Rafał Sroczyński

Rafał Sroczyński

Kierownik Działu Call Center, OVER GROUP
Pabianice, łódzkie

Umiejętności

CRM Przywództwo Zarządzanie Microsoft Office Raportowanie i analizy Sales Team leader Telecommunication Prawo jazdy kat B Zorientowanie na realizację celów Coaching i motywacja Sales Managment Customer service skills

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

OVER GROUP
Kierownik Działu Call Center
Realizacja comiesięcznych targetów sprzedażowych. Tworzenie raportów i analiz na potrzeby klienta wewnętrznego. Bieżące wsparcie dla pracowników w trakcie realizacji codziennych zajęć. Wykonywanie prac zleconych z zakresu analiz, badań rynku. Przeprowadzanie coachingów i moderowanie spotkań zespołu sprzedażowego. Ocena pracy podległych pracowników. Tworzenie kart ocen i kart wynagrodzeń + raportowanie do wyższego szczebla. Przygotowywanie lub współtworzenie skryptów (szablonów) do rozmów. Administrowanie (zarządzanie) bazą danych klientów. RODO - bieżące wsparcie dla klienta wewnętrznego oraz ścisła współpraca z zewnętrznym IOD. Opiniowanie i modyfikacja procedur (procesów) dotyczących Call Center. Wykonywanie testów na systemach obsługi klienta. Zbudowanie od podstaw nowego systemu motywacyjnego jak i oceny podległych pracowników.
Logo
Kierownik ds. komunikacji wewnętrznej
PHU Bursiak (dealer samochodów Volkswagen)
Odpowiedzialny za modernizację i wdrożenie centrali abonenckiej. Stworzyłem od podstaw procedurę bezpieczeństwa związaną z przetwarzaniem danych osobowych. Czynny udział w procesie pozyskiwania nowego klienta. Dbanie o podtrzymanie dobrych relacji z klientami. Realizowanie procesu badania satysfakcji klienta. Doprowadziłem do wdrożenia projektu zmiany strony Internetowej. Koordynowanie prac działu handlowego, serwisu, części oraz marketingu i księgowości. Wdrożyłem proces kompleksowej obsługi klienta serwisowego.
T-Mobile Polska S.A.
Kierownik zespołu
Jacek Śmigała
Jacek Śmigała · przełożony
wystawiono
Rafał jako Kierownik Zespołu w Contact Center T-Mobile Polska S.A. realizował stawiane przed nim zadania bardzo rzetelnie, z pełnym zaangażowaniem i ciągłą orientacją na ustalony rezultat. Jest zdyscyplinowany, dyspozycyjny, chętnie podejmuje nowe wyzwania. Z sukcesami sprawował funkcje kierownicze w zespołach do 20 osób.
Mogłem zawsze liczyć na jego pomoc rownież w inicjatywach które wykraczały poza zakres jego obowiązków. Nowy pracodawca Rafała zdobędzie lojalnego i doświadczonego pracownika, który z pełnym oddaniem będzie dążył do realizacji wyznaczonego mu celu.
T-Mobile Polska S.A.
Starszy Konsultant ds. Hotline
T-Mobile Polska S.A.
Konsultant ds. Hotline
T-Mobile Polska S.A.
Młodszy Konsultant ds. Hotline

Szkolenia i kursy

- Integral Technologies – „Microsoft Office Excel 2010 – poziom zaawansowany”.
- Qprogress – „Synergia w biznesie”.
- Kalkstein Sp. z o.o. – „Efektywny coaching w praktyce”.
- Centrum Szkoleniowe JET Sp. z o.o. – „Ja Menedżer”.
- Cegos Polska Sp. z o.o. – „Jak wzmocnić skuteczność zespołu”.
- Grupa ODiTK – „Automotywacja i współpraca w zespole”.
- Dział Jakości i Szkoleń – „Zarządzanie zespołem”, "Współpraca w zespole", „Automotywacja”, „Trzy wymiary relacji z klientem”.
- Grupa ODiTK – „Komunikacja w zmianie”, „ Zarządzanie zmianą”.
- Kalkstein Sp. z o.o. – „Komunikacja i informacja zwrotna”.
- Frontline – „Elementy technik sprzedaży w telefonicznej obsłudze klienta”.

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing - wynik dobry w zakresie zarządzania zasobami gospodarczymi regionu, magisterskie
Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi

Specjalizacje

Call Center
Inne
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

- dobra książka
- jazda na rowerze
- nowoczesna technologia
- działalność z zakresu udzielania pierwszej pomocy
- praca w ogrodzie