Umiejętności
Project Management
Remote Troubleshooting
Zarządzanie zespołem
Rozwiązywanie problemów
Zarządzanie
serwis
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Technical service specialist (Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta)
Analizowanie usterek i wprowadzanie działań naprawczych
Zarządzanie projektem zmian/usprawnień w produkcie
Obsługa telefonicznych oraz elektronicznych zapytań klientów
Analiza i rozwiązywanie zgłoszeń reklamacyjnych
Raportowanie i archiwizacja zgłoszeń reklamacyjnych
Naprawa usterek w ramach usług serwisowych (w kraju i za granicą)
Przygotowywanie i uaktualnianie dokumentów związanych obsługą klienta
Przygotowywanie instrukcji związanych z serwisem technicznych
Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń technicznych dla klientów
Zarządzanie projektem zmian/usprawnień w produkcie
Obsługa telefonicznych oraz elektronicznych zapytań klientów
Analiza i rozwiązywanie zgłoszeń reklamacyjnych
Raportowanie i archiwizacja zgłoszeń reklamacyjnych
Naprawa usterek w ramach usług serwisowych (w kraju i za granicą)
Przygotowywanie i uaktualnianie dokumentów związanych obsługą klienta
Przygotowywanie instrukcji związanych z serwisem technicznych
Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń technicznych dla klientów
Technical Service Technician (Technik działu obsługi klienta)
Obsługa telefonicznych oraz elektronicznych zapytań klientów
Analiza i rozwiązywanie zgłoszeń reklamacyjnych
Raportowanie i archiwizacja zgłoszeń reklamacyjnych
Naprawa usterek w ramach usług serwisowych (w kraju i za granicą)
Przygotowywanie i uaktualnianie dokumentów związanych obsługą klienta
Przygotowywanie instrukcji związanych z serwisem technicznych
Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń technicznych dla klientów
Analiza i rozwiązywanie zgłoszeń reklamacyjnych
Raportowanie i archiwizacja zgłoszeń reklamacyjnych
Naprawa usterek w ramach usług serwisowych (w kraju i za granicą)
Przygotowywanie i uaktualnianie dokumentów związanych obsługą klienta
Przygotowywanie instrukcji związanych z serwisem technicznych
Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń technicznych dla klientów
Dział utrzymania ruchu - praktyka zawodowa
Praktyka obejmowała następujące zagadnienia:
Ogólna budowa automatycznych linii obrabiarkowych sterowanych numerycznie.
Naprawa części i podzespołów maszyn.
Inspekcje i przeglądy układów hydraulicznych.
Inspekcje i przeglądy układów pneumatycznych.
Inspekcje i przeglądy układów elektrycznych.
Ogólna budowa automatycznych linii obrabiarkowych sterowanych numerycznie.
Naprawa części i podzespołów maszyn.
Inspekcje i przeglądy układów hydraulicznych.
Inspekcje i przeglądy układów pneumatycznych.
Inspekcje i przeglądy układów elektrycznych.
Szkolenia i kursy
- 5S i standaryzacja w codziennych działaniach
- Budowanie kreatywnego i skutecznego zespołu
- Rozwiązywanie problemów na linii produkcyjnej
- Cykl szkoleń "Rozwój kompetencji społecznych w MŚP" w tym:
`Asertywność
`Zarządzanie czasem
`Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami podczas współpracy
` Efektywne komunikowanie się
- Zarządzanie projektami według metodyki PMI
- Budowanie kreatywnego i skutecznego zespołu
- Rozwiązywanie problemów na linii produkcyjnej
- Cykl szkoleń "Rozwój kompetencji społecznych w MŚP" w tym:
`Asertywność
`Zarządzanie czasem
`Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami podczas współpracy
` Efektywne komunikowanie się
- Zarządzanie projektami według metodyki PMI
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja
Produkcja
Optymalizacja procesu produkcji
Zainteresowania
motoryzacja, sport, film
Inne
Prawo jazdy kat. B
Biegła znajomość środowiska WINDOWS i MS OFFICE
Doświadczenie w pracy z systemem klasy ERP - Comarch CDN XL
Świadectwo kwalifikacji SEP - E1
Biegła znajomość środowiska WINDOWS i MS OFFICE
Doświadczenie w pracy z systemem klasy ERP - Comarch CDN XL
Świadectwo kwalifikacji SEP - E1