Umiejętności
Content Marketing
Event Marketing Strategy
Facebook Marketing
Marketing
Social Media
Social Media Marketing
Reklama
przywództwo w zespole
Marketing internetowy
Planowanie i zakup mediów
Prawo jazdy kat B
Reklama Online
Motywacja
Pakiet MS Offiece
wspieranie procesów sprzedązy
Zarządzanie działem, zespołem
planowanie media mix
Zarządzanie Działem IT
Budżetowanie projektów
Zarządzanie działami sprzedaży
zarządzenie działem eventów
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
business development and marketing director
Business Development & Marketng Director w Motor-Presse Polska Sp. o.o, odpowiedzialny za komunikację marketingową B-t-B oraz B-t-C wydawcy, rozwój nowych obszarów biznesowych w tym eventów. Dyrektor działu online.
Zarządzanie działem marketingu oraz technicznym, wdrożenie zasad RODO/ GDRP.
Zarządzanie działem marketingu oraz technicznym, wdrożenie zasad RODO/ GDRP.
native advertising manager
Pełnomocnik zarzadu ds. reklamy natywnej (Native Advertising Manager) w portalu Money.pl.
Zadania:, zdefiniowane i wprowadzenie nowych formatów inbound marketingu (content marketing) Przez 6 miesięcy - zarządzanie produktem reklamowym koordynacja i optymalizacja produktu reklamowego portalu. Po przejęciu portalu przez WP.pl odpowiedzialny za rozwój produktów natywnych wydawcy.
Zadania:, zdefiniowane i wprowadzenie nowych formatów inbound marketingu (content marketing) Przez 6 miesięcy - zarządzanie produktem reklamowym koordynacja i optymalizacja produktu reklamowego portalu. Po przejęciu portalu przez WP.pl odpowiedzialny za rozwój produktów natywnych wydawcy.
sales and marketing manager
Marketing and Sales director at Motor-Presse Polska Sp. z o.o. (Wroclaw) a polish subsidiary of Motor-Presse Stuttgart holding – one of the European’s leading publishers of automotive, life-style and sport magazines. In 2001 took over a newly created position of marketing and sales director reporting to Motor-Presse Polska General Manager. The position is oriented both on working independent with local sales department and in cooperation with matrix structure (central marketing and sales departments) of international structures. Beside fulfilment of HQ requirements concerning reporting and implementation of international sales standards responsible for supporting local management in forecasting and planning economical effectiveness of enterprise. (cost and revenue planning) Responsible also for marketing, promotional activities and events. Representing Motor-Presse Polska in structures of PBC Polish Readership Surveys company.
Key achievements:
- Creating sales department (up to 10 sales + 2 marketing people)
- Constant growth of advertising revenue
- Introduction Men’s Health magazine in Poland
- Introduction of Runner's World magazine in Poland
- Implementation own idea salary system for sales department based on commission
- Implementation of reporting instruments
- Creating internet platforms concepts for main house magazines: Men’s Health (start Dec 2008), auto motor i sport, (start April 2008), Motocykl and Runner's World
Key achievements:
- Creating sales department (up to 10 sales + 2 marketing people)
- Constant growth of advertising revenue
- Introduction Men’s Health magazine in Poland
- Introduction of Runner's World magazine in Poland
- Implementation own idea salary system for sales department based on commission
- Implementation of reporting instruments
- Creating internet platforms concepts for main house magazines: Men’s Health (start Dec 2008), auto motor i sport, (start April 2008), Motocykl and Runner's World
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
sport
muzyka
podróże
nowe technologie
muzyka
podróże
nowe technologie
Organizacje
Polskie Badania Czytelnictwa (PBC)
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.