Rafał Torz

Dyrektor Serwisu, Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.
Poznań, wielkopolskie

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.
Dyrektor Serwisu
- Zarządzanie Działem Serwisu
- Tworzenie i realizacja strategii rozwoju serwisu
- Odpowiedzialność za rachunek P&L
- Rekrutacja pracowników struktur serwisowych
- Cykliczne raportowanie
- Tworzeniu polityki cenowej
- Reprezentowanie Pracodawcy na lokalnym rynku
Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.
Dyrektor Regionalny Serwisu
- Realizacja załozonych planów sprzedaży w podległym regionie (w tym identyfikacja szans i zagrożeń dotyczących realizacji planów sprzedaży podległych delegatur)
- Tworzenie i realizacja strategii rozwoju serwisu w podległym regionie
- Odpowiedzialność za rachunek P&L
- Współpraca z Kierownikami Serwisu/BSC oraz zespołami serwisowymi (wsparcie BSC przy wyznaczaniu celów, motywowanie, coaching, współpraca zespołowa, rozwój indywidulany)
- Rekrutacja pracowników struktur serwisowych
- Cykliczne raportowanie do DS
- Odpowiedzialność merytoryczna za podległy magazyn serwisowy
- Współudział w tworzeniu polityki cenowej dla kontraktów obsługi technicznej
- Reprezentowanie Pracodawcy na lokalnym rynku
Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.
Zastępca Dyrektora Delegatury Warszawa ds. Serwisu
- Wsparcie Dyrektora Delegatury w działaniach związanych z biznesem serwisowym
- Odpowiedzialność za realizację planów wynikowych ze szczególnym zwróceniem uwagi na przychody i koszty podległych jednostek organizacyjnych
- Wsparcie merytoryczne pracowników działu technicznego w Delegaturze
- Współpraca z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
- Doskonalenie organizacji pracy, celem sprawnej realizacji zleceń serwisowych
- Delegowanie zleceń serwisowych, ustalanie tras wizyt, priorytetowości zadań
- Kontrola prawidłowej realizacji zadań (kontrola zasadności wydań towarów do realizowanych zadań, kontrola kart pracy)
- Podnoszenie poziomu świadczonych usług (terminowość zleceń a czas reakcji)
- Kreowanie rozwoju w nowych dziedzinach (usługi New Business)
- Zarządzanie przepływem towarów serwisowych
- Realizacja działań Customer Care zgodnie z założeniami firmy
- Kooperacja z firmami logistycznymi
- Codzienna kontrola urządzeń podłączonych do CSRC
- Dbałość o wyposażenie w niezbędne narzędzia pracy oraz materiały do realizacji bieżących zadań
Logo
Koordynator Serwisu del. Poznań
Konica Minolta Business Solution Polska Sp. zo.o.
- Zarządzanie aspektem finansowym w serwisie
- Zarządzanie obsługą klienta
- Zarządzanie technikami serwisu
Logo
Inżynier Serwisu
Konica Minolta Business Solution Polska Sp. zo.o.
- Instalacja, naprawy, przeglądy urządzeń Konica Minolta
- Dbałośc o satysfakcje klienta i interes firmy
- Budowanie i utrzymanie dobrych relacji z klientem
- Współpraca z działem handlowym
- Zbieranie infomracji od klientów na temat sposobu wykorzystania urządzeń, potrzeb
- Reprezentowanie firmy

Szkolenia i kursy

- Certyfikat Prince2 Foundation

Edukacja

Logo
Strategia i Planowanie Biznesu, studia podyplomowe
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
Logo
Żandarmeria Wojskowa, licencjackie
Wyższa Szkoła Oficerska w Poznaniu
Logo
Elektrotechnika - Elektroniczna Aparatura i Systemy pomiarowe, magisterskie
Politechnika Poznańska

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój

Zainteresowania

- Speedway
- Motoryzacja

Grupy

sporty motocyklowe
sporty motocyklowe
Odkryj świat najpopularniejszych wyścigów motocyklowych, od zawodów MotoGP i Superbike, Motocrosuu aż do imprez żużlowych speedway Informacje o wszystkim: od budowy motocykli, aż po opisy wyścigów i
Żużel Speedway Forever
Żużel Speedway Forever
Żużel - najlepszy sport! FANATYCY!