Doświadczenie zawodowe
Konsultant ds. obsługi klienta
Kompleksowa obsługa klienta, zarówno pod kontem technicznym , jak i sprzedażowym:
- sprzedaż i dosprzedaż usług
- aktywacja i dezaktywacja usług zamawianych przez klienta
- wyjaśnianie płatności klientów
- sporządzanie umów abonenckich
- weryfikacja usterek klientów
- pomoc techniczna z zakresu działania i konfiguracji
- sprzedaż i dosprzedaż usług
- aktywacja i dezaktywacja usług zamawianych przez klienta
- wyjaśnianie płatności klientów
- sporządzanie umów abonenckich
- weryfikacja usterek klientów
- pomoc techniczna z zakresu działania i konfiguracji
Specjalizacje
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Grupy
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Blog Marka Wojciechowskiego
Blog Marka Wojciechowskiego. psychologa biznesu, niezależnego konsultanta, trenera szkoleń.
coaching
Coaching to wyjątkowa i skuteczna forma pracy na różnych obszarów i osób które oczekują ,,czegoś" od zycia co pozwoli ,,złąpać wiatr w żagle" by móc dotrzeć tam gdzie czują się spełnieni i
Federico Mahora Group
Jezeli jestes osoba aktywna, lubiaca kontakt i prace z innymi ludzmi, mam dla Ciebie ciekawa pro...
Forum Call Center
Forum Call Center to miejsce spotkania profesjonalistów branży Customer Contact Center. Forum zostało powołane jako odpowiedź na potrzeby zarówno samej branży - firm świadczących usługi komunikacji z
Hipnotyczny Telemarketing
Tutaj możesz porozmawiać o praktycznych zastosowaniach wiedzy zawartej w książce "Hipnotyczny Telemarketing".