Wypowiedzi
-
dziękuje za reakcje na moje zapytanie tyle że nie wiem gdzie jest ten nagłówek
proszę o wskazanie
nasza wersja programu PRESTIŻ 8,00,2
Z GÓRY DZIEKUJE -
Witam - PROSZĘ o pomoc/ wskazanie miejsca gdzie moglibyśmy wstawić grafikę na dok. handlowych. Firma otrzymała oznakę fair play i chcielibyśmy dodać ja do wydruków.
z góry dziekuje -
Witam Państwa
Proszę o pomoc- wskazanie/ podpowiedź gzie mogę szukać rozwiązania przyczyny naszego problemu.
Wersje programów :
Wf-mag Prestiż 8,00,2
Wf-mag Mobile 8,00,0,0
Problem polega na tym że nie ma możliwości replikacji z zewnętrznego IP, gdy zaloguje się do sieci lokalnej aplikacja działa w całości poprawnie lecz gdy przechodzę na internet z Plusa wyskakuje mi komunikat o braku połączenia z serwerem. Gdy po raz pierwszy wyskoczył ten błąd pomyślałem że coś się stało z routerem, że blokuje z zewnątrz wejścia ale na tym samym serwerze lokalnym ( ten sam adres IP tylko inny port ) mam aplikację B2B i nie ma problemu żeby się z nią połączyć.
Czy może Ktoś ma pomysł co się stało
z góry DZIĘKUJE
-
Witam
chciałbym zapytać może ma ktoś z Państwa pomysł co może być
powodem problemu.
chodzi o brak możliwości replikacji z zewnętrznego IP . problem
nie występuje gdy urządzenie podepnę do lokalnej sieci. router ma
otwarty kanał 2440 - sam już nie wiem co się mogło stać - może
jakieś pomysły -
Witam
Dziekuje za swoje posty
właśnie jesteśmy po wizycie informatyka w firmie - na razie nie ma "wyleczenia" ale po przeglądnięciu wstepnego bazy danych - dokumenty i rozrachunki które się nie integruja w jakiś sposób się dublują w bazach danych. Mamy dwa takie same wpisy i pewnie dlatego w mobilnym widac więcej niż w magu stacjonarnym. -
Witam
BARDZO DZIĘKUJE ZA PODPOWIEDZI
Niestety nie wpłyneło to na zmiane działania programów.
W dalszym ciągu nie są zsynchronizowane wszystkie płatności kontrahentów i mobilny nie pobiera wszystkich statusów zamówień ( co widac już w konsoli )
ale tak dla ciekawostki to stany towarowe oraz ich ceny są aktualizowane poprawnie
no nic pewnie czeka nas wizyta informatyka
raz jeszcze dziękuje i pozdrawiam
Rafał Szatkowski
Moto-Impex -
Witam
dziękuje za podpowiedź - te wszystkie rzeczy juz robiłem poza rozłączaniem baz maga i mobilnego
czy jest Pan w stanie w skrócie wytłumaczyć jak to zrobić ?
wielkie podziękowania
Rafał Szatkowski
Moto-Impex -
Witam
tak jak w tytule mamy problem z " niepełna" integracją danych między wf-mag prestiż a mobilnymi. W programach mobilnych są niektóre - nie wszystkie - rozliczenia których nie powinno być tzn. w głównym, progranie są jako rozliczone . Sprawa podobnie ma się z wysłanymi zamówieniami tzn. w głównym programie są jako zrealizowane a w mobilnym maja status do zrealizowania. Dziwi to mnie bo wszystkie zamówienia czy płatności sie nie akualizują tylko jakaś część . Próbowałem już usuwać bazy z mobilnych i pobrać na nowo lecz bez skutku
obie wersje oprogramowania najnowsze
z góry dziękuje za pomoc - podpowiedź