Umiejętności
CRM
E-commerce
New Business Development
mobile
Strategia biznesowa
Automatyzacja marketingu
Strategia marketingowa
Nowe Technologie
Programy lojalnościowe
Reklama Online
wystąpienia publiczne
Innowacje
Badania marketingowe
Design Thinking Method
Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
CEO, Co-founder
Looksoft Advertising Sp. z o.o.
Agencja mobile marketing powstała po wykupieniu sieci reklamowej adQuota Poland. Stworzył kompleksową ofertę produktów reklamowych. Zrealizował kampanie reklamowe dla największych reklamodawców i domów mediowych w Polsce: Accor Hotels, Uber, SWPS, Shell, McDonald’s, Medicover, OMD, Havas/Mobext, PhD, Media Direction. Osiągnął rekordowe przychodów ze sprzedaży i BEP w pierwszym roku działalności.
Co-Owner and Co-Founder
Agencja marketingu strategicznego i brandingu. Odpowiedzialny za realizację projektów i outsourcing marketingu dla małych i średnich firm: SWPS, Komplet Polska, Tedex, Witar, ABR Fashion, WSKiZ, ResPublic, SPEC, Leszczyńskie smaki, R24. Wprowadził z sukcesem nową markę „Leszczyńskie smaki” (świadomość marki - 44%, znajomość hasła - 73%, intencje zakupowe - 48%) oraz zbudował silną pozycję marki „Chleb ProBody” dla firmy Komplet Polska (druga najbardziej rozpoznawalna marka pieczywa w Polsce).
CEO
Pralniomaty Hi'Shine | Grupa Integer
Start-up. Nowatorska koncepcja usługi i technologii na polskim rynku. Największa sieć w Europie i jedno z najbardziej zaawansowanych rozwiązań na świecie. Zwiększył przychody ze sprzedaży o prawie 300% i utrzymał tempo wzrostu 40% YoY. Wprowadził standardy operacyjne i automatyzację procesów – obniżył poziom reklamacji o 90%. Zrealizował zintegrowane kampanie marketingowe (ponad 60 tys. pozyskanych leadów i 35 tys. klientów).
Partner | Country Manager
adQuota Poland
Wiodąca sieć reklamy mobilnej premium w Europie z centralą w Danii. Kompleksowo zarządzał biznesem w Polsce. Osiągnął na rynku pozycję #6 w zakresie powierzchni reklamowej mobile. Osiągnął znaczący wzrost przychodów ze sprzedaży (500% YoY) i BEP w ciągu pierwszych 12 miesięcy. Zrealizował kampanie reklamowe dla uznanych marek i reklamodawców: Volvo, Kia, Hyundai, Emirates, Warner Bros, mBank, PKO, Orange, P&G, LOT, ING, SWPS, PKP.
Dyrektor Biura Projektów e-Biznes
Odpowiedzialny za zarządzanie działalnością online Wydawcy o zasięgu ponad 1,5 mln UU mies. (serwisy: gazetaprawna.pl, forsal.pl). Osiągnął znaczący wzrost popularności serwisów i udziału Grupy Infor.pl w kategorii „Biznes, finanse, prawo” (#4 w kategorii według badania Megapanel PBI). Zwiększył przychody ze sprzedaży online o ponad 100%. Zrealizował samodzielnie dwie udane akwizycje: TotalMoney.pl i Dziennik Internautów.
Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju
Phenomind Ventures S.A. | Kulczyk Holding
Fundusz VC wyspecjalizowany w inwestycjach new-tech. Zajmował się kompleksową oceną projektów inwestycyjnych i wsparciem spółek portfelowych. Autor strategii funduszu „beyond capital”. Ocenił ponad 200 projektów. Pomysłodawca konkursu „Innowatorzy 2007”. Brał udział w finalizacji dwóch pierwszych inwestycji: Grupa Bliżej Słońca (e-turystyka), Stanusch Technologies (AI, boty).
Managing Director
E24 Sp. z o.o. | Kulczyk Holding
Start-up. Innowacyjna koncepcja biznesowa - sieć klubów internetowych 24/7, 100 stanowisk, najnowsze technologie. Decyzją właścicieli Spółka przekształcona w data center – Beyond.pl. Zarządzał wymagającym biznesem (działalność 24/7, 365 dni w roku) i osiągnął dynamiczny wzrost przychodów. Opracował i wdrożył standardy w obszarze sprzedaży, marketingu i obsługi klienta (procesy, IT). Wprowadził szereg innowacyjnych usług (np. telefonia VoIP, trading assistant, formaty reklamowe) oraz program lojalnościowy club.e24.
Wicedyrektor
Jedna z największych polskich firm konsultingowych. Stworzył od zera i zarządzał konsultingiem w obszarze marketingu i CRM. Zrealizował z sukcesem kilkaset projektów dla największych firm takich jak: PTK Centertel, Telekomunikacja Polska, Polska Grupa Farmaceutyczna, Aquanet, Schneider Electric, Grupa Energetyczna ENEA, Vattenfall Polska (GZE), ZET, Mazowiecka i Wielkopolska Spółka Gazownictwa, Ministerstwo Skarbu.
Szkolenia i kursy
SPSS for Windows (narzędzie do analizy statystycznej, badań rynku, prognozowania, itp.)
ARIS Toolset (narzędzie do modelowania, analizy i optymalizacji procesów biznesowych)
Programy lojalnościowe, Seminarium
Marketing BTL, Seminarium
ARIS Toolset (narzędzie do modelowania, analizy i optymalizacji procesów biznesowych)
Programy lojalnościowe, Seminarium
Marketing BTL, Seminarium
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Zainteresowania
żeglarstwo (śródlądowe i morskie, katamarany), windsurfing, japońska szermierka (iaido), fotografia, film, muzyka, gra na gitarze
Organizacje
Poznańskie Stowarzyszenie Kendo, Iaido i Jodo
Inne
Prelegent na ogólnopolskich konferencjach branżowych m.in.: Mobile Solutions, Mobile Standard,
Mobile Trends 2013, 2014, 2015, IDG Digital Workshops, Internet Beta, Forum IAB
Autor publikacji i komentarzy w mediach branżowych: Wirtualne Media, GoMobi, jestem.mobi, Time4Mobi, Mobile Trends, IAB/HBR, komentarz w książce „Branding na smartfonach”
12/2012 – obecnie
Wykładowca z tematyki „Marketing mobilny” na WSB, studia podyplomowe „Innowacyjny e-marketing”
01/2013 – 12/2013
Wykładowca/Ekspert z tematyki „Budowanie marki Parku i komunikacja marketingowa”, Projekt Parki Przemysłowe, parki technologiczne bliżej innowacji”, www.parkiblizejinnowacji.pl
12/2012 – 03/2013
Wykładowca z tematyki „Innowacje a marketing”, Projekt „Wulkan innowacji”, www.wulkaninnowacji.pl
07/2011 – 12/2011
Członek Zespołu Roboczego Konkurencyjna Współpraca, Foresight Regionalny dla Wielkopolski, www.foresightwielkopolska.pl
06/2010 – 07/2010
Doradca/Ekspert z zakresu budowania marki, Szwajcarsko-Polski Program Współpracy, www.programszwajcarski.gov.pl
Mobile Trends 2013, 2014, 2015, IDG Digital Workshops, Internet Beta, Forum IAB
Autor publikacji i komentarzy w mediach branżowych: Wirtualne Media, GoMobi, jestem.mobi, Time4Mobi, Mobile Trends, IAB/HBR, komentarz w książce „Branding na smartfonach”
12/2012 – obecnie
Wykładowca z tematyki „Marketing mobilny” na WSB, studia podyplomowe „Innowacyjny e-marketing”
01/2013 – 12/2013
Wykładowca/Ekspert z tematyki „Budowanie marki Parku i komunikacja marketingowa”, Projekt Parki Przemysłowe, parki technologiczne bliżej innowacji”, www.parkiblizejinnowacji.pl
12/2012 – 03/2013
Wykładowca z tematyki „Innowacje a marketing”, Projekt „Wulkan innowacji”, www.wulkaninnowacji.pl
07/2011 – 12/2011
Członek Zespołu Roboczego Konkurencyjna Współpraca, Foresight Regionalny dla Wielkopolski, www.foresightwielkopolska.pl
06/2010 – 07/2010
Doradca/Ekspert z zakresu budowania marki, Szwajcarsko-Polski Program Współpracy, www.programszwajcarski.gov.pl
Grupy
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Angielski w biznesie
1. Poszerzaj umiejętności biznesowe po angielsku.
2. Rozwijaj nowe słownictwo i nowe znajomości.
3. Bądź na bieżąco w swojej branży.
4. Sprawdź swój angielski na www.testujangielski.pl
5. P
Blue Ocean Strategy
Grupa zainteresowanych rozwojem strategii typu "blue ocean" http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_Ocean_Strategy.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
CEO KLUB
Klub CEO, właścicieli, prezesów, członków zarządu, dyrektorów generalnych, dyrektorów zarządzających, top menedżerów, najwyższej kadry zarządzającej. Kontakty biznesowe. Prestiżowe spotkania biznesowe