Rafał Sroczyński
Kierownik Działu Call Center, OVER GROUP
Pabianice,
łódzkie
Umiejętności
CRM
Przywództwo
Zarządzanie
Microsoft Office
Raportowanie i analizy
Sales
Team leader
Telecommunication
Prawo jazdy kat B
Zorientowanie na realizację celów
Coaching i motywacja
Sales Managment
Customer service skills
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Call Center
Realizacja comiesięcznych targetów sprzedażowych. Tworzenie raportów i analiz na potrzeby klienta wewnętrznego. Bieżące wsparcie dla pracowników w trakcie realizacji codziennych zajęć. Wykonywanie prac zleconych z zakresu analiz, badań rynku. Przeprowadzanie coachingów i moderowanie spotkań zespołu sprzedażowego. Ocena pracy podległych pracowników. Tworzenie kart ocen i kart wynagrodzeń + raportowanie do wyższego szczebla. Przygotowywanie lub współtworzenie skryptów (szablonów) do rozmów. Administrowanie (zarządzanie) bazą danych klientów. RODO - bieżące wsparcie dla klienta wewnętrznego oraz ścisła współpraca z zewnętrznym IOD. Opiniowanie i modyfikacja procedur (procesów) dotyczących Call Center. Wykonywanie testów na systemach obsługi klienta. Zbudowanie od podstaw nowego systemu motywacyjnego jak i oceny podległych pracowników.
Kierownik ds. komunikacji wewnętrznej
PHU Bursiak (dealer samochodów Volkswagen)
Odpowiedzialny za modernizację i wdrożenie centrali abonenckiej. Stworzyłem od podstaw procedurę bezpieczeństwa związaną z przetwarzaniem danych osobowych. Czynny udział w procesie pozyskiwania nowego klienta. Dbanie o podtrzymanie dobrych relacji z klientami. Realizowanie procesu badania satysfakcji klienta. Doprowadziłem do wdrożenia projektu zmiany strony Internetowej. Koordynowanie prac działu handlowego, serwisu, części oraz marketingu i księgowości. Wdrożyłem proces kompleksowej obsługi klienta serwisowego.
Kierownik zespołu
wystawiono
Rafał jako Kierownik Zespołu w Contact Center T-Mobile Polska S.A. realizował stawiane przed nim zadania bardzo rzetelnie, z pełnym zaangażowaniem i ciągłą orientacją na ustalony rezultat. Jest zdyscyplinowany, dyspozycyjny, chętnie podejmuje nowe wyzwania. Z sukcesami sprawował funkcje kierownicze w zespołach do 20 osób.
Mogłem zawsze liczyć na jego pomoc rownież w inicjatywach które wykraczały poza zakres jego obowiązków. Nowy pracodawca Rafała zdobędzie lojalnego i doświadczonego pracownika, który z pełnym oddaniem będzie dążył do realizacji wyznaczonego mu celu.
Mogłem zawsze liczyć na jego pomoc rownież w inicjatywach które wykraczały poza zakres jego obowiązków. Nowy pracodawca Rafała zdobędzie lojalnego i doświadczonego pracownika, który z pełnym oddaniem będzie dążył do realizacji wyznaczonego mu celu.
Szkolenia i kursy
- Integral Technologies – „Microsoft Office Excel 2010 – poziom zaawansowany”.
- Qprogress – „Synergia w biznesie”.
- Kalkstein Sp. z o.o. – „Efektywny coaching w praktyce”.
- Centrum Szkoleniowe JET Sp. z o.o. – „Ja Menedżer”.
- Cegos Polska Sp. z o.o. – „Jak wzmocnić skuteczność zespołu”.
- Grupa ODiTK – „Automotywacja i współpraca w zespole”.
- Dział Jakości i Szkoleń – „Zarządzanie zespołem”, "Współpraca w zespole", „Automotywacja”, „Trzy wymiary relacji z klientem”.
- Grupa ODiTK – „Komunikacja w zmianie”, „ Zarządzanie zmianą”.
- Kalkstein Sp. z o.o. – „Komunikacja i informacja zwrotna”.
- Frontline – „Elementy technik sprzedaży w telefonicznej obsłudze klienta”.
- Qprogress – „Synergia w biznesie”.
- Kalkstein Sp. z o.o. – „Efektywny coaching w praktyce”.
- Centrum Szkoleniowe JET Sp. z o.o. – „Ja Menedżer”.
- Cegos Polska Sp. z o.o. – „Jak wzmocnić skuteczność zespołu”.
- Grupa ODiTK – „Automotywacja i współpraca w zespole”.
- Dział Jakości i Szkoleń – „Zarządzanie zespołem”, "Współpraca w zespole", „Automotywacja”, „Trzy wymiary relacji z klientem”.
- Grupa ODiTK – „Komunikacja w zmianie”, „ Zarządzanie zmianą”.
- Kalkstein Sp. z o.o. – „Komunikacja i informacja zwrotna”.
- Frontline – „Elementy technik sprzedaży w telefonicznej obsłudze klienta”.
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Inne
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
- dobra książka
- jazda na rowerze
- nowoczesna technologia
- działalność z zakresu udzielania pierwszej pomocy
- praca w ogrodzie
- jazda na rowerze
- nowoczesna technologia
- działalność z zakresu udzielania pierwszej pomocy
- praca w ogrodzie