Rafał Staszkiewicz

Doświadczony manager, CEO i założyciel firm technologicznych i agencji marketingowych, ekspert komunikacji digital/online
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

CRM E-commerce New Business Development mobile Strategia biznesowa Automatyzacja marketingu Strategia marketingowa Nowe Technologie Programy lojalnościowe Reklama Online wystąpienia publiczne Innowacje Badania marketingowe Design Thinking Method

Języki

angielski
biegły
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
CEO, Co-founder
Looksoft Advertising Sp. z o.o.
Agencja mobile marketing powstała po wykupieniu sieci reklamowej adQuota Poland. Stworzył kompleksową ofertę produktów reklamowych. Zrealizował kampanie reklamowe dla największych reklamodawców i domów mediowych w Polsce: Accor Hotels, Uber, SWPS, Shell, McDonald’s, Medicover, OMD, Havas/Mobext, PhD, Media Direction. Osiągnął rekordowe przychodów ze sprzedaży i BEP w pierwszym roku działalności.
Omnibrand Sp. z o. o.
Co-Owner and Co-Founder
Agencja marketingu strategicznego i brandingu. Odpowiedzialny za realizację projektów i outsourcing marketingu dla małych i średnich firm: SWPS, Komplet Polska, Tedex, Witar, ABR Fashion, WSKiZ, ResPublic, SPEC, Leszczyńskie smaki, R24. Wprowadził z sukcesem nową markę „Leszczyńskie smaki” (świadomość marki - 44%, znajomość hasła - 73%, intencje zakupowe - 48%) oraz zbudował silną pozycję marki „Chleb ProBody” dla firmy Komplet Polska (druga najbardziej rozpoznawalna marka pieczywa w Polsce).
Logo
CEO
Pralniomaty Hi'Shine | Grupa Integer
Start-up. Nowatorska koncepcja usługi i technologii na polskim rynku. Największa sieć w Europie i jedno z najbardziej zaawansowanych rozwiązań na świecie. Zwiększył przychody ze sprzedaży o prawie 300% i utrzymał tempo wzrostu 40% YoY. Wprowadził standardy operacyjne i automatyzację procesów – obniżył poziom reklamacji o 90%. Zrealizował zintegrowane kampanie marketingowe (ponad 60 tys. pozyskanych leadów i 35 tys. klientów).
Logo
Partner | Country Manager
adQuota Poland
Wiodąca sieć reklamy mobilnej premium w Europie z centralą w Danii. Kompleksowo zarządzał biznesem w Polsce. Osiągnął na rynku pozycję #6 w zakresie powierzchni reklamowej mobile. Osiągnął znaczący wzrost przychodów ze sprzedaży (500% YoY) i BEP w ciągu pierwszych 12 miesięcy. Zrealizował kampanie reklamowe dla uznanych marek i reklamodawców: Volvo, Kia, Hyundai, Emirates, Warner Bros, mBank, PKO, Orange, P&G, LOT, ING, SWPS, PKP.
Logo
Partner | Country Manager Adello Polska
Adello AG
Sieć reklamy mobilnej premium i programmatic z siedzibą w Szwajcarii. Wprowadził firmę na Polski rynek. Kompleksowo zarządzał biznesem w Polsce. Wykup udziałów i przeniesienie biznesu do Spółki adQuota Poland.
INFOR BIZNES Sp. z o.o.
Dyrektor Biura Projektów e-Biznes
Odpowiedzialny za zarządzanie działalnością online Wydawcy o zasięgu ponad 1,5 mln UU mies. (serwisy: gazetaprawna.pl, forsal.pl). Osiągnął znaczący wzrost popularności serwisów i udziału Grupy Infor.pl w kategorii „Biznes, finanse, prawo” (#4 w kategorii według badania Megapanel PBI). Zwiększył przychody ze sprzedaży online o ponad 100%. Zrealizował samodzielnie dwie udane akwizycje: TotalMoney.pl i Dziennik Internautów.
Logo
Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju
Phenomind Ventures S.A. | Kulczyk Holding
Fundusz VC wyspecjalizowany w inwestycjach new-tech. Zajmował się kompleksową oceną projektów inwestycyjnych i wsparciem spółek portfelowych. Autor strategii funduszu „beyond capital”. Ocenił ponad 200 projektów. Pomysłodawca konkursu „Innowatorzy 2007”. Brał udział w finalizacji dwóch pierwszych inwestycji: Grupa Bliżej Słońca (e-turystyka), Stanusch Technologies (AI, boty).
Logo
Managing Director
E24 Sp. z o.o. | Kulczyk Holding
Start-up. Innowacyjna koncepcja biznesowa - sieć klubów internetowych 24/7, 100 stanowisk, najnowsze technologie. Decyzją właścicieli Spółka przekształcona w data center – Beyond.pl. Zarządzał wymagającym biznesem (działalność 24/7, 365 dni w roku) i osiągnął dynamiczny wzrost przychodów. Opracował i wdrożył standardy w obszarze sprzedaży, marketingu i obsługi klienta (procesy, IT). Wprowadził szereg innowacyjnych usług (np. telefonia VoIP, trading assistant, formaty reklamowe) oraz program lojalnościowy club.e24.
Doradztwo Gospodarcze DGA S.A.
Wicedyrektor
Jedna z największych polskich firm konsultingowych. Stworzył od zera i zarządzał konsultingiem w obszarze marketingu i CRM. Zrealizował z sukcesem kilkaset projektów dla największych firm takich jak: PTK Centertel, Telekomunikacja Polska, Polska Grupa Farmaceutyczna, Aquanet, Schneider Electric, Grupa Energetyczna ENEA, Vattenfall Polska (GZE), ZET, Mazowiecka i Wielkopolska Spółka Gazownictwa, Ministerstwo Skarbu.

Szkolenia i kursy

SPSS for Windows (narzędzie do analizy statystycznej, badań rynku, prognozowania, itp.)
ARIS Toolset (narzędzie do modelowania, analizy i optymalizacji procesów biznesowych)
Programy lojalnościowe, Seminarium
Marketing BTL, Seminarium

Edukacja

Logo
Zarządzanie, doktoranckie
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Logo
Handel i Marketing, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny

Zainteresowania

żeglarstwo (śródlądowe i morskie, katamarany), windsurfing, japońska szermierka (iaido), fotografia, film, muzyka, gra na gitarze

Organizacje

Poznańskie Stowarzyszenie Kendo, Iaido i Jodo

Inne

Prelegent na ogólnopolskich konferencjach branżowych m.in.: Mobile Solutions, Mobile Standard,
Mobile Trends 2013, 2014, 2015, IDG Digital Workshops, Internet Beta, Forum IAB
Autor publikacji i komentarzy w mediach branżowych: Wirtualne Media, GoMobi, jestem.mobi, Time4Mobi, Mobile Trends, IAB/HBR, komentarz w książce „Branding na smartfonach”

12/2012 – obecnie
Wykładowca z tematyki „Marketing mobilny” na WSB, studia podyplomowe „Innowacyjny e-marketing”

01/2013 – 12/2013
Wykładowca/Ekspert z tematyki „Budowanie marki Parku i komunikacja marketingowa”, Projekt Parki Przemysłowe, parki technologiczne bliżej innowacji”, www.parkiblizejinnowacji.pl

12/2012 – 03/2013
Wykładowca z tematyki „Innowacje a marketing”, Projekt „Wulkan innowacji”, www.wulkaninnowacji.pl

07/2011 – 12/2011
Członek Zespołu Roboczego Konkurencyjna Współpraca, Foresight Regionalny dla Wielkopolski, www.foresightwielkopolska.pl

06/2010 – 07/2010
Doradca/Ekspert z zakresu budowania marki, Szwajcarsko-Polski Program Współpracy, www.programszwajcarski.gov.pl

Grupy

Advertising 2.0
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Angielski w biznesie
Angielski w biznesie
1. Poszerzaj umiejętności biznesowe po angielsku. 2. Rozwijaj nowe słownictwo i nowe znajomości. 3. Bądź na bieżąco w swojej branży. 4. Sprawdź swój angielski na www.testujangielski.pl 5. P
Baza najlepszych coachów
Baza najlepszych coachów
Spis najlepszych coachów w Polsce.
Blue Ocean Strategy
Blue Ocean Strategy
Grupa zainteresowanych rozwojem strategii typu "blue ocean" http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_Ocean_Strategy.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Business Monday na Foksal
Business Monday na Foksal
Kontaktownia przedsiębiorców
CEO KLUB
CEO KLUB
Klub CEO, właścicieli, prezesów, członków zarządu, dyrektorów generalnych, dyrektorów zarządzających, top menedżerów, najwyższej kadry zarządzającej. Kontakty biznesowe. Prestiżowe spotkania biznesowe
Fotokody
Fotokody
Grupa entuzjastów fotokodów.
Iaido
Iaido
rzecz o mieczu samurajskim...
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja wizualna oraz branding.
Japonia
Japonia
* sushi * gejsze * manga * anime *