Wypowiedzi

  • Rafał Szatkowski
    Wpis na grupie WFMAG . Forum użytkowników oprogramowania WFMAG w temacie Dodatkowa grafika do wydruków dokumentów handlowych
    11.02.2016, 08:25

    dziękuje za reakcje na moje zapytanie tyle że nie wiem gdzie jest ten nagłówek
    proszę o wskazanie
    nasza wersja programu PRESTIŻ 8,00,2

    Z GÓRY DZIEKUJE

  • Rafał Szatkowski
    Wpis na grupie WFMAG . Forum użytkowników oprogramowania WFMAG w temacie Dodatkowa grafika do wydruków dokumentów handlowych
    10.02.2016, 15:32

    Witam - PROSZĘ o pomoc/ wskazanie miejsca gdzie moglibyśmy wstawić grafikę na dok. handlowych. Firma otrzymała oznakę fair play i chcielibyśmy dodać ja do wydruków.

    z góry dziekuje

  • Rafał Szatkowski
    Wpis na grupie WFMAG . Forum użytkowników oprogramowania WFMAG w temacie Problem Wf-Mag Mobile brak możliwości replikacji
    17.11.2015, 09:50

    Witam Państwa
    Proszę o pomoc- wskazanie/ podpowiedź gzie mogę szukać rozwiązania przyczyny naszego problemu.
    Wersje programów :
    Wf-mag Prestiż 8,00,2
    Wf-mag Mobile 8,00,0,0

    Problem polega na tym że nie ma możliwości replikacji z zewnętrznego IP, gdy zaloguje się do sieci lokalnej aplikacja działa w całości poprawnie lecz gdy przechodzę na internet z Plusa wyskakuje mi komunikat o braku połączenia z serwerem. Gdy po raz pierwszy wyskoczył ten błąd pomyślałem że coś się stało z routerem, że blokuje z zewnątrz wejścia ale na tym samym serwerze lokalnym ( ten sam adres IP tylko inny port ) mam aplikację B2B i nie ma problemu żeby się z nią połączyć.
    Czy może Ktoś ma pomysł co się stało
    z góry DZIĘKUJE

    Obrazek

  • Rafał Szatkowski
    Wpis na grupie WFMAG . Forum użytkowników oprogramowania WFMAG w temacie brak możliwości replikacji z zew. IP Mobile 2
    27.05.2015, 10:38

    Witam
    chciałbym zapytać może ma ktoś z Państwa pomysł co może być
    powodem problemu.
    chodzi o brak możliwości replikacji z zewnętrznego IP . problem
    nie występuje gdy urządzenie podepnę do lokalnej sieci. router ma
    otwarty kanał 2440 - sam już nie wiem co się mogło stać - może
    jakieś pomysły

  • Rafał Szatkowski
    Wpis na grupie WFMAG . Forum użytkowników oprogramowania WFMAG w temacie Niepełna replikacja WF-MAg Mobile
    15.02.2013, 08:02

    Witam
    Dziekuje za swoje posty
    właśnie jesteśmy po wizycie informatyka w firmie - na razie nie ma "wyleczenia" ale po przeglądnięciu wstepnego bazy danych - dokumenty i rozrachunki które się nie integruja w jakiś sposób się dublują w bazach danych. Mamy dwa takie same wpisy i pewnie dlatego w mobilnym widac więcej niż w magu stacjonarnym.

  • Rafał Szatkowski
    Wpis na grupie WFMAG . Forum użytkowników oprogramowania WFMAG w temacie Niepełna replikacja WF-MAg Mobile
    11.02.2013, 08:35

    Witam
    BARDZO DZIĘKUJE ZA PODPOWIEDZI
    Niestety nie wpłyneło to na zmiane działania programów.
    W dalszym ciągu nie są zsynchronizowane wszystkie płatności kontrahentów i mobilny nie pobiera wszystkich statusów zamówień ( co widac już w konsoli )

    ale tak dla ciekawostki to stany towarowe oraz ich ceny są aktualizowane poprawnie

    no nic pewnie czeka nas wizyta informatyka

    raz jeszcze dziękuje i pozdrawiam

    Rafał Szatkowski
    Moto-Impex

  • Rafał Szatkowski
    Wpis na grupie WFMAG . Forum użytkowników oprogramowania WFMAG w temacie Niepełna replikacja WF-MAg Mobile
    8.02.2013, 15:13

    Witam
    dziękuje za podpowiedź - te wszystkie rzeczy juz robiłem poza rozłączaniem baz maga i mobilnego
    czy jest Pan w stanie w skrócie wytłumaczyć jak to zrobić ?
    wielkie podziękowania

    Rafał Szatkowski
    Moto-Impex

  • Rafał Szatkowski
    Wpis na grupie WFMAG . Forum użytkowników oprogramowania WFMAG w temacie Niepełna replikacja WF-MAg Mobile
    8.02.2013, 11:23

    Witam
    tak jak w tytule mamy problem z " niepełna" integracją danych między wf-mag prestiż a mobilnymi. W programach mobilnych są niektóre - nie wszystkie - rozliczenia których nie powinno być tzn. w głównym, progranie są jako rozliczone . Sprawa podobnie ma się z wysłanymi zamówieniami tzn. w głównym programie są jako zrealizowane a w mobilnym maja status do zrealizowania. Dziwi to mnie bo wszystkie zamówienia czy płatności sie nie akualizują tylko jakaś część . Próbowałem już usuwać bazy z mobilnych i pobrać na nowo lecz bez skutku

    obie wersje oprogramowania najnowsze
    z góry dziękuje za pomoc - podpowiedź

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do