizacja pracy własnej
kontakt z biurami turystycznymi
Kompleksowa obsługa klienta (diagnozowanie potrzeb, tworzenie spersonalizowanych ofert handlowych, doradztwo, przygotowywanie umów)
obsługa telefoniczna klienta ( rezerwacje, informacje, potwierdzenie rezerwacji, kontakt z biurami, potwierdzanie wpłat)
generowanie oraz dystrybucja dokumentów dla zakupionych przez klienta wyjazdów ( umowa, dok. podróży, info. związane z ubezpieczeniem)
sprzedaż telefoniczna dodatkowych usług takich jak ubezpieczenie wakacyjne bądź pakring przy lotnisku
obsługa programów biurowych, baz danych klientów
Uczestniczenie w szkoleniach oraz wyjazdach typu study tour
Nabyte umiejętności:
Wiedza na temat funkcjonowania branży turystycznej, znajomość rynku i ofert touroperatorów
• Doświadczenie w telemarketingu i obsłudze klienta detalicznego,
• Obsługa systemów rezerwacyjnych (Merlin, BlueVendo, Travella)
• Praca zespołowa, umiejętność efektywnego działania pod presją czasu, dobra organizacja pracy własnej
Project Manager
Instytut Inicjatyw Europejskich
Tworzenie harmonogramów
Prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych
Nadzór nad poprawną realizacją założeń projektów
Rekrutacja beneficjantów projektów
Prowadzenie prezentacji i szkoleń
Realizowane projekty:
Klub miłośników nurkowania „Podwodni Odkrywcy” (budżet 50 000 złotych)
Klub miłośników nurkowania w Stegnie (budżet 50 000 złotych)
Prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych
Nadzór nad poprawną realizacją założeń projektów
Rekrutacja beneficjantów projektów
Prowadzenie prezentacji i szkoleń
Realizowane projekty:
Klub miłośników nurkowania „Podwodni Odkrywcy” (budżet 50 000 złotych)
Klub miłośników nurkowania w Stegnie (budżet 50 000 złotych)
ASYSTENT DS. WINDYKACJI
Telefoniczna windykacja należności
Wypracowywanie porozumień dotyczących spłaty należności
Negocjowanie warunków spłaty
Wypracowywanie porozumień dotyczących spłaty należności
Negocjowanie warunków spłaty
DiveMaster
Koralowe Morze
Praca w Egipcie/ Hurghada
szkolenia dla intro diver
uczestniczenie w szkoleniach dla certyfikowanych nurków
fotografia podwodna
prowadzenie certyfikowanych grup nurków pod wodą
prowadzenie omówienia miejsc nurkowych dla grup wielojęzycznych
organizowanie transferów hotel/centrum nurkowe/ hotel
oraz lotnisko/hote/lotnisko
udział w Safari Nurkowych w Egipcie
szkolenia dla intro diver
uczestniczenie w szkoleniach dla certyfikowanych nurków
fotografia podwodna
prowadzenie certyfikowanych grup nurków pod wodą
prowadzenie omówienia miejsc nurkowych dla grup wielojęzycznych
organizowanie transferów hotel/centrum nurkowe/ hotel
oraz lotnisko/hote/lotnisko
udział w Safari Nurkowych w Egipcie
SPECJALISTA W DZIALE ZAPYTAŃ I REKLAMACJI
Udział w projektach dot. poprawy działania aktualnie funkcjonujących w banku procesów
Testowanie wdrażanych poprawek i usprawnień dla systemów bankowych
Rozpatrywanie reklamacji napływających od klientów
Analizowanie procesów bankowych w oparciu o zgłaszane reklamacje i proponowanie zmian w procedurach bankowych w celu zmniejszenia wolumenu napływających skarg
Testowanie wdrażanych poprawek i usprawnień dla systemów bankowych
Rozpatrywanie reklamacji napływających od klientów
Analizowanie procesów bankowych w oparciu o zgłaszane reklamacje i proponowanie zmian w procedurach bankowych w celu zmniejszenia wolumenu napływających skarg
SPECJALISTA DS. WINDYKACJI
GE MONEY BANK SA / CENTRALA GDAŃSK
Negocjowanie spłaty zadłużenia z klientami banku
Uzupełnianie dokumentacji bankowej
Sprzedaż telefoniczna produktów bankowych
Członek zespołu testowego:
testowanie systemów bankowych, regularne kontrolowanie poprawności działania systemów bankowych (V+, SMOK, INDUS, GUI), udział we wdrażaniu nowych produktów bankowych, przeprowadzanie testów walidacyjnych. Tworzenie skryptów, scenariuszy oraz instrukcji dla testowanych systemów.
Uzupełnianie dokumentacji bankowej
Sprzedaż telefoniczna produktów bankowych
Członek zespołu testowego:
testowanie systemów bankowych, regularne kontrolowanie poprawności działania systemów bankowych (V+, SMOK, INDUS, GUI), udział we wdrażaniu nowych produktów bankowych, przeprowadzanie testów walidacyjnych. Tworzenie skryptów, scenariuszy oraz instrukcji dla testowanych systemów.
Szkolenia i kursy
SIX SIGMA
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Call Center
Konsultanci
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Turystyka
Obsługa klienta
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Zarządzanie jakością
QA
Zainteresowania
NURKOWANIE, PODRÓŻE
Organizacje
PADI
Grupy
Nurkowanie podróże
Grupa poświęcona wyjazdom i podróżom nurkowym oraz najciekawszym miejscom nurkowym na świecie